Ja ik ga denk ik nog maar even m'n best doen, morgen en overmorgen tijd zat. Of is morgen de laatste dag? Dan ga ik ff 1 dagje flink gamerscore halen! Edit: O nee nog tm het weekend, nou dan kijk ik het wel even aan. Toch proberen mijn steentje bij te dragen richting de overwinning.
Everyone can take comfort in the fact that there are 5 days left to compete. It ain't over till it's over! That's it for today... time to go make the donuts. Morgen CoD4 op veteran uitspelen, moet ook wel weer 400gs +- zijn denk ik
490GS voor jou om precies te zijn ! Maar ik hoop voor je dat je een hele dag vrij hebt, want zo snel ben je er niet mee klaar! Ik heb er toch een paar uurtjes over gedaan hoor! En vooral 'No Fighting in the War Room' heeft me wat tijd gekost ! Maar zag dat je wel Mile High Club al hebt !!! O...en ik sta weer bovenaan! Nu dan !
Mile high club niet moeilijk zodra je voorbij die eerste kamer bent (na die gast in het toilet en die met de shotty. Gewoon zijn shotty overnemen en run en gunnen = eZ mode. Ik liep wel elke keer tegen de muur daar ipv door het deurgat Overigens al die eerste gedaan dus 450. en zal het waarschijnlijk in 2 dagen doen. Niet goede topic, maar weet iemand of die intel en asad speech vervelend zijn? heb geloof ik al 10 van die intel dingen
ik heb geen skills for Veteran Cod4 en Legendary halo... Misschien dat ik kameo nog wat kan spelen. In het ergste geval zal ik mijn duitse simpsons game moeten pakken ( kwam bij mijn xbox) http://www.my360stats.com/gs/MaJya/ Sjacco is ook neit on aardig bezig... http://www.my360stats.com/gs/SjaccoPopino/
Klinkt zo makkelijker zoals jij t zo zegt...maar ik heb t echt vaak genoeg geprobeerd en ik ben nog nooit de trap op gekomen ! Maja...wie weet probeer ik t ooit nog es met die shotgun ! En intel is goed te doen met youtube! Heb alle intel gehaald toen ik met veteran bezig was! Zelfde geldt voor de shows van asad! Liefst zou ik daar dus overal 100% hebben staan ! O en hij is nog niet up-to-date, want inmiddels heb ik alweer CSI en Open Season 100% ! En on-topic: pak er idd maar gewoon je duitse simpsons bij, want ons team kan nog wel wat puntjes gebruiken !
\o/ De dagelijkse update en tussenstand \o/ Challenge update - 10/23/2008 After a long day of gaming yesterday, here's where we ended up: SjaccoPopino made a push last night and comes out on top today by sucking out 735 points. Overall, the 18 total challengers put up a total of 1015 points, so at least people are competing! SjaccoPopino added 735, Ryd4n added 60, Valentiney3 added 55, HybridTheory85 added 50, NL Appelmoes added 45, Shad0w NL added 30, Xboxgamernr1 added 20, and Nathanael H4L added 20. There are still 4 days left so anything can happen. Check back tomorrow for some hard-hitting challenge action! Tussenstand Team Valentiney +6807 Team Sjacco +6202 Kom Team Sjacco, paar puntjes nog maar!!
\o/ De dagelijkse update en tussenstand \o/ Challenge update - 10/24/2008 Fresh off the internets: SjaccoPopino is the current leader by feeding on enough achievements for 640 points. When you count it up, all 18 challengers gained 1564 points. SjaccoPopino added 640, DeltaJ88 added 294, Atmaxar added 215, Valentiney3 added 100, Ryd4n added 80, jansen007 added 75, DulleNL added 60, Shad0w NL added 45, Xboxgamernr1 added 20, HybridTheory85 added 20, NL Appelmoes added 10, and MaJya added 5. Don't freak out... plenty of time left! 3 whole days! The excitement continues tomorrow! Tussenstand Team Valentiney +7312 Team Sjacco +7261 Close!! Nog paar puntjes Team Sjacco!!! Voor mij is de challenge helaas alweer zo goed als voorbij ! Heb vanavond, morgenavond en zondagavond namelijk geen tijd meer om te gamen ! Hoop dus dat mn voorsprong genoeg is om die 1ste plek te houden! En hoop dat mijn team nog wat puntjes pakt zodat we Team Valentiney verslaan !
\o/ De dagelijkse update en tussenstand \o/ Challenge update - 10/25/2008 Here is a recap... SjaccoPopino gave up the social life to get the lead by feeding on enough achievements for 55 points. Overall, the 18 total challengers put up a total of 1150 points, so at least people are competing! DeltaJ88 added 340, HybridTheory85 added 280, DulleNL added 185, MaJya added 115, Nathanael H4L added 90, SjaccoPopino added 55, Ryd4n added 40, Xboxgamernr1 added 20, Atmaxar added 15, and Shad0w NL added 10. So yeah... DeltaJ88's gamerscore jumped quite a bit eh? People better start looking over their shoulders. There are still 2 days left so anything can happen. Check back tomorrow for some hard-hitting challenge action! Tussenstand Team Sjacco +7871 Team Valentiney +7852 Wij zijn er voorbij \o/! En nou houden zo Team Sjacco ! Kan helaas zelf niks meer bijdragen, dus jullie moeten het nou zelf doen!! Ik zie dat Valentiney met een inhaalrace is begonnen.....en dat die 1000G van FNR3 net genoeg gaan zijn om mij in te halen !
\o/ De dagelijkse update en tussenstand \o/ Challenge update - 10/26/2008 Lets look at the numbers from yesterday: SjaccoPopino gave up the social life to get the lead and amazingly enough, didn't gain any score. When you count it up, all 18 challengers gained 1540 points. Valentiney3 added 650, jansen007 added 370, MaJya added 145, DulleNL added 120, Nathanael H4L added 100, No Limit NL added 85, DeltaJ88 added 40, and Dazlindragon added 30. So in the 'Biggest gain' category, Valentiney3 is obviously the winner... I would be looking over your shoulder if I was SjaccoPopino... Check back tomorrow... only one day left in the challenge! That's 24 hours, or 1,440 minutes, or 86,400 seconds! Anyways, you get the point. GET GOING! Tussenstand Team Sjacco +8641 Team Valentiney +8622 Oei....Team Valentiney komt toch nog aardig in de buurt!! Vandaag/vanavond is de laatste kans voor Team Sjacco om nog wat punten te pakken om die voorsprong te houden!! Succes nog iedereen !
Fiasco zit in mijn team, dus van mij mag ie nog wel wat meer puntjes scoren vanavond ! Ben bang dat ik dat zelf namelijk niet meer kan ! En als ik kijk naar de LiveScore.....dan staat Team Valentiney inmidels voor met 446 punten.......!
Tot 08.00 morgen ochtend Sjacco komop sta nu ongeveer 250 punten voor dat moet toch nog wel te doen zijn voor je een paar nachtelijke uurtjes gaming Voor de rest van mijn team Good Job. Morgen 8 uur zullen we zien wie gewonnen heeft