Later noem ik m' n hond/kat 'taxi'. Roep je buiten: ''Taxi, Etttuhhhh!!''. Of ''Greetje wil jij de deur even opendoen, taxi staat voor de deur''. Muahahaha
ja, ik moet nog eens goed gaan nadenken over een naam voor mijn hond , maar na een uurtje gespeeld te hebben hou ik echt al van dat beest maar waar kan je ergens de naam van je hond veranderen ?
Ergens tussen je items staat een "collar", als je die selecteert kan je hond een naam geven. Je kan ´m trouwens zo vaak veranderen als je wilt.
Ik weet het nog niet, maar ik denk dat ik wel een serieuze, echt mytische naam ga kiezen. Fluffy of zo Tenminste, als het een hellehond wordt Of gewoon Cerberus naar die driekoppige hond uit de Griekse mythologie. Als ik het spel heb zal ik wel zeggen wat het uiteindelijk is geworden. Ik vind het namelijk wel zo realistisch als je de naam daarna niet meer veranderd.
Lol, die van mij heet echt Henk Ik heb nooit zin om zo hard na te denken over een mooie ''heldenhonden'' naam.
Paddle Fearless Lycos Pluto Courage (niet van mij maar erg goed!) Fable (why not?) Isaac Culprit Wolf Rex Fox K.K Slider Totakeke Sample Shadow Zero Glitch/Bug/Lag () Mijn hondje heet Paddle, maar ik noem hem Courage, net als iemand hier waarvan ik de naam niet weet
Weet iemand al hoe erg de hond veranderd naarmate je goed of slecht word? Mijne is gewoon hetzelfde en ik ben redelijk goed.
Ik ben helemaal evil ( helaas gaat mn purity niet omlaag),maar kzie m hond niet zo erg veranderen.Misschien wa zwarter,maar dat is 't.
Ok, als hij evil eruit gaat zien wordt het een van deze demonische namen: http://lowchensaustralia.com/names/demonnames.htm Als hij er goed uitziet wordt het een van deze: http://lowchensaustralia.com/names/angels.htm Daar dan wel een mannelijke variant van.
Zomaar wat namen uit de hoge hoed: Tobias, Tjibbe, Dog (Hond), Dogmeat, Stew, Spike, Glory, Rage, Bull, Red (Rooie), Bojo, Toeter, Tarzan, Shadow, Knucklehead, Goldie. Vicky. Muts. en VID (Very Important Dog) Ik zou niet weten hoe ik die van mij ga noemen. Hoop Fable 2 morgen of overmorgen van Gamehubs te ontvangen. Blijf vooral veel namen posten, zodat wij inspiratie kunnen opdoen.