[Fable II] Minigames

Discussie in 'Algemeen' gestart door Bonbridge, 22 okt 2008.

1. Bonbridge

Bonbridge Hi!

Leuk Bevonden:
    3
    Hierbij het topic over alle minigames in het spel! Wanneer Fable II echt uit is en meer informatie over dit spel beschikbaar is zal ik direct de startpost aanpassen. Je mag hier ook posten over de XBox Live arcade game: Fable II: Pub Games

Hoe ver heb jij een kip wel niet geschopt?

Waar heb jij die grote vis gevangen?

Hoe krijg jij zoveel geld bij Keystone?

Hoe verdien je nou veel geld met je baantje?

Hoe werkt dat theater nou op xbox.com?

Bespreek het hier! Veel plezier!

Laatst bewerkt: 23 okt 2008
  2. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Begin ik, maar vast over de pub games. Die moet ik morgen of overmorgen proberen 5 ster te halen, zodat ik die gun / sword kan fixen. Ben nu een 3-ster gambler, heb alle toernooien al gewonnen, maar heb niet zoveel geld. Ik zoek nu de snelste manier om 4 en 5 ster te worden, zodat ik de bovengenoemde items kan halen.

Nog een vraagje voor wanneer het zover is. Niet dat ik veel geld heb, maar toch wil ik dat geld niet mergen, alleen de items. Kan dit?

3. dirtybolle

dirtybolle xboxlive member

Leuk Bevonden:
    0
    ja blijf gewoon spelen totdat je geen geld meer over hebt en dan kan je mergen, zonder geld maar met items

4. MissCoupe

MissCoupe Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe verdien je geld met je baantje?

Gisteren in de Marketarea van de stad, waarvan ik de naam even vergeten ben... :lol: , maar ik dacht Bowerstone, begonnen als Blacksmit. Enige wat je moet doen is zwaarden maken. D.m.v. op het juiste moment met een hamer op t zwaard te meppen. Hoe vaker je dit doet zonder mis te slaan hoe meer geld je per ronde verdient. Na een bepaald verdient bedrag word je het volgende niveau Blacksmit! Maar het verdient wel goed voor het 2de level Blacksmit moet je 9000 bij elkaar meppen!

5. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    :+ dat is ook een idee, heb tog niet zoveel geld om weg te spelen. Betwijfel of ik er 5ster mee kan worden.

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    5 sterren, 8,5 miljoen gold en 11 miljoen points.
    Over 2 weken even offline mergen en ik kan aan de slag :+

7. dirtybolle

dirtybolle xboxlive member

Leuk Bevonden:
    0
    ma dan wordt je in game gestraft he :D

omdat je te veel geld hebt :p

8. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Als je het offline doet wordt je iig niet corrupt en daar gaat het mij om :+

9. Roman0c

Roman0c Fable 2 Addicted

Leuk Bevonden:
    0
    Als je zonder cheaten geld wil verdienen is beertender na mijn weten de beste manier om geld te verdienen voor je character. Zodra je 5 sterren hebt krijg je ontiegelijk veel geld tezamen met de gold multiplier. Heb gister 1500 gold per biertje weten te bereiken waardoor ik toch een heel mooi zak centje heb kunnen krijgen. Daardoor heb ik nu alle huizen in Bowerstone market en old town weten te kopen en zo nu dan geld kan verdienne door ofline huizen te verhuren. Zodat ik me mansion kan kopen op fairflax garden.

10. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan je als beertender aan de slag? ik kan alleen bier kopen?

11. Roman0c

Roman0c Fable 2 Addicted

Leuk Bevonden:
    0
    in bowerstone staat een bord voor de pub waar je kan beginnen. er is er nog één ergens maar waar weet ik niet. En als je hem niet kan beginne gewoon 6 uurtjes slapen en kijken of je dan wel kan tappe ;)

12. GustavSan

GustavSan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had multiplier 14 met dat hamerslaan :)...ging bij die laatste (30k gold) lekker snel met +1000 per klapper :)...wel balkje eerst naar het einde laten gaan, om beter te kunnen timen :)

13. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    hoogste multiplier dat ik had was 12.. het balletje gaat steeds sneller naarmate je multiplaier omhoog gaat. Dat verrast me en dan sla ik mis :D.. hehe.. kmoet nog 10k geldverdienen ermee en dan heb ik 5 sterren. Daarna ga ik achter de tap staan.

14. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Kben al lv5 (hoogste) Blacksmith.110 per zwaard als je physique level 1 is en 't wordt meer als je die skill omhoog brengt.Maar waar vindt je eigelijk die assasinate baan? Of bounty hunter? :p

15. Roerbakmie

Roerbakmie .....

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe verdien ik points bij de game masters?

Ik speel gewoon een aantal spelletjes spinner box en keystone maar ik heb pas 200 points van de 3000 ofzo?

16. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    Wat is een goede plek om die achievement van 500 in one sitting met een pub game te halen? En als ze het over "alle game modes geprobeerd hebben" hebben, moet je dan alle pub games die er zijn in Fable doen?

17. kierewietje

kierewietje Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    ik heb hem gehaald met drie sterren bij towers. door een jackpot te halen (tot het eind zonder de extra kaart gebruikt te hebben)

18. Sliv

Sliv The One and Only

Leuk Bevonden:
    230
    ..en wat is towers?

19. kierewietje

kierewietje Diehard

Leuk Bevonden:
    1
    fortune tower ofzo? heb je het spel nog niet gespeeld?

20. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    dacht vraag het hier ook maar even, aangezien dit topic er eigenlijk over gaat :+

Ik wil graag een boerderij kopen in oakfield, maar daar heb ik momenteel niet genoeg geld voor. Dus ik wilde mijn gasje met een patron gaan mergen. Me patron wordt dan echter verwijderd. Mijn vraag is dus, moet ik dan opnieuw beginnen met de pub games? of komt mijn hero in zijn plaats en kan ik dus ook het ingame geld gebruiken in de pub games (moet nog 5ster halen, en alle 4-5 sterren toernooien halen).
    Edit: heb de gok maar gewoon gewaagd. wil het nog steeds graag weten.

Laatst bewerkt: 2 nov 2008

Deel Deze Pagina