Far Cry 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 4 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    ik pak de bus tegenwoordig maar. Gaat een stuk sneller en je kunt direct na aankomst saven. Je moet alleen op die plek dan weer een vervoermiddel zoeken, maar vaak staat er wel een buggy klaar. :)
     
  2. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik was al fuckin' blij dat ik die silenced pistol had, toch maar ff verder spelen.

    Wat heb je trouwens aan die IEDs ofzo? (Unlock je volgens mij de eerste missie)
     
  3. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Die heb je tijdens latere missies nodig. Je kunt ze ook als een soort bermbommen gebruiken. \o/
     
  4. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh, nice.

    Zijn er trouwens upgrades enzo waar ik beter mn diamonds voor kan bewaren? Die ammo dingen wil ik denk ik wel hebben.
     
  5. DriesM

    DriesM Active Member

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja, dat doe ik dan ook wel. Maar het irriteert mij gewoon om steeds dat opnieuw te doen. Ik wil gewoon verder kunnen rijden en niet steeds onderbroken worden. Nu doe ik een uur over een missie wat in feite maar 15 min hoeft te duren. Het bederft gewoon heel erg mijn speelplezier, en daar draait het uiteindelijk allemaal om.
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Maar zijn er echt heel veel van die outposts. Ik bedoel, het eerste wat ik wil doen is een auto pakken een een stuk rijden, en dan genieten van Afrika. Kan dat of heb je om de paar meter een outpost ?
     
  7. Marcjah

    Marcjah King Of Members

    Berichten:
    85
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee .... ik laat deze game toch maar lekker in de rekken liggen :\
     
  8. DriesM

    DriesM Active Member

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij elk kruispunt heb je een outpost.
     
  9. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Je zou het nog kunnen proberen te omzeilen door een alternatieve route door de bosjes te nemen. In veel gevallen zien ze je dan niet. Ander probleem is dan alleen dat er vaak rotsen liggen en je je auto vastrijdt. |:-
     
  10. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoe neem je overigens de bus?
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Er staan borden buiten en daar moet je het bord kiezen van waar je naar toe wilt.
     
  12. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest


    Door naar een halte te gaan. Daar kun je via een bord kiezen naar welke locatie je wilt.
     
  13. xboxgangsta

    xboxgangsta Reëel

    Berichten:
    1.981
    Leuk Bevonden:
    2
    Bedankt, ik zat de hele tijd in het huisje te kijken.
     
  14. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Damn hey, sniperen online is echt supervaag!
    1 kogel moet genoeg zijn zul je denken, maar na 6 kogels leeft ie nog steeds:confused:
    Of wordt dit probleem verholpen door je rifles te upgraden?
     
  15. Tienus

    Tienus Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em gister gehaald, maar op een of andere manier trok het spel me niet (terwijl ik erg van shooters houd). Werd gek van al dat heen en weer rijden (ik houd ook van race games ;)). Eerst is het wel leuk, maar na een paar uur spelen heb je dat ook wel weer gezien.

    Ik heb hem dus net omgeruild voor Dead Space :p wat een spel! Na 5 minuten lag ik al te huilen in een hoek (van angst!)!! Wat een sfeer zeg, 5.1 lekker hard en zieke graphics op mn hd.
     
  16. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Waarschijnlijk heb je te maken met lag :'-(
     
  17. XI Jptje NL XI

    XI Jptje NL XI EndLeSs Gaming

    Berichten:
    317
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het spel nu 2 dagen,de graphics zijn fantastich daar kan niemand omheen.Ik noem dit ook GTA,maar dan in de jungle.De actie vind ik goed,alleen hadden ze minder van die patroiles moeten neerzetten.Zit nu op 16 & en tot nu toe ben ik tevrden over dit spel.Morgen Fable 2,dan heb je ook meer afwisseling :).
     
  18. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Toffe game, toffe wapens, toffe missies, afrika is tof, online is niet zo tof, tof dat je maps kunt maken, tof dat de auto's in car view hebben, en heel tof dat er een lange dag en nacht cyclus in zit.

    Maar wil je weten wat niet zo tof is?
































    DIE GODVERGETEN OUTPOSTS WAAR STEEDS WEER MANNETJES IN RESPAWNEN!!!

    Zo dat is eruit. :D
    Echt waar, zo'n leuke game, lekker touren door afrika.. alleen maar om erachter te komen dat om de 2-3 minuten weer zo'n lul met een blote billen bek je aanrijdt in zijn auto... waarom!?
    Of weer een jeep met een turrent gun die je auto kapot blaast omdat je voorbij hun rijdt, en natuurlijk elk kruispunt weer zo KLOTE outpost!
    Dan denk, mooi die ga ik overnemen dan heb ik daar geen last meer van de volgende keer dat je langskomt... not, dikke lul, daar staan ze weer hoor... doodleuk je game te verpesten terwijl je gewoon even lekker wilt touren of gewoon van A naar B moet.

    Echt.. de eikel die dacht dat dit wel leuk was om in de game te stoppen mag van mij aan de hoogste boom... hopelijk patchen ze dit wel, het is niet eens een bug of een glitch, maar gewoon te irritant voor woorden... en zo te lezen ben ik niet de enige die hier zich ietwat aan irriteert. :)
     
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Mhm, heb de game nog niet maar hopelijk kan Ubisoft dat updaten zodat er minder van die outposts zijn.
     
  20. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Outposts zijn idd fucking irritant, verder heb ik nog niet zulke sterke wapens en is het niet leuk dat het soms vaag is van waar je beschoten word. Het is me wel al opgevallen dat de tegenstanders altijd proberen te flanken en dan zie je hem, wil je hem killen.. is je ammo weer op :mad: zit je dan met je pistooltje tot dat ook op is :p
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina