Need for Speed: Undercover

Discussie in 'Algemeen' gestart door Steel Dogg, 18 jun 2008.

  1. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Net heb ik nog even gegoogled of er nog wat bijzondere vermelingen waren omtrent de game,erg veel lui zijn lof over de game net als wij behalve bij de insidergamer.

    Ook zal er weer naar alle verwachtingen een photomode komen,en volgens de makers verbetert met extra opties en zal echt een belangpunt gaan worden net als andere racers al doen.
    Tja en de replay,maar die mogen we er weer bij fantazeren aangezien heb ik zo'n gevoel.

    Edit

    Nog een link met een interview.http://www.nfsunlimited.net/article/undercover_q_and_a
     
    Laatst bewerkt: 24 okt 2008
  2. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb eerlijk gezegd weinig vertrouwen in deze reeks
     
  3. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Laatst bewerkt: 25 okt 2008
  4. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Een hele intersante video,en ik ben ook deze keer lof te spreken dat ze eens echt de handling en besturig onder handen genomen hebben.
    Maar hier gaan echt mooie opnames van komen,maar dansen met je auto doe ikzelf heel erg graag en vooral in de achtervolgingen komt dat goed tot zijn recht.

    Nu was ik in de beginnen erg kritisch en pessimistisch over het spel,maar nu begin ik meer en meer in de game te intereseren.
    Ook ben ik blij dat Need for speed nog steeds bestaat,want al die realistische racers ben ik nu wel klaar mee.
    En indeed,laat maar komen.:thumbs::cool:
     
  5. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat filmpje manevrous, de camera is zo over genomen van Burnout Paradise en de gameplay lijkt ook wel erg op Paradise met die 360, 180 en dat acheruitrijden. Maar dat vind ik helemaal niet erg, het is wel vet, eindelijk kan je met je camera rond je auto je kijken. Ik vond de 360 cam in HP2 ook erg vet. Ik krijg gewoon die perfecte sfeer van de ouwe NFS terug. Bijv. je ziet bij elke EA Undercover filmpje die toerenteller, dat is echt iets van de ouwe nfs reeks. En gewoon weer politie. Ik hoopte altijd al op een HP3. Undercover gaat tenminste terug naar de ouwe reeks en dat vind ik al een groot pluspunt.

    Een hoop nieuwe screenshots

    '07 Audi TT
    [​IMG]

    [​IMG]

    '06 Koenigsegg CCX
    [​IMG]

    [​IMG]

    '06 Ford GT
    [​IMG]

    [​IMG]

    '06 Mitsubishi Lancer Evo IX MR
    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    '06 Aston Martin DB9
    [​IMG]

    '06 Lotus Elise
    [​IMG]

    [​IMG]

    '06 Bugatti Veyron 16.4
    [​IMG]

    [​IMG]

    '08 Porsche 911 GT2
    [​IMG]

    [​IMG]

    '71 Dodge Challenger
    [​IMG]

    '08 VW Scirocco, '08 Renault Megane
    [​IMG]

    Edit:
    Supra, RX-7, TT en ??
    [​IMG]

    Mclaren F1 LM
    [​IMG]

    '70 Dodge Charger R/T
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 25 okt 2008
  6. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Man die auto's,ja die auto's zijn gewoon zo strak en ik vind ze de mooiste op next gen gebied._O_
    En klopt het is allemaal net zoals die oude reeksen met die tellers en al,ook die oude sfeer is echt bijna letterlijk van het beeld te proeven.:thumbs:

    Wel even een dingetje,maar een Aston Martin custemizen met bodykits is taboe.
    Maar die auto moet echt van vorm blijven zoals die is,maarja aan de andere kant er zijn inderdaad race versies van.
     
  7. PRO EVO6

    PRO EVO6 STERCHELE

    Berichten:
    2.767
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind midnight club La er beter uit zien.Ik geloof niet meer echt in nfs ook de beelden overtuigen niet
     
  8. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Nee dat vind ik juist niet,maar ja dat is weer een smaak ding.
    Maar de uitstraling van Midnight club LA spreekt me totaal niet aan,auto's zijn mooi maar ik vind het gegeven van die game gewoon niks aan.

    De NFS games hebben altijd goed gedraaid om hun fun factor,en dat was vanaf vroeger al zo alleen Pro street was een echt dieptepunt.
    Need for speed en Midnight club zijn beide 2 totaal verschillende series,ondanks ze beide arcade zijn.
     
  9. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben het daar helemaal met je mij eens. Ze hadden beter de DBR9 erin kunnen doen.(misschien komt die ook nog wel) Ik laat altijd de exotics zo standaard mogelijk. Misschien een ander mooi kleurtje of mooie velgen, maar daar laat ik het dan ook bij. Vind de bumpers op de exotics gewoon niet heel mooi in NFS.

    Ik koop eerst Undercover en daarna ga ik kijken of ik Midnight Club LA ga kopen. MNC:LA lijkt me opzich een vette game. Maar ik heb gehoord dat de gameplay hetzelfde is als MNC3, en dat vond ik niet zo heel goed. Misschien vraag ik LA wel voor kerst :9

    Filmpje:
    '71 Dodge Challenger

    Edit:
    Nog een screenshot van '71 Challenger
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2008
  10. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Yep zo doe ik dat ook,ander kleurtje met likje verf,sticker en soms andere velgen bij de Exotic cars.:)
    Over Midnight club 3 waren ze toen ook heel lof,heb de game toen ook gehad maar vond er niet zoveel aan.

    En toen vond ik Need for speed al beter,ook begin ik de NFS serie al beter te vinden dan games als PGR omdat het standaard 'laden naar de race' toe me al flink begint te irriteren.
    Bij NFS zit er ook een kleine laadtijd tussen de evenementen,maar dat valt nog mee.
    Ook begint het circuit racen me ook al te vervelen,en doet allemaal wat statisch aan de laatste tijden.
    En daarom hou ik me nu aan deze soort games,free roam en het blijft altijd leuk om weer even op te pakken.
     
  11. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Diary over de controls


    [gt]42055[/gt]

    btw die double tap is wel handig.
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2008
  13. Rezne

    Rezne Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Stond al in een yt linkje op de vorige pagina :) maar 't is een tof filmpje.
    Nu ik Midnight Club La heb valt het verschil in handling wel direct op. Overigens leeft de stad in MC wel veel meer.
     
  14. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe auto's

    '07 Dodge Charger SRT8
    [​IMG]

    [​IMG]
    $81,500, RWD, 425HP, 420 lbs/tq, Top Speed: 155mph

    '08 Volkswagen Scirocco
    [​IMG]

    [​IMG]
    $50,000, Turbo, FWD, 197HP, 207 lbs/tq, Top Speed: 146mph
     
  15. Duiveltje

    Duiveltje Active Member

    Berichten:
    14
    Leuk Bevonden:
    0
    Nieuwe Scirocco ziet er wel vet uit. Denk dat ik die in het eggie ook maar ga kopen :D
     
  16. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind dat echt een mooie wagen. Maar niet hoe die er op de screenshot uitziet.
     
  17. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Lekkere trailer zeg! :D

    -edit-
    Deze screenshot van de Scirocco is veel mooier imo:
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2008
  18. thepunisher

    thepunisher Active Member

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    3
    De handling in Need for Speeds vond ik altijd wel fijn, ondanks dat het een klein beetje arcade was.
    Maar de besturing in dat car handling filmpje met die Porsche slaat echt alles. Lijkt me niet echt gezond wat voor scherpe bochten die gast maakt en hoe de auto slingert. Valt me wel een beetje tegen eerlijk gezegd.
     
  19. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
  20. jasper15

    jasper15 Active Member

    Berichten:
    739
    Leuk Bevonden:
    0
    In dat filmpje, lijkt de besturing zo overgenomen uit Burnout Paradise. Maar de besturing van Burnout Paradise vind ik toch niet slecht. Ik vind Burnout Paradise een erg vette game. Ik denk dat Black Box gewoon heel erg naar Burnout Paradise heeft gekeken. De besturing, het verkeer heeft veel meer variaties in voertuigen, de camera, de 360 en de 180 en het voor de lol ff driften. Ik vind het niet zo heel erg dat er een beetje van Burnout Paradise is overgenomen, maar die scherpe bochten vind ik ook niet heel vet in een NFS.
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2008

Deel Deze Pagina