Dat alle stemmen piep stemmetjes krijgen weet ik, waar ik op doelde is dat Naruto al een schijtstem heeft, laat staan als het nog is versnelt word.
Ben ik trouwens de enige die vindt dat die Hokage een beetje suf is? Spoiler Zo'n beetje aan het eind van de hele aanval "nou dan moeten we maar eens gaan kijken". Donder toch op. En dan dat hele gedoe rond Sora Spoiler Staan die twee de hele tijd een beetje elkaar aan te staren met Naruto die dan een beetje op m afrent en zich helemaal afmat. Dan zo'n aardige wolk in de vorm van de kyuubi en *hups* alles is voorbij...
Ik heb Naruto al een aantal maanden geleden gedropt en zo te lezen was dat geen mistap. Het laatste wat ik had meegekregen was de confrontatie met Sasuke. Volgens mij is er ook vrij weinig boeiends gebeurd sinds dat ofwel?
Zozo, de fillers zijn alweer bijna een maand gedaan. Alleen jammer dat ze het weeral allemaal rekken. Ach ja, hopelijk maken ze de aankomende gevechten vetjes. Ook moet ik toe geven dat ze deze keer slim waren en ze de fillers toch nog iets of wat nut gaven in het geheel van Shippuuden.
Bij welke ep stoppen de fillers? i kben wel ergens bij 140 nu geloof ik, dus. Moet ik gewoon verder met shippuuden of zo?
Fillers gaan tot 220. Maar als je het leuk vindt, gewoon afkijken. Zo niet, kan je beginnen met shippuuden.
Ik heb twee dagen alle fillers afgekeken en begonnen met Shippuuden. Ik ga nu episode #5 kijken, love it! (Gaara! )
Tamelijk belangrijke aflevering toch, met wat glimpses van de andere Akatsuki leden alvast en hun plannen, wat nodeloze Sai/Sakura filler, maar over het algemeen een sterke ep met goede animatie. Rasen Shuriken prototype maakte wel een pokke-irritant geluid zeg. Ik kreeg er pijn aan m'n oren van.
Ik zag op play.com dat ze heel dvds hebben van Naruto,,en NIET duur. Helemaal niet als je het vergelijkt met wat ze er hier voor vragen, althans...in groningen bij een gameshop. http://www.play.com/HOME/HOME/6-/Search.html?searchstring=naruto&searchtype=r2alldvd&searchsource=0 Die ga ik allemaal zeker nog wel een keer aanschaffen....ik vind alleen de volgorde erg verwarrend.....van die dvd boxen.