Klote douane, nu kan ik nog langer wachten op Fable II.. (maakt eigenlijk niks uit omdat mijn televisie kapot is )
snap inderdaad nie hoe UPS op 23 euro uitkomt, zoveel btw hoeven we toch er niet over te betalen alleen dacht ik dat je tot 75€ binnen mocht halen. ( heb maar 1 spel bij gamehubs besteld ) is dit gezeik dan niet gewoon door ups geregeld ofzo? vind het wel raar.
Lol, dat is zo'n beetje 15x gemeld hier. Ik weet in ieder geval wel mocht de douane me pakken dat ik ff goed ga zoeken hoeveel ze krijgen.
13,49 voor invoerrechten. Hoe ze daar aan komen weet ik niet, en 10 euro voor voorschot provisie, dat is voor de administratie van UPS!!!. Kijk, alleen die 13,49 zou ik niet erg vinden, maar die 10 euro voor niks, hoepel toch op. Daarom denk ik dat UPS ook hier wat mee te maken heeft.
Zijn er uberhaupt nog mensen die nog op games van de zending van vorige week, Saints row 2 oa, wachten.. Zendingen die dus eruit gehaald waren..
Nou Einstein het gaat pas 3456 pagina's over het feit dat er legio pakketjes uitgevist worden die per UPS verzonden waren.. Plus het feit dat Gh nu zelf aangeeft de games "gewoon "te verzenden, dus wat denk jezelf?
Nee dus , ze schrijven zelf dat alles per post gaat en niet via UPS wel netjes van ze dat ze het dus in de gaten houden of er iig iets mee doen ach ik wacht wel tot 01-12 dan kan ik voor de Sinterklaas en Kerst , GOW2, nieuwe Sonic, Fifa09 en misschien COD5 bestellen
Zonde dat die van mij al gister is opgestuurd, dus gewoon met ups. Mjah volgens mijn berekeningen en wat ik hier lees. Zou je dus eigenlijk alleen maar btw moeten betalen. Als ik 7 euro terug krijg van me ups kosten, en dan 19% btw moet betalen over de 36 euro die Fable II heeft gekost komt dat neer op 6,84 en dus 16 cent winst Geen flauw idee hoe ze aan die 23 euro komen echter, 60% btw?
Dus als ik het goed begrijp --------------------------------- Gamehubs weet nu van de problemen met de douane? En als het nou zo is dat je douane kosten hebt dan wordt dat vergoed? Vanaf de 24ste wordt er gebruik gemaakt van registered mail, morgen is het de 24ste dus games die gepreorderd zijn voor morgen ( zoals mijn fable 2 dat ik 2 maanden gepreorderd heb) worden verstuurd per post als ze eenmaal aangekomen zijn in Nederland? Dit kan langer duren en dan betaal je dus eigenlijk teveel als je voor UPS hebt gekozen? Hmm zou handig zijn als gamehubs een duidelijke FAQ had...
vandaag SR2 via de airmail ontvangen, alleen moest er wel iemand tekenen... en er was NET niemand thuis hiero. Weet dus niet of ik met airmail ook moet bijbetalen, maar laat t jullie morgen avond wel weten! 18-10 besteld - 23-10 binnen... vrij rap voor airmail dacht ik zelf zo!
Als nou iemand dit dikgedrukte kan uitleggen wordt het misschien wat duidelijker. Em ja, ik weet dat ik het eerder heb gepost, maar ik wil wel een antwoord. Hun mailen gaat namelijk niet bepaald snel op het moment.
hallo, ik heb even niks kunnen vinden over www.play.com, maar heeft iemand hier (goede of slechte) ervaring mee? want ik heb saints row 2 daar besteld. hij was posted op 15/10/08, maar heb hem nog niet binnen, kan ik hem morgen verwachten? en kan ik douane gezeik verwachten?