Het Grote:Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen Topic Deel 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door Magneto 360, 22 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk zelf iets van: Als UPS ons de code geeft (trackID) moetje 7 euro betalen voor invoerkosten en belasting alleen als ze je tegenhouden...

Maar daar klopt iets niet volgens mij.

2. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    ,,,,,,,,,,,,,,,
    ,,,,,,,,,,,,,,,
    ZIJ !!!!!!!!!!!!! Zij mailen, ik geef het aan hun, maar zij geven iets aan mij... Sorry ligt niet aan jou maar ik maak zo vaak nog meer dat mensen maar "hun" gebruiken ipv zij |:-|:-|:-|:-|:-

En wat gamehubs nou gaat doen, en hoeveel ik moet betalen, en waarom ik de game 2 maanden geleden al heb gepreorderd en nog steeds geen bevestiging van dat het verstuurd is heb ontvangen is me allemaal maar onduidelijk. Gelukkig maar dat ik Farcry 2 al heb en daar vermaak ik me desnoods wel mee tot Gears of War 2 \o/\o/\o/

3. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    ja en jij doet even rustig?
    is waarschijnlijk een oh zo mooie brabo als ik en daar ist gewoon om hun te gebruiken, dus doe nou maar even rustig tis geen sollicitatie brief jankerd.

4. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Hmmm, ik keek scheef. MIJN FarCry2 is VADAAG geshipped met registred mail (de langzame non-UPS) ... ook ik had een mailtje met verzoek gedaan om UPS te veranderen in registred mail. Mooi dattie nog net mee kon:)

Krijg ook nog 7E terug:)

Behoorlijk wat service van die GH gasten. Dikke pluim. Zal daar wel een gekkenhuis zijn (met al die games, nieuwe klanten EN nederlands douane gezeik)

5. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Geef het max 2 weken voor je gaat mailen naar ze, en het komt uit UK dus geen last van douane, binnen de grenzen van EU is vrije vervoer van goederen & personen :)

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.725
    Wanneer heb je een mailtje gestuurd? Bij mij is er nog niks veranderd em hebben ze zelfs Fable 2 verstuurd met UPS

Lekker weer. En ik was juist een van de mensen die al problemen had met Saints Row 2, lijkt me dat ze die eerst eens mogen helpen |:-

7. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Voor zover ik weet verzendt Play.com vanuit Jersey en dat ligt nou net buiten eu .......

zie FAQ van play.com

8. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.857
    Bij mij zijn Fable 2 en Far Cry 2 nog niet verzonden, lijkt erop dat ik dus normal verzending krijg. _O_

9. GvB

GvB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hier hetzelfde maar dan voor 2x Far Cry 2, gaan die samen in een envelop of gaan ze los van elkaar, met Registered Mail dan? En ik krijg toch gewoon een mail als het verzonden is he?

10. Coachman

Coachman Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gister is mijn Saint Row ook aangekomen via registered mail.
    Netjes in een bubbeltjes enveloppe, zonder boete.
    En bij de adres gegevens staat ook mijn telefoonnummer opde enveloppe.

Netjes van gamehubs dat ze alle orders om zetten naar registered mail, maak de kans vele malen kleiner op onderschepping.

11. GvB

GvB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoelang duurde de verzending bij jou?

12. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    hey, weet jij misschien of dat ook gebeurd als je bestelling al verzonden is?
    want mijn fable 2 copy is net met ups verzonden, maar gaan ze dat ook nog veranderen als het al verstuurd is of niet?

13. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.725
    Tuurlijk gaan ze dat niet veranderen, hij is toch al verstuurd? :+

14. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm nog steeds geen tracking ID. Ik hoop dat ik er morgen ééntje krijg en dat ik dan geen gedonder heb met de douane etc, anders had ik net zo goed een game bij de retail kunnen kopen :p

15. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Ik had een mailtje EN een quote/feedback bij mijn pre-order gezet op je 'order-history' (woensdag).

Ik denk dat ik met de grote switch mee ben gegaan (maar misschien hebben ze ook die feedback bekeken want die is nu wel weg)

16. christvs

christvs Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vanmiddag ook gebeld door UPS, moest mijn factuur emailen. Hij vertelde nog dat de douane een controle op alle pakketjes van Gamehubs had gezet (ik neem aan vooral via UPS). Zal dus wel dokken worden!
    Mijn pakketje is net aangekomen in Keulen :).
    Als de douane hem niet vasthoud zou ik hem morgen kunnen hebben.

17. Modder-Eter

Leuk Bevonden:
    8.725
    ik had maandag al gestuurd, maar echt helemaal niks veranderd en ze hebben nu zelfs Fable al verstuurd via UPS. Lekker kut weer, kan ik weer 24 euro neerleggen.

18. inoway

inoway Questing

Leuk Bevonden:
    144
    Misschien heeft GH bij mij gereageerd n.a.v. FEEDBACK (bij order-history)

19. king kai

king kai xbox360

Leuk Bevonden:
    0
    Ik moest ook tekenen (ik was nog wel net thuis :9), maar voor de rest niets, dus geen boete oid!

7 dagen geleden verstuurd via registered mail (gewone post dus)

20. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu ook maar flink geklaagd bij Gamehubs... Ik heb de game besteld en betaald op 22-09-2008. Ik heb zelfs (NU!!) nog geen tracking ID. En wat gebeurd er nu?

1. game komt ergens volgende week binnen?
    2. er mag ook nog eens betaald worden voor de douane ( + 24 euro)
    3. oh en dan heb ik ook nog eens betaald voor een LE waarvan het grootste gedeelte uiteindelijk geschrapt is en ik nog maar moet zien dat er een code bij zit voor de dungeon.

Dit kan je samenvatten met één woord: genaaid :mad:

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina