[Algemeen] Grand Theft Auto IV [Deel 10]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 22 mei 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik heb steeds het probleem dat mijn motor of een halve salto maakt of op zijn zij terecht komt.
    Ik hoef nog maar 2 stunt jumps, maar die hebben me al 100k gekost aan ziekenhuisbezoek (save niet elke keer).
    Het irritatieniveau begint weer een beetje te stijgen, het is echt een trial & error systeem. :'-(

2. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Gas lossen als je op een ramp rijdt. Pas terug gas geven als je op de grond bent.

3. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Thx! Had ik nog niet geprobeerd! Zo eens kijken of dat beter gaat. :)

Edit:// En gehaald! :D Met gas los moest ik nog wel iets bijsturen maar gelukkig ging dat goed! Kan ik nu eindelijk verder met de verhaallijn. :)

Laatst bewerkt door een moderator: 6 okt 2008
  4. vh91

vh91 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hallo,

ik heb een vraag over de
    'genetically superior' (achievement);

je moet n.l. 20 keer eerste worden in races, en ik heb alle 9 racemissies van Brucie voltooid. moet ik nu gewoon sommige van die racemissies opnieuw doen totdat ik er 20 heb of zijn er nog andere racemissies die je moet halen?

en wanneer kan ik random person Eddy vinden? hij staat nooit op de plek waar hij normaal zou moeten staan.

5. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Gewoon blijven winnen is de boodschap. Dan krijg je die.

6. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wist dat niko een leeghoofd was maar dit 8)

7. Remcooo

Remcooo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ff een vraagje..Zojuist dus GTA IV uitgespeeld: (Voor diegenen die het nog niet hebben uitgespeeld/ het einde niet willen weten..NIET! in de spoiler kijken)

Ik heb dus ervoor gekozen om wraak te nemen op Dimitri...Later dus de bruiloft van Roman, Pegorino wordt boos, Kate wordt kapot geschoten en Nico neemt weer wraak op Pegorino. Wat is het andere einde als je geen wraak nam op Dimitri, en dat je dus voor hem gaat werken? Want mijn savefile is net na de 'keuzemissie'

8. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Het verdere verloop van het verhaal hangt af van de moeilijke keuze die Niko maakt.

Deal

Niko werkt samen met Dimitri, om de drugs af te geven. Roman is blij dat Niko deze keuze heeft gemaakt, maar Kate heeft al haar respect voor jou verloren en wil niet meer met Niko naar Roman's bruiloft toe. Tijdens de bruiloft wordt Roman vermoord. Niko is woedend, en wilt Perogino en Dimitri vermoorden. Wanneer Niko op zoek gaat naar Dimitri, om hem te vermoorden, ziet hij dat Dimitri eerst zijn "partner" Pegorino vermoord. Na een wilde achtervolging vermoord Niko Dimitri voor het Statue of Happiness.

Revenge

Geen haar op het hoofd van Niko dat eraan denkt om samen te werken met Dimitri, maar hij weet nu wel waar hij is. Goede mogelijkheid dus om Dimitri te grazen te nemen voor alles wat hij gedaan heeft en Niko vermoord hem. Phil Bell wil niets meer met Niko te maken hebben, niet omdat hij boos op Niko is, maar omdat de Pegorino familie uit elkaar valt. Kate is trots op Niko en gaat graag met hem mee naar de bruiloft. Had ze dat maar niet gedaan, want op de bruiloft wordt ze doodgeschoten door mannen van Pegorino. Niko is zo boos op Pegorino, dat hij hem achterna gaat en voor het Statue of Happiness vermoordt.

9. Madoperator

Madoperator Rape

Leuk Bevonden:
    0
    Aww, wat een fluteind. :+
    Een van de twee gaat dood. :mad:

/Mod Spoilertags toegevoegd, zelfs dat hoeven mensen niet te weten - the Matrix

10. Remcooo

Remcooo Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ok thanks :)

11. Steel Dogg

Steel Dogg Registered User

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb iets raars en ik weet niet of meerdere mensen zoiets al gehad hebben, namelijk:

Wanneer ik een ''Race'' wil starten, druk ik op New Game > Confirm en dan hoor ik een game aan te maken, maar ik word gewoon in een andere, volle, game geplaatst waar dus al iemand de game aangemaakt heeft... 8) (Bij andere game modes werkt het wel, voor zover ik weet)

En ik wou ook nog zeggen dat dit spel bruut is & blijft :cool: Zeker na het volgende:

