Far Cry 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 4 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    echt een vette game, alleen snap iets niet helemaal. Ik heb een aantal wapens gekocht, maar in mijn safe house kan ik ze niet pakken, "need to purchase primary case" komt er te staan, wtf moet ik doen om die wapens te kunnen gebruiken?
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2008
  2. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    ik denk dat je die crates moet kopen bij arms dealer.. een/twee keer RB als je op de PC zit en dan onderaan
     
  3. DriesM

    DriesM Active Member

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Hmm als er een patch zou komen voor die outposts en misschien ook iets dat ervoor zorgt dat de vijanden sneller neer gaan, zou het echt een geweldige game zijn.

    Misschien hou ik de game ipv verkopen in de hoop dat er een patch wordt uitgebracht?
     
  4. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ik kreeg wel al gelijk een update toen ik het spel er voor het eerst indeed.
     
  5. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    Ligt het niet aan de sniper zelf dan?
    Want als het lag zou zijn, zouden ze mij wel hebben opgemerkt en hebben gedood.
    En terwijl andere wapens wel met enkele kogels iemand killen.
    Echt vaagjes, want normaal gesproken ben je met 1 kogel door je hoofd/borstkas van een sniper wel vrij plat:+
     
  6. DriesM

    DriesM Active Member

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, ik ook, maar dat was waarschijnlijk niks bijzonders.
     
  7. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik baalde hier al van in de MP filmpjes voordat de game uit was.. helaas geen hardcore mode of opties om je health te verminderen en die van je vijanden.
    Sommige developers maken games die nog steeds van de oude stempel zijn.. een spel zoals far cry zo realistisch mogelijk maken met cockpit views, blokkerende wapens enz, maar dan ook weer een hele clip in iemand schieten zonder dat diegene doodgaat. |:-

    De game is tof hoor.. maar dankzij dit soort dingen zal ik de game niet al te lang spelen.. en zeker niet online als het 6 snipershots kost voordat iemand eraan doodgaat... dan kun je net zo goed halo gaan spelen met shields, bijna hetzelfde.
     
  8. prinz

    prinz Active Member

    Berichten:
    107
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik snap echt niet dat iedereen zoveel problemen heeft om mensen dood te schieten. Ik heb met ongeveer 1 a 2 clips iedereen van een hele outpost dood. Met sniper riffel nog minder:)
     
  9. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    In singelplayer vind ik het ook niet moeilijk om de mensen te killen, gewoon op de kop schieten of in de upper torso. In het hooft zijn ze zelfs met een pistol na 2 schoten neer.

    Online is wel een ander verhaal, vind de game wel vet maar door het non-hardcore is het best suckie of ik moet nog gruwelijk gaan wennen, maar je moet online soms inderdaad onmogelijk veel hits maken voordat iemand neer valt.

    Wat wel kut is die weapons crate. Ik snpa het niet helemaal, moet je nou voor pistol/primary/secondary weapon allemaal een crate kopen? Vervolgens naar je een wapenhandelaar en dan in die schuur stop je wapens in een koffer, en die zijn dan ook beschikbaar in je safehouses? Als dat zo is dan kan je in je safehouse maar 3 wapens aan! Is dit correct?
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2008
  10. LaZZ

    LaZZ Lord of the Rings

    Berichten:
    1.450
    Leuk Bevonden:
    0
    Spel an sich is wel oke alleen ik vind het richten een beetje kut.. Heb liever ook een gewone crosshair.. Of valt dat in te stellen? Want dat richten met die geweertjes.. Bij de helft zie je geen reet als je door dat vizier kijkt.. :confused:
     
  11. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand of het mogelijk is om je rocketlauncher te verwisselen voor een sniper? Ik wil de combo van : assault+ sniper+ pistol...
     
  12. Luckyyason

    Luckyyason Bitch

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    nope dat gaat niet, rocketlancher is special weapon en sniper of assault is primairy weapon... jammer vond ik ook :'-(

    je kunt wel bijv een sniper + mac 10 als secundary instellen...
     
  13. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks, en zoiets hoorde ik net ook via xbox.com/en/us.. Een buddy van me zei dat je in je secondary slot een LMG kan doen. Dus das mooi, kom je op een guard post af... Eerst ff sniperen en wat er dan nog op je afkomt neermaaien met je LMG \o/\o/\o/

    BTW: de tegenstander kan je wel op grote afstand killen met een shotgun :p maar omgekeerd lukt 't mij niet ;)
     
  14. SHiZ NL

    SHiZ NL Active Assassin

    Berichten:
    5.404
    Leuk Bevonden:
    1.092
    kwestie van skills ;)
     
  15. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    lol, niks vervelender dan "snipershotguns" ,.. ik heb nu nog nachtmerries over de SPAS in rsv1 :+
     
  16. f4TaLNL

    f4TaLNL Marcus

    Berichten:
    1.160
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier een lijst met preorder codes om extra missies te krijgen :)

    6aPHuswe
    JeM8Spaw
    THaCupR4
    5EbRUs5s
    tar3QuzU
    SpujeN7x


    Case sensitive!

    En hier voer je ze in:

    Main Menu >> Additional Content >> Promotional Content
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2008
  17. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    Thanks, ik zal die ook even toevoegen aan de startpost. :)
     
  18. DriesM

    DriesM Active Member

    Berichten:
    433
    Leuk Bevonden:
    0
    Naja, ik denk dat ik het spel maar gewoon hou in de hoop dat er een patch komt. Maar tot die tijd speel ik het niet.
     
  19. Achillias

    Achillias Guest

    Ik twijfel serieus voor het wel of niet halen van dit spel today. Heeft de multiplayer kilometers grote mappen waar je dus ook voertuigen in kunt gebruiken en werkt dit goed (lag vrij)?
     
  20. EVERT NL

    EVERT NL *

    Berichten:
    888
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil het spel wel graag halen omdat ik FC1 op de xbox1 ook erg veel (online) gespeeld heb. maar na deze reacties hiero valt het toch wat tegen. ik wacht nog even met het aanschaffen totdat er een goede review is.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina