Speciaal voor de hond van Fable 2 een topique. Wat heeft de hond tot nu toe geleerd? wat is zijn naam en heeft hij speciale abilities? Mijn hond is een level 3 treasure hunter, en hij heet Idefix.
Ga naar misc items en dan zijn colar. Dar kan je ze naam instellen. Mijne heet Sambo lvl 5 wardog en lvl 5 treasure hunter en meeste emotes die ik heb vrijgespeeld
Heb game nog niet, maar nu ik lees dat je hem een naam kan geven ga ik echt diep nadenken over een leuke naam. Heldenhondwaardig.
Ik vind die hond echt wel relaxt, hij helpt met vechten vind treasures voor je, ik dacht in het begin dat die irritant zal worden maar dat is het zeker niet.
Ik heb mijn hond nog niet zien vechten.. Maarja de toevoeging van een hond in fable 2 is echt ownage. Hij verkent dingen, vind schatten en het is gewoon gezellig \o/\o/\o/
Kan niet dood voor zover ik weet, het is wel een essentieel deel van Fable II natuurlijk. Ik ga hem overigens noemen naar een van de golden retrievers van me Tante (hebben Amerikaanse namen).