Ik ging dus voor de lol ff Free Mode starten, nodigde een paar mensen uit maar het bleef leeg (niemand joinde :+ ) dus besloot ik gewoon ff verder te gamen met wat er stond, dus pakte ik een auto, ging zoals gewoonlijks mensen afslachten :) , en toen zag ik iets:

Waarschijnlijk een afvalbak met daarop vuur. Dus ik vermoorde iemand. Diegene lag dood op de grond en ik weer zo gek om m.b.v. mijn auto de afvalbak precies te laten vallen op het lijk. Geweldig :emo:

Foto's komen nog wss :)

12. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik had juist altijd het tegenovergestelde, alleen ik kon een race aanmaken en niet eens game joinen waar meer mensen in zitten. Na veel error er maar mee gekapt en nooit een echt fatsoenlijke race gedaan.

13. Rensgar

Rensgar Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoorde dat Saints Row eigenlijk een rip off is van GTA.

Ik twijfel een beetje of ik Saints Row 2 wil kopen of GTA IV. Saints Row 1 vind ik iets te Gangsta en ik hoorde dat Saints Row 2 weer een stapje verder is op gangsta gebied en wat geweldadiger (verbaal & fysiek), wat ik juist de jammere dingen vind van SR. Het freeroaming vind ik wel weer leuk (en beetje knallen ook, maar in SR is het meer een slachting), dus hoe is GTA IV op deze vlakken?

14. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    GTA kent een veel lager 'Yo Niggah what' gehalte. Dit ook omdat Nico Bellic de hoofdpersoon is (uit Rusland geloof ik). GTA is veel realistischer, heeft mooiere graphics en kent eindeloos veel meer detail. Het ontbreekt GTA echter aan een co-op mogelijkheid.

Zelf speel ik hoogstens 1 free-roaming tegelijkertijd. Dus na GTA misschien wel SR2 proberen.

15. Sognare

Sognare Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kap is met die rip off zeg! Het is gewoon een zelfde soort game. SR2 is inderdaag meer gangsta dan deel 1. De graphics zijn in GTAIV beter, is meer realistischer en ga zo maar door. De fun/replay waarde is 0,0. In SR2 is deze vele malen meer. Ik vind bijna alles beter in GTAIV dan in SR2 alleen zou ik toch voor SR2 gaan. Waarom? Omdat het gewoon veel leuker is.

Laatst bewerkt: 23 okt 2008
  16. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.937
    Beetje onzin, want GTA IV is net zo leuk, tenminste, het is gewoon hoe je het zelf bekijkt.
    Hou je van een goed verhaal, mooie graphics, veel details en zo'n beetje alles klopt? Koop dan GTA IV.
    Boeit je het verhaal geen reet, wil je alleen maar kate trappen en de hele boel in de fik zetten en met alles smijten wat er maar te smijten valt? Koop dan Saints Row 2.

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    0,0 is wel overdreven. Je kan genoeg lol beleven met IV, als je kijkt naar de voorgangers dan zou je hier minder lol kunnen hebben. Is persoonlijk, heb ook al meer dan 100 uur singleplayer IV gespeeld, en heb er nog steeds lol in als ik hem is speel. Ik heb liever de humor van GTA dan die van SR, die proberen grappig te zijn maar komen bij mij heel slecht over.

Kwestie van smaak.

18. Alizor

Alizor Murdaturk

Leuk Bevonden:
    0
    God, wat is duiven slachten in GTA toch saai :eek:.

19. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.937
    Dan doe je het toch niet. :'-(

20. GtaGamerMG

GtaGamerMG GTA IV

Leuk Bevonden:
    0
    Saints row 2 heeft een hogere fungehalte. Maar als je dan ziet : Multiplayer spelen is vrijwel onmogenlijk door de vele lag en werkt gewoon soms niet. En alles is gewoon overdreven. Als je een Telefooncel kunt uittrekken... en dan kan gooien zodat de voetgangers 10 meter wegvliegen. Vraag je je toch af van waar ze dat halen. In begin is dat leuk maar nu stel ik em er toch maar vragen mee.

Maar voor lol zorgt de game. Maar dit heb je ook met GTA IV. Ik heb uren met enkele vrienden gewoon free roam gedaan. Stunts kun je genoeg doen. Je kan dan wel niet zo Co-Op doen. Maar eigenlijk heb ik dat niet gemist in GTA IV.

Beide zijn goede games. Maar ze zijn wel verschillend. GTA:IV is voor de mensen die van een serieuze en realistische game houden.

Saints Row 2 is voor de mensen die gewoon lol willen hebben.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina