Star Wars KOTOR 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door MaxxRaptor, 19 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jingga

Jingga Hand in Hand

Leuk Bevonden:
    139
    Ook geen slecht nieuws, lijkt me gaaf

2. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Mneh mneh, vind ik eigenlijk niks aan. Vraag me ook af hoeveel ruimte er is voor nog een MMO. World of Warcraft doet het nog altijd het best van alle grootschalige MMO's en zelfs Warhammer: Online of Reckoning of Lord of the Rings Online hebben geen baanbrekend aantal leden ten opzichte van World of Warcraft. Ondanks dat die games hardstikke strak zijn. Of kijk naar Tabula Rase, die game is gewoonweg gefaalt. Verbaas me er dan ook over dat Bioware met een MMO komt. Misschien is het waar het team zin heeft of waar Lucasarts heen wilt. Vind het dus niet verstandig. Ik ga hem niet kopen. Niet dat ik World of Warcraft heb. Maar mensen die World of Warcraft spelen, kopen hem niet. En als ze dat wel doen, hoe lang zullen ze blijven spelen als er tegen die tijd een level 80 Death Knight of meer op hun staat te wachten?

3. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    En inderdaad helemaal mee eens,WOW is de Gran Turismo onder de MMO series en zal dat eenmaal blijven.
    Bij Warhammer online merk je gewoon de aanloop problemen,en ik weet nu al bijna zeker dat het niet al te gek gaat groeien wat gewoon zonde is want het is een prachtgame en kwa Graphigs ver vooruit dan WOW.
    De spelfiguren heel erg mooi gerendert en afgerond,WOW is nog vaak te hoekig.

Een Star Wars MMO nee dankje feestelijk,en ik zie ook totaal niet de meerwaarde ervan aangezien het universum daarin al zo vastgelegd staat.
    Want dan zou je al echt regels vanuit de films moeten breken,waar Jedi en Sith zeer zeldzaam zijn zie je in een MMO opeens honderden voorbij rennen.
    Ja sorry,maar echt maf hoor.|:-

4. MaxxRaptor

MaxxRaptor Eigen aanduiding

Leuk Bevonden:
    36
    De eerste screens zijn bekend,meer is te vinden op onderste link.
    Om eerlijk te zijn is m'n nieuwschierigheid nu wel gewekt,en de stijl bevalt me eigenlijk wel.
    Wel slecht nieuws voor 360 gamers,maar hij is alleen gepland voor de PC maar ja was al te verwachten.

http://www.arena51.be/nl/videogames/news-70153-star-wars-kotor-mmo-aangekondigd.html

Edit

Misschien niet beter als ik een Topic open op het PC gaming gedeelte?
    Aangezien het niet meer om een nieuwe KOTOR 3 zal gaan.

Laatst bewerkt: 19 nov 2008
  5. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Is al langer bekend dat die enkel voor pc is hoor :p. Als je een topic wil aanmaken in het pc gaming forum, ga gerust je gang maar geef het wel een goede startpost (zoals die van de 360 games is een goed begin).

En aangezien het hier niet om KotOR3 gaat, maar om een game dat niet eens op de 360 uitkomt gooi ik hier een slotje op.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina