Aangezien er ook een topic is waarin je met Forza 2 je ride kunt laten zien, heb ik voor jullie dit topic aangemaakt. Laat maar eens zien welke mooie en unieke auto's jullie in je garage hebben staan Liefst foto's op mooie locaties natuurlijk! Ik trap af: De US Bank Tower in LA tijdens de avond/nacht
Er zijn helaas geen foto effecten aanwezig voor zover ik weet. Je kunt wel zoomen enzo en draaien, ook op die manier dat de auto niet zichtbaar is maar dat je wel foto's van de omgeving kunt maken ook leuk om te doen
eclipse is nice, Evo vind ik ok, op de uitlaatjes na RICE! ga hem zelf morgen kopen, post hier wel wat JDM bakjes dan ( m.a.w echt JAP style getunede karretjes ^^ )
Alleeeééé! Lekker hoog op z'n poten en 22" velgen met chroom. The green sabre en de GTA fans weten precies wat ik bedoel...
"Low pro's so low look like I'm riding on blades" Het ziet er wel tof uit. Ik haal hem denk ik als de stormloop van het eind van het jaar over is
Kun je je bikes eigenlijk ook tunen en customizen? Maken jullie de foto's gewoon met je mobieltje o.i.d. of zheeft rockstar een eigen upload site á la forza en pgr ?