Hmm, eerst deed hij het niet, toen had ik C:\> wel gehaald en zei hij opdracht voltooid, maar nog kan ik er niet in.. Mooi klote. :< Hmm het is gelukt maar vraag me niet hoe. Moest toestaan dat admin settings mocht veranderen ofzo.. weet ik et. Mja bedankt het heeft wel geholpen.
hallo, mijn laptop (sony vaio fz11e) geeft sinds een tijdje nietmeer aan hoelang ik nog met de batterij kan doen, alleen hoeveel % de accu nog heeft. In het begin heeft hij dit wel gedaan (dacht ik) en wil dit graag weer terug hebben, ik heb elk energie systeem al geprobeerd maar dat maakt niks uit. hoe krijg ik dit terug?
Vraagje over CD Art Display: Hoe zorg ik ervoor dat CAD zichzelf opent als ik Winamp open ipv CAD eerst aan te klikken?
Blijf Vista maar niks vinden. Gifjes kan ik al niet op een fatsoenlijke manier openen in viewer, maar nu blijkt Vista ook nog eens niet de juiste grootte in kb's van PNG files te kunnen tonen. Blij dat ik thuis niet op Vista draai.
Lol gifjes werken hier prima... Kan me herinneren dat ik in xp soms ook geen animated gifjes kon bekijken buiten de browser om. En dat kb verhaal klinkt wat vaag.
Zoals te horen ligt het aan je software die is verneukt. Ik heb zelf geen laptop, dus misschien is er ergens nog een andere optie. Maar ik heb dit gevonden op internet. Misschien is dat een optie?
Ik heb al een tijdje last van horizontale lijntjes in mijn monitor bij het afspelen van video of spellen, dit is niet altijd zichtbaar, heel soms zelfs, maar als het er is, is het zeer storend. Op tweakers ben ik erachter gekomen dat dit Tearing is, alleen ben ik er niet achter gekomen hoe ik er vanaf kom bij het afspelen van video. Bij spellen wordt het aanzienlijk minder met v-sync aan, heb ik begrepen. Kan ik het verhelpen, of moet ik een onderdeel in mijn PC vervangen?
Hm, vandaag zijn er een 12-tal updates uitgekomen voor windows vista, weet iemand waar ik kan bekijken wat die updates inhouden?
Zojuist Service Pack 1 maar geïnstalleerd. Adobe CS4 gaf de melding dat ik over SP1 moest beschikken om het te kunnen installeren..
Ik zit met een probleem. Mijn vader heeft beneden zijn laptop staan (Windows Vista Home Premium) en ik heb hierboven op mijn PC hetzelfde besturingssysteem geïnstalleerd. Nu wil ik graag de printer die hij beneden op zijn laptop heeft staan ook kunnen gebruiken vanaf boven, echter lukt het me maar niet. Beide (laptop en pc) staan in dezelfde werkgroep. Ik heb de printer spooler al opnieuw opgestart omdat ik hier een melding van kreeg. Wie kan mij even uitleggen hoe ik de printer ook hierboven kan gebruiken? Dank!
Ik vind Vista helemaal mooi en aardig, maar als ik alt-tab in bijvoorbeeld Far Cry of Crysis dan wordt dit spel windowed. Is er een optie om dit uit te zetten? Dus dat ik met alt-tab gewoon uit een spel ga en met een klik weer terug ben in het fullscreen spel net als in windows xp? Thanks
Heb je Printer delen (Netwerkcentruk) ingeschakeld ? Eventuele account beveiligingen willen soms ook tegen werken. Deze kan je in Netwerkcentrum ook uitschakelen.
De laatste tijd onthoudt Internet Explorer mijn inloggegevens van sites totaal niet meer. Heb gegekeken bij de internetopties, autoaanvullen en dan checken of wachtwoorden onthouden aangevinkt staat. Dat stond nog gewoon aangevinkt dus het moet wat anders zijn. Ookal geprobeerd alle instellingen van IE7 op standaard terug te zetten, maar dat werkt ook niet. Iemand enig idee wat het kan zijn?
Ja, maar dat doet er verder niet toe. Bij Firefox heb ik Sxipper die alles voor me onthoudt, en bij een website met een popup komt waar ik op kan klikken en automatisch inlog. Misschien wel een tip voor jou dan. https://addons.mozilla.org/nl/firefox/addon/4865
Bedankt Melbuuln, zal er morgen eens naar kijken Zit met nog een probleem. Sinds ik Vista gebruik, doet mijn CD/DVD speler van mijn PC geen autoruns meer. Ik doe dus een installatie dvd erin maar er gebeurd niets. Niet zo'n ramp maar volgens mij hoort ie gewoon met een melding te komen.
Waarschijnlijk heb je of was de optie uitgeschakeld. Dacht dat je deze weer in kon schakelen bij Eigenschappen cd/dvd drive. Kan het even niet controlleren omdat ik nu voor mijn Mac zit.
Ik heb het ingesteld maar toch doet ie het nog niet. Wanneer ik een DVD/CD in mijn PC doe gebeurd er weinig. Pas wanneer ik naar Computer ga en erop klik opent ie de map. Soms doet ie dat ook niet, dan vraagt ie of ik hem wil beschrijven. Dit heb ik pas sinds ik Vista gebruik, onder XP heb ik dit probleem niet.