1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Saints Row 2] Algemeen [deel 2]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Matrix, 6 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Klote zeg! :mad:
    Maar daarom gebruik ik op dit moment 3 savegames (kan ook meer natuurlijk). Ik save dus 3 keer hetzelfde na een aantal missies, dus als er iets misgaat dan heb je nog altijd 2 backup saves.
     
  2. thomas2000

    thomas2000 Active Member

    Berichten:
    267
    Leuk Bevonden:
    0
    Echt een leuk spel, maar er zitten wel een hoop foutjes/glitches in. De meest irritante vind ik wel dat als je saved en een dag erna verder gaat, hij bepaalde dingen NIET opgeslagen heeft. Heel vervelend.
    En nee, ik heb niet per ongeluk CONTINUE gekozen, maar LOAD game.

    Vind ik wel slecht...=(
     
  3. king kai

    king kai xbox360

    Berichten:
    788
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb em ook net binnen, bijzonder vermakelijk en ook stukken leuker dan GTA4. Het auto- en motorrijden is op zijn manier ook wel weer lastig maar is wel te doen. Wat me wel opvalt is dat de stad bijna precies hetzelfde is, de belangrijkste dingen in de stad staan nog gewoon op dezelfde plaats, erg jammer!!!! Hoewel natuurlijk de zelfde stad toch een gemiste kans.

    Nog 1 vraagje: Bij een activiteit moet ik iemand vinden bij de verlaten drive in-bioscoop bij de arena, waar zit dat ik kon het echt niet vinden...
    Alvast bedankt.
     
  4. Aroth

    Aroth Gamer 4 Life

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    Zo wat een f*cking vet spel is dit zeg!

    Ik zit nu op 51% en geniet er nog steeds van! Ben bij 1 van de laatste missies van de Ronin, voor de rest de andere 2 gangs al uitgeschakeld.

    Heb tot nu toe nog geen minpuntjes gezien, misschien alleen dat de AI van je teamgenoten soms wel debiel is.
     
  5. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.901
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Hallo ik heb een vraagje
    Loopt saints row 2 bij jullie ook vrij vaak vast?
    ik heb best regelmatig dat hij gewoon helemaal freeze en ik niks meer kan doen.
     
  6. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.812
    Dat is fucked up inderdaad, had dat ook met SR1. Nu heb ik 2 saves, een van mij en een van mijn zus. Die van mij iets 23 % en die van haar 6 %, ze mag in ieder geval nooit saven zelf en als ik save kijk ik altijd goed waar. Toch ben ik bang dat er een dag is waar ik de fout in ga. :+
     
  7. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    ja je bent zeker niet de enige!
    ik heb het vaak na het completen van een missie.. moet ik hem dan helemaal ovenrieuwe doen gvd
     
  8. GtaGamerMG

    GtaGamerMG GTA IV

    Berichten:
    1.148
    Leuk Bevonden:
    0
    Had ik ook redelijk wat. Cache leeg maken deed niets. Sinds ik de verhaallijn gedaan heb heb ik er geen last meer van.
     
  9. Aphrodite

    Aphrodite MacBook en iPod

    Berichten:
    1.868
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ook lang geen game meer gespeeld die mij zo kan pakken. Gisteravond ook weer 5 uur non-stop gespeeld. Het blijft enorm vermakelijk. Ook als ik de game heb uitgespeeld. Denk dat ik het dan weer overnieuw ga spelen.
    Gisteravond ging mijn poppetje (sexy latina :)) ook meezingen met Take me on van de radio...ging lekker vals, maar moest er enorm om lachen. Ook de dialogen in de tussenfilmpjes zijn vaak briljant en humoristisch.
    Heb nu 40 van de 45 wijken in handen.

    Nog steeds maar 1 vastloper gehad, en ik doe ook zoals anderen telkens 3 savegames voor het geval dat het mis gaat.
     
  10. Mr Tom 666

    Mr Tom 666 Active Member

    Berichten:
    15
    Leuk Bevonden:
    0
    wat kan je doen bij dat theater drive in dan?
     
  11. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Daar moet je een gast vermoorden.
     
  12. Jel0

    Jel0 <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.230
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat je nodig hebt voor 100% in Saints Row 2:

    • missies
    • activities (races niet)
    • chop shop
    • hitman
    • cd's
    • tags.

    Alle overige dingen, en het zijn er wat hoor, heb je dus niet nodig maar je krijgt er wel achievements voor:).

    http://community.saintsrow.com/blogs/?p=306
     
  13. madd4

    madd4 Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb 2 saves 1 op me hd en 1 op me mem unit voor de co-op zo kan er niet perongeluk over mijn singleplaYER file gesaved worden of andersom kheb inmiddels alle missies en activitys gedaan ( behalve de races ) en ik kan me nog steeds uitstekend vermaken wat in gta 4 niet egt het geval was na de missies
     
  14. stephanoss

    stephanoss Active Member

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    gistere voor het eerst online wat gespeeld..valt me toch tegen...

    mensen die vanavond coop willen vanaf uurtje of 8... pm maar
     
  15. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Iemand tips voor de Ronin Missie in het ziekenhuis?

    Ik moet gat naar buiten rijden, maar zijn helath gaat zo snel omlaag dat ik het gewoon niet haal... Tips zijn welkom :)
     
  16. madd4

    madd4 Active Member

    Berichten:
    91
    Leuk Bevonden:
    1
    ik had geen problemen ik deed gewoon rennen af en toe iemand neerknallen ging eigenlijk best simpel
     
  17. Sognare

    Sognare Active Member

    Berichten:
    1.096
    Leuk Bevonden:
    0
    Niet iedereen doodknallen maar gewoon door rennen. Slecht uitgewerkte missie trouwens.
     
  18. Cole

    Cole Be cool...

    Berichten:
    799
    Leuk Bevonden:
    0
    vind Saints Row 2 toch een dikke tegenvaller. Eerste deel vond ik wel super omdat het toen quasi de enige free roaming game was op xbox. Heb deze dan ook helemaal uitgespeeld (offline). In afwachting van GTA was dit toen een prima spel. Ja ik weet het, je zou het zogezegd niet mogen vergelijken met GTA maar het principe van het spel is in het algemeen hetzelfde vind ik. En na dat pareltje van GTA hadden ze toch hun spel wat mogen verzorgen bij THQ. Drang om elke dag te spelen is er niet, ook niet om paar uurtjes na elkaar te spelen.
    Slecht spel? zeker niet. Begrijp me niet verkeerd maar ben toch heel wat ontgoocheld.
     
  19. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje: Stel nou dat je Saints Row 1 een tegenvaller vond, de besturing kut vond, irritante bugs, en de missies kut vond omdat je meer een Story Line-type bent, en niet van activities hield:

    Zou je deze game dan alsnog moeten kopen of niet? (En ja, ik heb het over mezelf :+ )
     
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    GTA Parel? Hebben jullie in Belgie een andere versie als ons gekregen? SR2 is op alle punten beter als GTA. Alleen de graphix in de cutscenes van GTA is beter daar heb je gelijk in. Natuurlijk is dat het belangrijkste van het spel....

    Story line is wel wat beter, maar ik denk dat het dan geen game voor die persoon is. De rest zit er namelijk nog gewoon in...
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina