Het Grote:Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen Topic Deel 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 24 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Dat waait allemaal wel over als mensen volgende week hun pakje met de rekening krijgen. Het is niet de eerste keer dat een thread plotseling stormloopt. Ik wil echter iedereen vragen om het aantal posts te beperken. Heb je een vraag, stel die gerust. Maar als je alleen wilt melden dat je pakje onderschept is, dan is dit niet de plek om je frustratie te uitten.

Vanaf nu zullen nutteloze posts dan ook worden verwijderd om de thread overzichtelijk te houden. :)

/Mod Dat zei ik 1084 replies geleden ook al, alleen die kraan staat open en de dweil is te klein :+~Kevf

2. GvB

GvB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag zijn ook mijn 2x Far Cry 2 verzonden met Registered Mail :)
    Heeft iemand enig idee wanneer de €7,- van UPS teruggestort worden op Paypal?

3. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    zodra de drukte een beetje voorbij is denk ik ;) van mij mogen ze t houden als ze ervoor zorgen dat de games enigzins op tijd op de mat liggen, ze doen toch wel erg hun best voor ons nederlanders met onze lastige douane :+ (...........bij nader inzien mogen ze me ook wel nog een l4d opsturen voor die 5xUPS die ik terug krijg :D )

4. bavaria

bavaria Scuderia Ferrari F1

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 2 vragen over gamehubs

weet iemand de goede site waar je je tracking nummer kunt bekijken van je Registered Mail ?

en dit betekent toch dat hij nu word vertuurd want ik snap het niet meer hoor, want hij is wel onderschept maar ik heb geen factuur opgestuurd?

PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE / VRIJGEGEVEN DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. NU IN-TRANSIT VOOR AFLEVERING

alvast bedankt

5. Animal nl

Animal nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb precies hetzelfde, verwachte afleverdatum staat op 27-10-2008. Geen factuur hoeven sturen of telefoontjes gehad.Ik verwacht wel een rekening bij het pakje.
    Trouwens jammer dat ze niet op zaterdag leveren.

6. bavaria

bavaria Scuderia Ferrari F1

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand dan de goede site waar je je Registered Mail kunt tracken? dus niet die van ups maar die anderen

7. Rick

Rick Extreme gamer

Leuk Bevonden:
    0
    Die kun je niet tracken alleen die van UPS.

8. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1
  9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Zijn er al mensen waarvan hun Fable 2 met normal verzending zijn verzonden. Kreeg net een mailtje dat ze beide zijn verzonden, heb alleen nog geen tracking nummer van Fable 2, al heb ik daar toch niks aan. Hun sales man zal dat straks voor me updaten, ben blij! Echt, heb al heel wat complimenten verstuurd in een bericht. Echt, ze doen perfect hun werk daar. _O_

10. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Hier! Ikke! \o/

Far Cry 2 en Fable II zijn inmiddels beide verstuurd.

11. Lijpe Mocro

Lijpe Mocro Active Member

Leuk Bevonden:
    839
  12. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Yes, heb nu ook mijn trackingnummer van Fable 2. Is ook gister verzonden met Normal.
    Gamehubs <3

UPS nog niet mijn boete van SR2 van mijn rekening gehaald. ^^

Laatst bewerkt: 25 okt 2008
  13. Franz12

Franz12 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Far Cry 2 is bij mij nog steeds niet verzonden, hopen dat het snel gebeurd:D

Edit: Far Cry 2 net verzonden:D

14. Franz12

Franz12 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op welke site kan je dan nagaan waar je game nu is met je track en trace nummer ( zonder ups) bij die www.pos.com doet hij het niet:emo:

15. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Die van mij ook, werd ook wel eens tijd met een preoder van weet ik niethoelang geleden ;). Ik geloof dat de mijne nu ook via registered mail gaat. Dat betekent een week of 2 wachten toch?

16. Lenny-t

Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    79
    Niet.. alleen op die site die jij geeft kan je kijken wanneer ie is verstuurd, meer niet..

17. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    ik krijg mn fable 2 maandag :), zo maar denk ik farcry 2 kopen want ik heb geen huiswerk dit weekend :D

18. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Hoe weet je dat?? :confused:

19. BounceMeister

BounceMeister Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Track and Trace voor pakjes naar Nederland via de gewone registered mail werkt niet. Dat komt omdat de Nederlandse post niet samenwerkt met het systeem wat gebruikt wordt in landen waar o.a. Gamehubs zit (Maleisië, Hong Kong, etc.).
    De enige melding die je ziet is dat het pakje het land van herkomst verlaten heeft. Daarna is het afwachten. Soms is het er binnen 1 week, maar soms duurt het bijna 2 tot 3 weken. Ze geven bij Gamehubs aan dat het twee weken kan duren.

Ik denk dat de honden bij UPS zo ijverig zijn omdat dit hun laatste kans is om 10 euro per pakketje te incasseren aan "administratiekosten". Als ze 10.000 pakketjes eruit vissen, zijn ze 100.000 euro rijker. Daarvoor hoeven ze alleen maar een paar kanslozen aan het werk te zetten.
    Als straks de nieuwe regeling van 150 euro van kracht is, zullen ze daar een stuk minder aan verdienen.

Wat wel vreemd is, is dat ze enerzijds een factuur willen zien, maar anderzijds een wazige richtprijs gebruiken voor het percentage aan b.t.w.

20. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    nou als ik mijn tracknummer invoer geeft tie aan dat het nummer niet bestaat

RR105616052MY

iemand die even kan checken op die pos.com site

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina