1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fable 2] Demon Doors [SPOILERS]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Vegeta, 24 okt 2008.

  1. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Hoe gaan alle Demon doors open? aangezien iedereen dat wilt weten en het anders in elke thread word gevraagd hier de antwoorden:

    Krediet gaat naar de volgende site:

    http://www.dailygame.net/news/archives/008466.php

    Bower Lake: Demon Door: Moet zijn verhaal uitbeelden. Hij vertelt iets en jij moet de juiste expressie erbij doen. Volgende expressies moet je in de juiste orde doen: Laugh, Fart, Point and Laugh. Middle Finger, Vulgar Thrust, Growl, Bloodlust Roar, Worship, Dance en Blow a Kiss

    Bowerstone Cemetery: Demon Door: Wil vlees --> schop een van de kippen die er rond lopen richting hem. Beloning: experience potions

    Rookridge: Demon Door: Hond moet vier trucjes kunnen zoals Fetch, Urinate (op de deur), Cower enz. Doe deze en je bent klaar. Beloning: Trip naar oude Oakvale waar je een chest met een potion of Life vindt

    Oakvield: Demon Door: Wil de liefde weer zien: Neem een vrouw mee die je ten huwelijk wil vragen en verloof je voor de deur: Beloning: een mooi gebied achter de deur dat je zelfs tot je huis kan maken en daar gaan wonen.

    Brightwood: Demon Door: Vage omschrijving maar zorg: Dat je kaas in je inventory hebt, zorg voor de muttonchops baard, een posh Gentleman's shirt (allemaal in Bowerstone market te vinden) een Farmers Hat (Oakfield) dreadlocks (Bloodstone) en een Strumpet Skirt (een van de wanderin traders, check Rookridge) --> doe dit allemaal aan en hij gaat open. Je krijgt er een hoed, shirt en broek voor

    Bloodstone: Demon Door: Wil muziek horen: Gebruik een Lute (koop er een in bowerstone market bij de general store) en gebruik de expressie --> zorg dat hij perfect is en voila. Beloning: Goed zwaard

    Westcliff: Demon Door: Zorg dat je meer corrupt bent dan goed

    Wraithmarsh: Demon Door: Zorg dat je 12 volgelingen hebt en dan ben je binnen. Achter het huis ligt de beloning: een mooi Turret Rifle

    Laatste Demon Door: Fairfax Gardens: zorg dat je de andere acht hebt geopend. Beloning: 50.000 gold.
     
  2. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Zou je het allemaal in spoilers willen zetten. Ik zou het graag zelf willen ontdekken.

    Edit: Nu staat er wel een spoiler in de titel.. net niet namelijk :)
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2008
  3. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Er staat spoilers in de titel omdat je die kan verwachten in de thread ;)
     
  4. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Als je de eerste zin leest hoeft het toch niet meer in spoiler de rest? Maar wil een van de toezichthouders even Spoiler in mijn titel zetten? want ik kan volgens mij zelf de titel niet meer aanpassen
     
  5. SteRoger

    SteRoger TES V: Skyrim!

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    waar zit de demon door in Westcliff precies? kan hem niet vinden? :confused:
     
  6. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Waar kan ik de Oakfield deamon door vinden?
     
  7. mathijsjanzen

    mathijsjanzen Active Member

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je van de sandgoose naar achter loopt naar die sculptor die een beeld kan maken, dan moet je halverwege dat pad de akker op, daarachter loopt nog een pad. Op je kaar zie je een soort grote loop, midden in die loop zit de door. Je moet ervoor trouwen.
     
  8. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    De demon doors zijn echt het leukste van het hele spel, altijd weer een feestje als je zo'n deur hoort ''wakker worden''

    wooooooooaaaaaaa

    :D
     
  9. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe bedoel je, meer dan 12 volgelingen? Gewoon 12 mensen je laten volgen d.m.v de follow expression?
     
  10. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    Neem aan dat je met deze post doelt op de startpost, maar je moet ze inderdaad gewoon laten volgen met ''Follow"
     
  11. Speurneus

    Speurneus Active Member

    Berichten:
    795
    Leuk Bevonden:
    0
    Doet het niet bij mij, ik vraag iemand ten huwelijk vlak voor zijn neus en hij negeert me gewoon =( Iemand nog advies?
     
  12. Dizzle

    Dizzle Active Member

    Berichten:
    10
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij de molen van dat huis staat een kist met een mace erin. Een paars achtige mace, best vet.
     
  13. blackboss

    blackboss Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    ik vroeg me af wat er achter zoon demon door zit?
     
  14. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    Vaak een goed wapen of een ander handig item
     
  15. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Doe de expression ''Blow Kiss'' bij de deur en hij opent.
     
  16. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Wow die demon door in Bloodstone is nice!
    Je loopt door een mooi sneeuwlandschap en aan het eind van een weggetje zie je een mooi verlicht huis. Dus ik liep vrolijk naar binnen en net als ik over de drempel stap hoor ik een harde knal (me gelijk stond nogal hard dus ik schrok nogal) en het huis is veranderd in een grijs vervallen huis met allemaal skeletten. Dat vond ik wel verassend!

    Ohja en er lag een Master Longsword in de kist.
     
  17. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    Ze hebben bijna allemaal zoiets gaafs. Ik had bij deze demon door eerst ff goed buiten dat huisje rondgelopen en toen ik naar binnen ging was ik wel verrast.

    Deze door was trouwens wel makkelijk te openen en de beloning was voor mij ook niet echt fantastisch (had hem al).
     
  18. Sonneberrug

    Sonneberrug Active Member

    Berichten:
    249
    Leuk Bevonden:
    0
    ik kan de westcliff demon door ook niet vinden ben zo corrupt als maar kan nu alleen nog zoeken kan iemand me helpen?
     
  19. Waldpyk

    Waldpyk Active Member

    Berichten:
    29
    Leuk Bevonden:
    0
    Bandit coast route volgen, dan kom je er vanzelf langs.
     
  20. joep nesnaj

    joep nesnaj Active Member

    Berichten:
    32
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe leer ik de expression Laugh?
     

Deel Deze Pagina