1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Apple / Mac - [Deel 2]

Discussie in 'PC, Handheld & Algemeen' gestart door Melbuuln, 21 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Stripe

    Stripe Active Member

    Berichten:
    257
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een van de redenen om gewoon te sparen voor wat je wilt hebben.. Geen kleine regeltjes of onverwachte dingen.
     
  2. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Je valt in herhaling ;)

    Online betaal je dus standaard 18% rente...
     
  3. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Heeft er iemand hier de Apple Ipod Hi-Fi? Ik ben benieuwd hoe het geluid is ten opzichten van een home stereo?
     
  4. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Zoals het er nu uitziet ben ik van de partij :+. Ben benieuwd hoeveel mensen er komen. Wij werken in 1 vestiging al met een team van 11 man...

    Maar die CC kun je geloof ik niet gebruiken voor het betalen van je eerste aanvraag. Daarnaast vind ik Primeline sowieso maar eng. Soms gaat het echt te makkelijk... En als je boven de €5000,- aan geleend bedrag komt gaan ze ineens moeilijk doen.

    De iPod Hi-Fi wordt al twee jaar niet meer gemaakt, dus nieuw zal je deze in ieder geval niet meer vinden. Daarnaast is het geluid van een home-stereo altijd beter (kijkshop merken van minder dan 100 euro uitgezonderd natuurlijk..). Het is gewoon niet echt vergelijkbaar.
     
  5. Stripe

    Stripe Active Member

    Berichten:
    257
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee hoor :):
     
  6. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik krijg hem morgen, via Dixons, nieuw, 100 euro! :)

    Ik ben erg benieuwd naar het geluid :D
     
  7. Rox

    Rox Marketing 2.0..

    Berichten:
    1.831
    Leuk Bevonden:
    2
    Weet je echt 100% zeker dat het de versie van Apple is? Er zijn andere merken die een soortgelijk ontwerp hebben namelijk. Want het lijkt me sterk dat Dixons na 1 a 2 jaar (!) nog steeds ergens een exemplaar heeft liggen.
     
  8. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Precies, zoals Denver. Is een echte Hi-Fi kloon. Die ligt rond de 100 euro dacht ik. Heb ook op de website van Dixons gekeken, en daar is niets te vinden van de Apple Hi-Fi.
     
  9. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb hem binnen, aangezet en hij klinkt echt geweldig! Wat een geluid komt er uit!

    Het is de echte ja :) Ik werk bij de Dixons, en er waren er ook niet veel meer. Voor een paar dagen terug enorm in prijs gedaalt! 99 euro dus :)

    Lekker als er dan ook nog personeels korting af gaat O-)
     
  10. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij welke Dixons dan?
     
  11. iOcat

    iOcat ;=- POW!

    Berichten:
    2.968
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik heb geen idee bij welke Dixons ze nog hebben. Je kan altijd een belletje wagen bij jouw Dixons filialen in de buurt. Ook kunnen ze controleren of ze in andere filialen in de buurt ze hem nog op voorraad hebben.
     
  12. *NERAZZURRI*

    *NERAZZURRI* Active Member

    Berichten:
    1.016
    Leuk Bevonden:
    12
    Hmm.. Dan was dat iemand anders. Excuses.
     
  13. dDirk

    dDirk Active Member

    Berichten:
    1.634
    Leuk Bevonden:
    15
    Kan zijn hoor, MM hier heeft hem ook liggen. Kwestie van beetje onverstandig inkopen ;)
     
  14. Nexi

    Nexi forumspiekert

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben van plan dezer dagen een macbook te gaan kopen. Met eigenlijk constant in mn hoofd, de 2.4 ghz. Vandaag bedacht dat het misschien wel slim was om even een beetje specificaties te gaan vergelijken.. Maar het verschil 2.4 ghz vs 2.0 is dus bijna te verwaarlozen? Backlight keyboard is gewoon een soort USP? Want dan prop ik gewoon wat extra geheugen in het basis model!

    En is er verder nog nieuws wat mij verder ontgaan is met problemen e.d.? (en ja, heb zelf ook gewoon gezocht, maar heb beetje koopvrees :+)

    Verder is het gewoon voor webdesign/photoshop/ flash.

    En last but not least, deze macbook zal toch wel een 24" scherm trekken?
     
  15. [2k]

    [2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.968
    Leuk Bevonden:
    207
    Koop geen geheugen via de Apple store!
    Bespaar je geld en koop/bestel dat ergens anders.

    Macbook kan ook gewoon prima tweede 24" scherm aan. Kon vorige generatie ook al.
    Je zit enkel met die display port adapter, wat je 30 euro extra kost.
     
  16. Nexi

    Nexi forumspiekert

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    0
    haha, nee, dat was ik sowieso al niet van plan. Maar heb besloten om het basis model straks te bestellen. :) (+ ipod nano voor 14 euro 8))

    Woeptiedoe! Tijd voor een dansje! :
    Nog niet verzonden
    Verwachte verzenddatum: 3 werkdagen
    Verwachte leverdatum: 10 Nov, 2008 - 11 Nov, 2008 ( das meestal toch wel wat sneller?)
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2008
  17. Stripe

    Stripe Active Member

    Berichten:
    257
    Leuk Bevonden:
    0
    Slimme keuze. Ik ga zeer binnenkort (ja nu echt (met kerst verwacht ik zo)) ook voor het 2,0 GHz model. De 2,4 versie biedt gewoon te weinig extra's voor 300 euro..
     
  18. Stripe

    Stripe Active Member

    Berichten:
    257
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ging net een cd rippen met iTunes en toen zag ik dus dat de cd door iTunes geript iets meer dan 50 mb in beslag neemt en (dezelfde cd) bij WMP meer dan 70 mb.

    Is de kwaliteit van de WMP versie nu beter of hoe zit dat? Ik hoor geen verschil namelijk. Wel vond ik het erg vervelend dat het bij iTunes zeker 10 minuten duurde en bij WMP binnen 2 alles geript was.. Of ligt dat dan weer aan mijn PC?
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2008
  19. Grave

    Grave Gym Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.035
    Leuk Bevonden:
    520
    ^Hangt er natuurlijk vanaf welke kwaliteit je em opslaat/ript. Moet verder niks uitmaken wat je gebruikt.
     
  20. Stripe

    Stripe Active Member

    Berichten:
    257
    Leuk Bevonden:
    0
    Ooh geen idee hoe die instellingen staan. Gewoon standaard rips (in beide programma's).
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina