Spiderman: Web of Shadows

Discussie in 'Algemeen' gestart door DulleNL, 18 apr 2008.

1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Spiderman 3 vond ik op zich nog een aardige film game. Al was er totaal geen sfeer in New York te bevinden. Je liep gewoon rustig langs mensen, mensen vinden het niet boeiend dat er Spiderman naast hun loopt. Grafisch niet sterk ( En dat zeg ik bijna nooit, Bully voor de 360 vond ik zelfs mooi!) Missies waren wel leuk, al ben ik er op een gegeven moment mee gestopt omdat het zo erg buttonbashing werd. Het was gewoon gaaf om een aantal uurtjes te slingeren met Spidy, maar niet meer dan dat. Hopelijk pakken ze het dit keer beter aan.

2. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Voor diegene die wilt testen of Fiasco gelijk heeft: Spidey 3 voor €9.99

[gt]40084[/gt]

3. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Ik moet zeggen dat de gameplay er gewoon fucking vet uit ziet :D . Lijkt zoveel snelheid in de combat te zitten. Hopelijk doen ze nog een leuke multiplayer mode erin (co-op <3?)!

4. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Zwarte katje:

5. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    En hier een filmpje over datzelfde zwarte katje.

6. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Spel lijkt me wel redelijk. Al houd ik het nieuws betreft dit spel niet echt in de gaten. Is alleen Spiderman speelbaar of kan je ook met andere characters spelen? Lijkt me ook wel leuk om met the Black Cat en Venom te spelen.

7. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik geloof het niet. Er komen wel veel andere characters uit het Marvel universum voorbij maar die zijn volgens mij niet speelbaar.

8. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb gister Spiderman 3 gekocht voor 10 euro bij intertoys. Het is tot nu toe iets beter dan ik had verwacht, maar meer dan een tientje is het niet waard. Het niveau van de eerste Spiderman op de Playstation 1 is nooit meer gehaald, dat was een pareltje. En Web of Shadows lijkt me ook geen titel die ik snel zou kopen. Behalve als die ook een tientje is volgend jaar.

9. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deel 3 vond ik erg vermakelijk. De camera was op sommige momenten wel erg slecht en zo waren er nog wel meer dingetjes maar over het algemeen heb ik meer dan prima met de game vermaakt. Het web slingeren blijft ook zeer vet. Ik kijk iig wel uit naar Web of Shadows. Of ik hem voor de volprijs ga kopen weet ik niet, daarvoor wil ik eerst een demo spelen en een aantal reviews lezen:).

10. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dat webslingeren is zeker gaaf. Er zitten inderdaad wel wat bugs in. Gisteren zat ik opeens midden in een gebouw waar je niet in hoort te kunnen. Bleef even later ook hangen in de muur. Het was wel weer een uitdaging om eruit te komen ;) Qua verhaal is het niet interessant omdat ik de film al heb gezien. Maar wel leuk dat de echte acteurs de stemmen hebben verzorgd.

11. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    [gt]40388[/gt]

12. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Erg vette trailer:
    [gt]41312[/gt]

13. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb de game vanmiddag bij de MediaMarkt opgepikt. Ben toch wel erg nieuwsgierig :) Ik ga er vanavond aan beginnen, een impressie volgt!

14. arma22

arma22 Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik zal morgen eens kijken of ik hem ergens kan vinden

15. Atton

Atton Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wist niet eens dat hij uit was, totdat ik hem gister zag liggen

16. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hij krijgt over het algemeen niet al te beste cijfers:
    http://www.gamerankings.com/htmlpages2/945883.asp?q=web of shadows

Maarja het belangrijkste punt wat ik gehoord heb als min punt is dat het vaak nogal eentonig was. Maar dat zeiden ze ook bij deel 3 en daar heb ik me prima mee vermaakt. Dus ga de game zeker wel weer kopen als die afgeprijsd is. Grafisch vind ik het er ook erg goed uitzien.

17. DulleNL

Leuk Bevonden:
    313
    Iemand die zijn impressies met ons wilt delen?
    Door deze trailer ben ik heel erg geneigd om de game te kopen, maar ik wil natuurlijk wel weten of het een beetje goed is.

18. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ook mij lijkt hij heel leuk, met Spidey 3 heb ik ook heel veel plezier gehad. Het enigste wat zo ongelofelijk vervelend werd was dat het uiteindelijk alleen maar button bashen was, en dat verpeste voor mij de hele game, want in bijna elke missie moest je wel button bashen, ook vond ik de missies echt zwaar pittig.

Beter hadden ze deze game eigenlijk in 09 kunnen brengen, hij zal ongetwijfeld of beter hij is al ondergesneeuwd door de toppers. Ben benieuwd wat iemand hier er van vind, ik zal hem ongetwijfeld een kans geven in 2009 maar nu kopen, nee te druk met de echte toppers. Of Gamehubs moet een keer met een actie komen dat hij 20/25 euro is. :)

19. iRoy

iRoy Held op sokken

Leuk Bevonden:
    1
    De game is voor mij persoonlijk best vermakelijk. Het borduurt verder op Spidey 3 qua gameplay, maar dan met een geheel nieuw verhaal. De game is zeker niet perfect, laat dat duidelijk zijn. Vechten is nog steeds erg simpel en doet weinig boeiends. Het webslingen is wel weer vermakelijk :) Tjah, ik denk dat als je Spider-man fan bent en kan leven met het feit dat het allemaal erg simpel is en zeker beter had gekund je hier toch veel plezier aan kunt beleven. Ik vermaak me er als Spider-man fan in ieder geval best mee :)

20. Weggooi32

Weggooi32 Active Member

Leuk Bevonden:
    60
    Maar juist de combat vond ik er veelbelovend uit zien, op muren/daken en in de lucht enzo, hoe is dat?

Deel Deze Pagina