FIFA 09 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cfreak24

    cfreak24 Active Member

    Berichten:
    211
    Leuk Bevonden:
    0

    Jong talent zet ik er vaak al in de basis in als ik tegen een redelijk makkelijke tegenstander moet.

    Zit nu in de winterstop met het 2e seizoen met Bayern München. Totaal is dit me 5e seizoen alweer. Heb net 3 jonge talenten gekocht. Al die gasten zijn 18-19 en tussen de 80-83, dus dat belooft wat.

    Balotelli Barwuah ofzo, een jonge spits bij Inter, is ook zeker het aankopen waard. Ik had hem in de winterstop van het 1e seizoen met Feyenoord gekocht en aan het eind van het seizoen was hij nummer 1 wat betreft doelpunten, was hij het talent van het jaar en die andere onderscheiding die je aan het eind van het jaar kan zien maar daar ben ik de naam van kwijt :p.

    Rivaldo is ook een goed talent. Ik had hem gekocht toen hij 19 was en hij was 80. Na een jaar is die al 88. Tis een centraal verdediger en zeker het kopen waard.

    En voor diegene die langer bij dezelfde club willen blijven, die moeten Aguero kopen. Ik had hem in seizoen 1 met Bayern München gekocht voor 22 miljoen en 88. Nu zit ik in het midden van seizoen 2 en is hij 92 en 66 miljoen waard.
     
  2. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Vetste wedstrijd in mijn Fifa09 carrière tot nu toe!

    Ik Chelsea, hij Barcelona. Hieronder het scoreverloop.

    29" Anelka
    33" Eto'o
    42" Anelka
    44" Eto'o

    59" Eto'o
    75" Eto'o

    90" Anelka
    90" Anelka


    99" Drogba
    119" Drogba


    Dus het was 2-4 voor hem, ik maak in de 90e minuut de 3-4 en de 4-4. Dan in de verlenging heeft hij geen kans meer gehad.

    Ik was wel heel de wedstrijd beter maar scoorde men kansen niet. Schoten op doel 15 en schoten 21. Hij 5 om 8.

    Adrenaline gierde door me lijf toen ik die 4-4 scoorde. Heb zelfs een rondje gerend hier in de huiskamer :eek:. Vloekte wel flink bij de 2-2, 2-3 en 2-4. Vooral omdat hij elke keer vanaf de aftrap dribbelde met Eto'o en er 2x uit scoorde. Ik kon tackelen wat ik wilde maar ik kreeg hem niet te pakken.
     
  3. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Lol dat zou echt wat voor mij zijn, 2 tegengoals krijgen in de laatste minuut. 8)
     
  4. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Ben dus bezig met manager mode Real Madrid en nu ben ik begonnen met spelers kopen, eerste spelers die binnen zijn zijn Benzema (20 miljoen) en Richards (7 miljoen) :) Beiden nog erg jong. Als Ruud en Raul te oud worden haal ik Bojan ook nog denk ik, of Aguero. Natuurlijk moet Ronaldo ook nog komen, maar die haal ik pas als Raul weg is, anders heeft ie geen nummer 7 8)
     
  5. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Je kan beter Bojan of Aguero nu halen, rustig speeltijd geven. Langzaam maar zeker beginnen ze veel beter te worden.
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    precies, de prijs gaat toch alleen maar omhoog :p
     
  7. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Net 2 potjes gespeeld tegen Achillas. Ik merkte wel goed dat ik met 2 teams speelde waar ik nog nooit mee heb gespeeld. Vooral Newcastle viel erg tegen.

    Daarbij was Achillas gewoon wel beter in beide wedstrijden, maar in de laatste wedstrijd werd ik ook 2x gebeld ondertussen. Na de 3-1 was het serieuze spelen ook wel een beetje voorbij :eek:.

    Ben benieuwd hoe je trouwens elke keer je speler diep laat lopen Achillas, met een 1-2 zeg maar. Je speelt in op bijvoorbeeld je spits, en meteen loopt degene die hem heeft aangespeeld diep. Dus je passed de bal door en hierdoor heb jij heel veel kansen gecreeerd. Lastig verdedigen!

    Je speelt ook beter positiespel moet ik zeggen. Vooral vanwege de mooie 1-2's.
     
  8. dirkjang

    dirkjang Active Member

    Berichten:
    283
    Leuk Bevonden:
    0
    LB + A om te passen en direct door te lopen
     
  9. Achillias

    Achillias Guest

    Hehe waren twee mooie potjes ja.
     
  10. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4
    Spelen jullie de wedstrijden zelf in manager mode?
     
  11. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja...
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    yup, bijna altijd.
     
  13. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja tuurlijk wie zou ze anders spelen ??
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.101
    Leuk Bevonden:
    2.258
    De simulatie knop. ;)
     
  15. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4
    Je kan ze natuurlijk ook simuleren.
    Ga er ook maar eens aan beginnen dan.

    Tsjonge wat is FIFA09 een volwaardig pakket en dat komt uit een mond van iemand die Goal Storm hier nog orgineel heeft liggen (winning eleven 1 ) en WE 6 FE tot het beste voetbalspel gedoopt had, maar deze komt aardig in de buurt!
     
  16. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is maar dom kan je even goed er niet aan beginnen :)
     
  17. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Vraag: Als ik op snelheid buitenom een back wil (bv pass aannemen en gelijk buitenom er omheen), wat moet ik dan doen? Aannemen en dan RT sprinten werkt nooit goed.

    Ik las iets van RStick (touch&go)?? Iemand een tip?
     
  18. Tonylove

    Tonylove Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey ik heb een vraagje: ik speel fifa online en heb er nu denk ik 20 wedstrijde opzitten alleen ik kan me resultaten nergens vinden. als ik naar klassement ga zie ik zulke streepjes staan - - - iemand enig idee hoe dat komt? moet ik iets aanzette of unlocke ofzo?

    alvast bedankt
     
  19. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4
    Meer wedstrijden winnen
     
  20. DvD_NL

    DvD_NL Hmm Hmmmmmmmm

    Berichten:
    640
    Leuk Bevonden:
    2
    question over interactive leagues, ik heb echt geen idee hoe dat werkt, kan iemand me dat uitleggen?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina