[XOne] Dead Space

Discussie in 'Games' gestart door Sognare, 17 dec 2007.

  1. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Ik zit inmiddels in Chapter4 en heb echt moeite om te stoppen met het spel. Sommige cutscenes zijn echt uber

    Dat ene stukje in chapter3 dat er een monster komt in de vorm van een lange slang die je over de grond sleurt, ik dacht echt WTF8))
     
  2. thomas2000

    thomas2000 Active Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    De communicatie met een delvingsruimteschip wordt onverwacht verbroken nadat een vreemd voorwerp is gevonden op een verre planeet. Techneut Isaac Clarke (jij dus) wordt op pad gestuurd om de communicatie te herstellen, maar treft een afgrijselijk bloedbad aan. Isaac zit als een rat in de val en probeert wanhopig te overleven.

    Grote parallellen met Event Horizon;

    http://www.imdb.com/title/tt0119081/
     
  3. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Volgens de review van de PU krijg je monsters waarbij de slow motion optie echt noodzakelijk zijn.

    Maar je hebt zeker gelijk. De game is echt fucking spannend. Geluid is ubervet (ja hier koop je gewoon een surround systeem voor) en grafisch echt heel erg mooi. Dit word een spannend weekend.
     
  4. dubbelstinkkk

    dubbelstinkkk Active Member

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    0
    vandaag binnen gehad en een uurtje gespeeld. echt mega toffe game dit :)
     
  5. badname

    badname Active Member

    Berichten:
    389
    Leuk Bevonden:
    0
    Umm is deze al uit? Net als bij Farcry2 hoor je dr weinig van, dnek dat meeste aandacht deze maandne tochwel naar nu saintrow2 gaat en strax gears, dus zal deze wel op de bazaar kopen later denk of is ie NOG enger dan condemned, dan lijkt me de lol er snel af :p
     
  6. tricker

    tricker Semper Fi

    Berichten:
    3.343
    Leuk Bevonden:
    0
    Naja enger, ligt toch echt waar jij dan snel bang van word. deze game zit je wel continu in de game zelf! puur ook omdat de filmpjes en menu's gewoon via een hologram tevoorschijn komen! erg tof en vind het zelf beetje te eng 8)
     
  7. thomas2000

    thomas2000 Active Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt inderdaad geen moment rust! :thumbs:
     
  8. Edge

    Edge Hardcore Gamer

    Berichten:
    676
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m vandaag gehaald ik zit in chapter 3.

    De game is geweldig! Ik speel met headphones, ++ volume en hoor echt elk geluid. De sfeer, graphics, gameplay, verhaallijn en voice actors zijn echt goed.

    Als je v Horror game series houdt (Res E / Project Zero/ Condemned/ Silent Hill ) moet je hem echt halen ! Hij past echt in het rijtje en doet niet onder voor de andere games.
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb de game maar een uurtje gespeeld vandaag (want toen ging ik met broer samen naar zijn huis om Midnight club LA te checken en vervolgens de hele fucking avond die game te spelen, zo wreed) maar vond em echt SUPER! Prachtige graphics, prima besturing, SFEER SFEER SFEER...door al die coole effecten als mist en geluiden....en damn die monsters zijn agressief zeg, ik was even bang dat de A.I. wat minder zou zijn...maar zeker niet. Ik keek vaker naar het game over scherm dan dat ik hun kapot knalde...misschien iets te maken met dat ik op hard speel? :p, en dat zal ik ook blijven doen.
     
  10. XD-sense

    XD-sense Active Member

    Berichten:
    377
    Leuk Bevonden:
    2
    ik ga hem dit weekend waarschijnlijk ook halen ik hoor er zoveel goede dingen over en ben wel weer eens toe aan een goede horror game
     
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Heb nu ook Dead Space: Downfall, en ik denk dat ik die vanavond (na een flinke tijd MC: LA en Far Cry 2 gespeeld te hebben) ga kijken. Zodat ik dan morgen echt kan beginnen met Dead Space...Downfall is de prequal van Dead Space, ik ben erg benieuwd.
     
  12. Grindtegel

    Grindtegel Active Member

    Berichten:
    181
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je de comics al gelezen? Die zijn ook wel leuk.
     
  13. thomas2000

    thomas2000 Active Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik heel gaaf vond was dat ik een moment door een gang liep naar een deur en het licht kwam van achteren waardoor mijn schaduw op de deur voor me viel, maar ook van het monster wat achter me verscheen. Ik schrok me kapot!

    Soms ook zie je in de verte een monster op je afkomen en die knal je dan af, maar op het moment dat je je omdraait staat er ineens 1 voor je neus. WTF!}:]
     
  14. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Net gekocht bij E-plaza en meteen het gratis suit (in de 360 kleuren) gedownload voor ze er een prijs aan gaan hangen.
     
  15. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    damn wat een game! hoe heerlijk is het als je een alien hebt neer gehaald hem nog even na trappen zodat alle body parts door het beeld vliegen!
     
  16. Tienus

    Tienus Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Net far cry omgeruild voor deze! WAAAAAA Wat een fantatische game!!
     
  17. Laconiek

    Laconiek Lock and Load !

    Berichten:
    1.083
    Leuk Bevonden:
    0
    gvd, wat komen er veel games uit die ik graag wil hebben!!! Heb er gewoon geen tijd voor, maar wil ze allemaal spelen!
     
  18. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    Zelfde hier |:-
     
  19. Nightbringer

    Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.896
    Leuk Bevonden:
    556
    :D vandaag binnen gekregen, even tot chapter 3 gespeeld en vind deze game gewoon geniaal. De sfeer zit goed ziet er erg nice uit. Raad eigenlijk iedereen deze game wel. (zeker als je van alien games houdt ^^)
     
  20. BFR

    BFR Active Member

    Berichten:
    881
    Leuk Bevonden:
    402
    Net een half uurtje gespeeld, ik vind em helemaal geweldig. Heb misschien 5 minuten moeten wennen aan de controls maar nu gaat het prima. Vind het erg leuk gevonden al die hologram schermpjes bij gesprekken, ammo, health enz.

    In de review van GT werd er gezegd dat het opentrappen van dozen klooien is maar ook daar heb ik geen moeite mee.

    Ziet er verder prachtig uit en is inderdaad heel sfeervol. Leuk detail dat je ook nog op de afzonderlijke ledematen kan trappen waarna het bloed weer alle kanten op vliegt :D

    Tussen al die toppers van deze weken valt deze misschien niet op maar hij kan zich er makkelijk mee meten.

    Topgame! Ja, nu al.
     

Deel Deze Pagina