1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Fable 2] Secrets, Treasures and Easter Eggs [SPOILERS]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Juunanagou, 21 okt 2008.

  1. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Heb je een grot gevonden die niet op de kaart staat? Met vele duistere geheimen uit de grond of Albion.

    Heb je een unique set kleding gevonden, of een wapen die je nergens anders kan vinden?

    Heb je een spatel gevonden voor bij je frying pan? (Fable 1 kenners kennen de pan wel :+ )

    Of heb je gewoon een grappig truckje gevonden dat je op je hond kan rijden? Of de Mike Tyson cameo gevonden?

    Post het hier!

    Deze thread bevat uiteraard spoilers voor mensen die dat niet door hebben! :+
     
  2. dronken

    dronken Active Member

    Berichten:
    2
    Leuk Bevonden:
    0
    In het spel heb je op diverse lokatie Demon door lokaties:

    Deze kun je openen door te doen wat de demon je vraagt.

    In Bowerstone Cemetery vind je ook een demon door:

    hij geeft aan dat ie honger heeft, schop een van de lost lopende kippen tegen de demon aan, de deur zal zich openen en je zal de volgende reward krijgen :

    Balverine Strenght potion!
    Geeft 2500 experience elke skill category!
     
    Laatst bewerkt: 22 okt 2008
  3. Roman0c

    Roman0c Fable 2 Addicted

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Nog een deamon door in Oakfield vraagt om nog één keer liefde te voelen omdat hij iemand is verloren. Ik ben nog aan het uitzoeken wat ik moet doen maar ik zal updates geven.

    Demon door Bloodlust

    De door in bloodlust wil dat je hem een liedje speelt op een lute. De lute is verkrijgbaar bij een giftshop. Als je dit hebt gedaan kan je teleporten naar een sneeuwlandschap. Daar bevindt zich een chest met daarin een master longsword
     
    Laatst bewerkt: 23 okt 2008
  4. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Demon door in oakvield:

    Neem een vrouw mee waar je mee wil gaan trouwen en geef haar de ring voor de deur
     
  5. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    Demon Door Thread. Dan kan deze thread voor andere dingen worden gebruikt en niet alleen over die deuren meer :)
     
  6. Rbz NL

    Rbz NL Xbox Juan XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.343
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb een boek gevonden in de eerste grot waar je komt genaamd The Hero from Oakvale. Ook zijn er nog wat andere leuke referenties naar Fable 1 maar die wil ik niet spoilen voor jullie.
     
  7. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik heb zojuist de bandit outfit gevonden, bestaat deze alleen uit, masker, shirt en broek? Geen schoenen of handschoenen? :eek:
     
  8. Roman0c

    Roman0c Fable 2 Addicted

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Zal kunnen dat je die ook nog ergens moet vinden.


    Weet iemand een paar locatie's voor gargoyles? ik moet er nog 5 of 6 voor de gargoyle quest
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2008
  9. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Oke dus ik sta bij the temple of shadows, boven de grond aan de rechter kant van het afgevallen kasteel, hoor ik iemand tegen me praten, die me de hele tijd zit te ''treiteren'' iemand enig idee wat dit is? Vind het wel komisch maar ik zie dus ech niet waar het vandaan komt volgens mij zit er iemand achter de muur ofzo. Maar gewone villagers praten niet zo tegen me. 8)
     
  10. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Kweet niet of je 'm al hebt,maar onder de brug in Bowerstone is er één...
     
  11. EXCEDO

    EXCEDO :)

    Berichten:
    600
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu die kasteel gekocht van albion, die ene waar je uit het raam word gegooid maar nu zit er in die kasteel een treasure voor 50 keys dat zijn dus alle keys en ik heb nu geen zin om even 50 keys op te speuren8)
    dus wat zou er in die kist kunnen zitten?
    misschien
    sword of aeons?8)
     
  12. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Er is een verkoper die bandit spullen verkoopt, ik zag hem lopen in Bower Lake. Ik weet zeker dat er bandit gloves en boots zijn, maar ik weet niet zeker of die verkoper ze heeft. Ik heb ze wel ergens gezien iig.
     
  13. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    Antwoord:

    Dat is een ''Gargoyle'', een soort stenen beeld van een evil beest aan de muur. er zijn er 50 verstopt in albion en je moet op ze richten (Y) en kapot schieten om ze te collecten

    [​IMG]
     
  14. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Hoe weetje PRECIES waar zon gargyole is?
     
  15. Borix

    Borix Active Member

    Berichten:
    1.770
    Leuk Bevonden:
    1
    Je moet eerst goed luisteren tijdens het spelen, als je plotseling een hoog stemmetje hoort die ''trashtalkt'' moet je stoppen en goed om je heen kijken. meestal zie je ze wel als je ze hoort. Maar ik hoor ze zelf ook niet zo vaak. Heb er nu een aantal. Er zullen in de loop der tijd wel walktroughs op internet verschijnen (of ze zijn er misschien al?) als je ze niet allemaal zelf wil gaan zoeken.
     
  16. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Wat is het nut van een Gargyole trove dan?Lijkt me dat daar er paar moeten zitten Oo
     
  17. Juunanagou

    Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.010
    Leuk Bevonden:
    1.066
    Haha okay thanks, heb er nu al aantal verschillende gevonden. Nu ik weet wat het zijn.

    Haha ja idd, ik lag helemaal dubbel toen ik ze de eerste keer hoorde, en ze me de hele tijd zaten te treiteren dat ik geen bow kan vast houden en dat ik volgens hun dik ben terwijl ik geen % vet heb, echt enorm komisch die dingen. :D

    Edit:

    Er zitten trouwens ook expresion statue's in de game (bijv 2 op de graveyard), als je ze aankijkt (groene gloed om heen is) en de bij behorende expression er bij doet zullen ze hun masker laten vallen en in de buurt gaat er ergens een deur open. (dus goed om je heen kijken.)

    Heb nu bij eentje op het kerkhof gedaan:
    Play dead voor mezelf en de hond gevonden, nadat ik de point and laugh expression deed naar het standbeeld.
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2008
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Link naast de Blacksmid in Town Square in het tuintje, vind je een dig spot met een middel om je haar en of kleding qua kleur te veranderen.
     
  19. Roerbakmie

    Roerbakmie .....

    Berichten:
    602
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is een ''Dye'' die kan je bij iedere stylist kopen.
     
  20. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    bij elke 10 Gargyole's die je 'sloopt' gaat er een deur open in de trove. hierdoor komt er een pad naar de andere kant waar een kist staat. ik heb nu 13 van die Gargyole's gesloopt. sommige zitten ook in gebouwen.
    ik weet niet of iemand hem al gevonden heeft, maar bij de ingang van de 'wolfbeesten'(ik kan toch echt niet meer op de naam komen) hoor je ook een Gargyole, ik heb echt een kwartier gezocht maar kan hem niet vinden.
     

Deel Deze Pagina