Je lijkt op Keanu Reeves maar dan als gangster. Mijn personage lijkt eigenlijk gewoon op die gast die ze ook gebruiken in de trailers enzo, zal wel een pic maken morgen.
Yep,de corrupte versies van Neo en Morpheus. Brengt me gelijk op een idee,een versie te maken van agent Smith. Maar dan als de held lol Of toch maar ruig laten,ja is beter.
omg, das vet die character gedoe. ik moet nog farcry 2 en saints row 2 en fable 2 halen. en dat is nu toch wel duur
Haha, het grappige is is dat ik me totaal niet realiseerde dat me ventje er op leek (en ook niet dat die dude Morpheus kon voorstellen XD). Nu ik het zo zie hebben jullie wel gelijk, haha!
Dadelijk ga ik mijn character even wat leuke kleertjes kopen, maar eerst dat ondergrondse winkelcentrum zoeken.
Hier mijn nep gangstah edit ik ga m nu dus echt dikker maken, zon biggie achtig menneke lijkt me wel lache
Hier mijn 'gangstah' character Was opzoek naar wat casual kleding maar vond niets. Toen maar dit pak genomen
Agent 47 heeft Stillwater aangedaan! Over een tijdje loopt half bekend Amerika door Stillwater heen. Zie je het voor je, Obama als leider van The Saints
Speel nu zo, laat het zo. Alleen soms die shirt veranderen naar wit en mijn gangster helm op van de vorige pagina.
Zie hier mijn gangster creatie! Hoe vinden jullie hem? Hij zit trouwens op een basket Ik heb ook nog met een vriend van mij een neanderthaler gemaakt. Zal ik binnenkort ook ff een foto van maken!