1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Saints Row 2] Algemeen [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 6 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Bij mij staat hij meestal uit ^^
     
  2. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    Zit nu op 92%:D. Ben nu met de races bezig, ik weet niet of ze meetellen maar goed ik doe ze toch maar. Zitten een aantal pittige tussen, waaronder een met een helikopter. Ik zat echt 0.15 seconden onder de maximale tijd:lol:.
     
  3. Dusky Demon NL

    Dusky Demon NL Daan

    Berichten:
    5.436
    Leuk Bevonden:
    213
    ik kan me echt goed vermaken zonder missies te doen. Een beetje kloten vind ik ook gewoon vet. Ik zit nu op 9 procent (6 missies) en ik heb nu 9 uur gespeeld.
     
  4. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hier de bug dat als ik handschoenen wil dragen dat je die totaal niet ziet. 8)
     
  5. Jeroentje NL

    Jeroentje NL Active Member

    Berichten:
    382
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik luister ook meestal naar The Krunch :) alleen heb ik wel genoeg van dat nummer 'Deadly Sinners'. Haat aan die zang.
     
  6. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Oh oke. De muziek is toch niet veranderd?
     
  7. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Heb dat appartement achter die grote winkelcentrum gekocht, en alles volledig gepimpt. Bruuut! _O_ Beneden een piano met pianospeler en boven strippers en een bad. Mijn gang ziet er uit als pimps en hoeren, heb alleen maar hoeren Saints in mijn huis. :lol:
     
  8. Mr Tom 666

    Mr Tom 666 Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    maar ik had gelezen dat er ook een soort van verkleed winkel was waar is dat precies? want ik kan hem niet vinde en hoe heet die winkel?
     
  9. Bluntman

    Bluntman Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    die fucking metal vind ik echt nx wat een lawaai zeg, doe mij maar die funk of k12 of anders m';n eigen station die ik heb gemaakt met wat nummers van alles ( behalve metal :p )
     
  10. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Zit in die grote ondergrondse winkelcentrum, in de buurt van Nob Hill.

    Ik ga morgen proberen Michael Jackson te maken. _O_
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2008
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    1 van die heli races was aardig kut. Dan moest je steeds overal overheen of onderdoor vliegen. Had me bijna een controller gekost ;)
     
  12. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt dat was hem. En ook hier vloog de controller een aantal keer door de kamer:lol:.
     
  13. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik heb dat dus met die andere zenders, vooral de hip-hop. Erger me kapot als ik Saints Row 2 opstart en de muziek uit mijn boxen komt bij het laden van mijn savegame, wat een lawaai. Enige minpuntje aan Saints Row, de rap :emo:
     
  14. Bluntman

    Bluntman Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is voor het merendeel ook kut hiphop hoor dat zeg ik wel, fucking 50 cent en shit.

    Er zitten een aantal goede hiphop nummers in ( gangsta bitch, nas ) maar voor de rest had saints row 1 100x betere hiphop..

    maarja meer mainstream shit deze x. jammer. maar als je er sowieso niet van houdt begrijp ik het :p
     
  15. MerQ

    MerQ Registered Bruser

    Berichten:
    1.874
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal al eerder zijn gevraagd. Maar waar kan je die bonus misschien doe, las iets over een politie kanoor en julias
     
  16. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb net met coop zitten spelen, alle missies gedaan van de ronin, wat blijkt krijgt alleen de host die coop achievement... Kan ik het nog een keer gaan doen
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Dat is niet waar. Ik heb gewoon zoals mijn partner alle achievements nog gehad. Of hij nou hoste of ik.
     
  18. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm heb nu alle races gedaan (alles op gold) en zit nog op 92%. De laatste acht procent zal dan wel voornamelijk komen van de tags, discs en stunts:cool:.
     
  19. sneaky snake eye

    sneaky snake eye SneakySnake Eye

    Berichten:
    316
    Leuk Bevonden:
    0
    He??:confused: waarom krijg ik hem dan weer nie:confused:
     
  20. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    Bah ik mis blijkbaar nog een race want ik heb de '2 Quick 2 Pissed' achievement nog niet. Kan ik ergens in de statistieken vinden hoeveel ik er nog moet:confused:?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina