[Algemeen][Waarschuwing][TopgamesQ42008]

Discussie in 'Algemeen' gestart door MetalSonic, 23 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Geen idee waar etc, maar ik maak hem toch maar en zet hem voorlopig wel even hier neer. Dit gedeelte van het jaar, zoveel topgames waar we al zolang naar uit hebben gekeken. Games als Farcry 2, Fallout 3, Fable 2, straks Gears of War 2, Banjo Kazooi, COD 5. Perfecte games die nieuwe lijnen trekken, de horizon verbreden en voor totaal nieuwe ervaringen zorgen........

Lees de eerste alinea goed en zie dat dat natuurlijk niet kan. Games zijn niet ineens perfect, elke game heeft wel zijn goede punten en zijn minpunten. Koop een spel en geniet van de ervaring die het bied. Koop het niet om te verwachten dat het perfect is. Ik zie nu reacties bij fable 2 dat ik denk van "jongens? groot open gebied, dan moet er ergens conessies worden gemaakt". Straks teleurstellende reacties bij Fable 2, en de mensen die perfectie zoeken zullen ook afknappen op COD 5 en zelfs Gears of War 2.......

Bekijk wat reviews, koop een game en geniet van wat je krijgt en denk vooral niet dat je het inlevert om vervolgens een game te krijgen die wel perfect is. Fable 2 inleveren om COD 5 te halen? De COD 5 béta was ook niet perfect. Fable 2 inleveren om Fallout 3 te halen. Fallout 3 zal wel 10 keer zo lang zijn, maar de gebieden zijn misschien ook 10 keer zo eentonig. Dit topiquee moet eigenlijk sticky zijn zodat iedereen weer even nuchter is. Dit te hebben gezegd ga ik nu maar eens m'n bed opzoeken en ervan genieten dat Farcry 2 binnen is, Fable 2 volgende week volgt en niet veel later ook het spel Gears of War 2 in mijn x360 rond draait.

:b:
    p.s: Fable 2/ fallout 3/ farcry 2/ gears of war 2/ COD 5... wat hebben ze als overeenkomst... Juist het zijn allemaal op zijn minst sequels. Ze bouwen verder op eerdere games.

2. Mr.Bubbles

Mr.Bubbles Guest

Ik weet eerlijk gezegd niet of dit nu zo'n toevoeging is voor het forum.
    Iedereen die nuchter nadenkt kan zelf verzinnen dat in elke game concessies gedaan moeten worden.

Ook kun je vaak eerst een demo spelen voordat je besluit te kopen.

Waar ik zelf over klaag is onbalans in games en bugs die eenvoudig opgelost hadden kunnen worden voordat een game in de winkel komt te liggen.

Maar mensen die zich laten meeslepen door een hype doe je nu eenmaal niks aan, daar helpt deze thread ook niet tegen. ;)

3. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.965
    Wat is nou eigenlijk het doel van dit topic? :+

4. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    M'n mede xboxworld users helpen om niet teleurgesteld te zijn. Mensen die nu maar wachten op Gears of War 2 en van alles niet kopen zullen dan ook teleurgesteld zijn. Hoe vet Gears of War 2 ook wordt, dat spel zal ook zijn minpunten kennen.;)

5. zaangamer

zaangamer Guest

Maar sommige mensen worden niet teleurgesteld door sommige minpunten.

Zo hadden meerdere games slechte reviews die door bepaalde mensen als topgames worden beschouwd.

jij wilt dus dat we in dit topic elkaars smaak gaan lopen aansmeren ?

Ik heb namelijk gemerkt dat wat voor jou een boutgame is voor mij misschien wel game of the year is. en laten we eerlijk zijn, er is niemand die Gears 2 gaat laten liggen vanwege texture-popin of zoiets onzinnigs.

topic is mijn inziens dan ook totaal overbodig

6. Pegas

Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    22
    Nut van dit topic?

Iedereen beslist zelf aan welke game hij de voorkeur geeft naargelang zijn smaak en iedereen heeft wel een andere mening over welke game de betere is. Dat maakt dat dit dus gewoon het zoveelste topic is van het type "welke game is beter" en zo'n topic staan wij niet toe omdat ze gewoon weg nutteloos zijn. Daarom gooi ik hier dan ook een slotje op.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina