FIFA 09 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tonylove

    Tonylove Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel dan ik heb er denk wel een wedstrijd of 30 opzitten?
    En weet iemand ook hoe je 2vs2 online kan? dat ik bijvoorbeeld met een vriend tegen 2 andere tegenstanders ga?

    bedankt,
     
  2. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet onder een bepaalde rank hebben gezeten om op het leaderboard te komen.

    2vs2 kan je door met je tweede controller op Y te drukken als je je team kan kiezen, maar dan kan de tegenstander wel 1 speler zijn
     
  3. Shin David

    Shin David Ajax Amsterdam

    Berichten:
    3.000
    Leuk Bevonden:
    0
    Was net weer geweldig. Mijn tegenstander scoorde maar omdat ik hem onderuit had gehaald kreeg ie een penalty. En die stopte ik toen 8) Dan moet je je ook genaaid voelen.
     
  4. GoDz ViSioN

    GoDz ViSioN .

    Berichten:
    2.594
    Leuk Bevonden:
    7
    ik heb echt een dringende vraag. het zit zo:

    Ik had mijn aangemeld bij EA met mijn GT:II QuicknezZ II en nu staat die er als IIQUICKNEZZII en als ik inlog met mijn e-mail adres voor II QuicknezZ II kom ik bij die van IIQUICKNEZZII en heb ik geen profiel terwijl ik II QuicknezZ II ben maar ik kan daar niet op inloggen

    Wat moet ik doen?
     
  5. Arsenal2003

    Arsenal2003 Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Heel herkenbaar hopelijk wordt dat binnenkort eruit gehaald. Had het net ook online gelukkig maakte ik hem wel af.
    Waar ik me echt kapot aan erger zijn die Man Utd players, ben je de hele wedstrijd beter maar ik kreeg de bal er maar niet in. Passeert hij me één keer met Berbatov en hop van 25 meter een geplaatst schot in de kruising terwijl ik nog een verdediger had die rugdekking gaf. Dan sta jezelf echt op te vreten, ik ben nu ook zover dat ik niet meer tegen Manutd players speel. Potjes met 3/4 sterren teams zijn veel eerlijker en leuker.
     
  6. TSquares

    TSquares Pionier

    Berichten:
    1.299
    Leuk Bevonden:
    0

    Je speelt dan met je club een wedstrijd tegen iemand die de club heeft gekozen waar jouw club in het echt tegen moet.

    Maar zit je eigenlijk vast aan een team na het maken van een keuze?
     
  7. Jan WoWter

    Jan WoWter Jungie!!

    Berichten:
    491
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, als je een bal naar een buitenspeler speelt, en je rechterstick in de richting duwt waar je naartoe wilt, tikt hij de bal meteen die kant op. Daarna gewoon sprinten (of met stick doorlopen) Je kan ook een trick gebruiken om de verdediger voorbij te gaan.
     
  8. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Thx, ga vanaaf gelijk weer verder oefenen (+ ook LB+A met 1-2 e.d.)
     
  9. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Tricks werken bij mij nooit, al helemaal niet offline :x
     
  10. Ndimension

    Ndimension Active Member

    Berichten:
    87
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een idiote keeper: http://www.eafootballworld.com/en_GB/video/1878050

    De coachmode gaat nu wel lekker overigens. Ik zit nu in seizoen 3, heb nog geen grote aankopen gedaan door geldgebrek. Maar verdien nu wel tussen de 700 en 900k per wedstrijd. Misschien binnenkort dan toch een speler van boven de 2 mil aanschaffen :p
     
  11. Nutterd

    Nutterd Active Member

    Berichten:
    64
    Leuk Bevonden:
    0
    heey ik heb een hele tijd niet gexboxed omdat hij steeds kapot ging enzo...maar nu weer met fifa 09 begonnen maar hebben jullie een tip hoe ik het best een afstandshot kan nemen??nu gaan ze allemaal ver over...
     
  12. josh gunit

    josh gunit Active Member

    Berichten:
    601
    Leuk Bevonden:
    3
    Is er mischien ook iemand die een tip heeft voor vrije trappen of corners?
     
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Corneres schiet ik net tot dat het balkje geel wordt, meestal met binnenkant voet. 8 van de 10 keer scoor ik via een corner.
     
  14. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ook ik heb al heel veel wedstrijden gespeeld maar sta niet op de leaderboards...

    Baal er wel een beetje van eigenlijk. Weet iemand hoe ik wel op de leaderboards kan verschijnen?
     
  15. Tonylove

    Tonylove Active Member

    Berichten:
    7
    Leuk Bevonden:
    0
    Je kan hem wel op wekelijks zetten met je triggers dan sta je er wel tussen.

    Ik heb heel vaak dan sta ik tot de 90ste minuut voor en dan stopt diegene.
    krijg je dan strafpunten want ik heb t idee dat ik dan geen punten erbij krijg?

    alvast bedankt
     
  16. JoJo

    JoJo ☆☆☆

    Berichten:
    1.309
    Leuk Bevonden:
    0
    Normaal wordt het dan 3-0 voor jou...
     
  17. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    binnenkant voet? Hoe? RB inhouden?
     
  18. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    RB ja. :)
     
  19. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    4x op rij verloren met Chelsea en ben even verder gaan kijken naar een ander team. Kwam bij Inter uit. Bevalt tot nu toe erg goed moet ik zeggen, 4x gewonnen en 1x verloren van Chelsea nota bene. Ik 11 schoten -> 0 doelpunten. Hij 2 schoten -> 2 doelpunten.

    Blijf het jammer vinden dat Man Utd veel te vaak wordt gekozen. Matches tegen Valencia, Barca, Chelsea, Liverpool, Arsenal, PSG, Real, Milan, Athletico, Roma, Bayern, Lyon, Juventus zijn echt zoveel leuker en een stuk minder voorspelbaarder. Natuurlijk hebben ze allemaal snelle spitsen maar iedereen met Man Utd speelt hetzelfde. Jammer want verder is het een leuke game.
     
  20. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Leuk die CL en UEFA Cup in de 2e seizoen met Manager Mode, maar doe dat dan ook goed. PSV in de UEFA Cup en Feyenoord in de CL, en dan nog eens 2x Liverpool in de CL. Pfff :mad:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina