Ey ja idd kan niet ik dacht kun je zelf gewoon veranderen maar is idd niet mogelijk dan houden we het gewoon op 5 min per helft je bent ook meteen toegevoegd
Mensen de site is toegevoegd! Hij word ondertussen nog aangepast hier en daar maar ik heb hem alvast online gezet zodat jullie al een indruk kunnen krijgen hoe wij dit aanpakken
II Quicknezz II en een vriend van mij II eXoDuSs x wilt ook meedoen. Alleen hij kan niet op XBW! Dus: II Quicknezz II II eXoDuSs x
spijtig dat ik Fifa 09 niet heb, anders zou ik zeker meedoen. ps: ChezZzITA je zal Lazio toch niet voor jezelf houden é
Whehe nee nee er wordt netjes geloot zo ben ik wel maar wel minder dat je FIFA 09 niet heb begin te halen dan je bent tog niet zo'n Pro Evo fan he maar als je zegt dat je hem nog voor 7nov thuis heb en je weet zkr dat je mee wilt doen kan ik een plaats voor je reserveren geen probleem maar ik hoor het wel van je
ow daar hebben we hem weer hoor de Club Brugge fan ik zal us kijken wat ik in het Winter toernooi voor je kan betekenen dan zit hij er misschien wel bij