Het Grote:Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen Topic Deel 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 24 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    UPS is alleen snel als die niet wordt tegengehouden door de douane. Anders komt er een heleboel papierwerk bij en dan duurt de UPS verzending geen 3 dagen.

2. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Ik heb al meer dan een maand geleden 3x Fable besteld en nog steeds geen bericht ontvangen van GH. We wachten af ;P

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Kan zijn dat ze al verzonden zijn, maar dat ze je nog moeten updaten met je trackingnummer. Ze moeten het per bericht invullen en dat is veel werk, kreeg gisteren ook pas mijn trackingnummer terwijl hij Vrijdag al was verzonden. ;)

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Woei, Fable II was weer restocked, dus heb toch maar een exemplaartje besteld. Zie wel wanneer die binnenkomt, heb eerst tentamens dus laat maar lekker 10 dagen wachten hoor, geen probleem.

5. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Hmm, na een blamage met UPS + Fable II zit toch te twijfelen om SR2 daar te bestellen zodra hij restocked is. Dit keer echter met Registered Mail. kleine kans dat je dan gepakt word toch? geduld heb ik wel, Fable II komt er toch aan voor me. Kans lijkt me nog kleiner wanneer het niet op een release datum is? :+

6. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Veel minder kans ja, er zijn nu heel veel Far Cry 2's en Fable 2's onderweg met normal delivery naar verschillende leden, ik zou zelf even wachten hoe dat afloopt, al verwacht ik geen problemen. :)

7. sandrino

sandrino Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat raden jullie aan?

UPS of Registered Mail?

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    op dit moment registered, en dan begin december maar weer s kijken hoe t dan gaat

9. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ze moeten toch restocken, maar ik hoop dat het goed gaat voor iedereen en ze het even melden :+

10. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    maar hoe zit het met de levering van iedereen die voor het weekend gesnapt waren door de douane met ups?
    word dat gewoon maandag afgeleverd of komt er weer een paar dagen bij op?

11. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ja daar ben ik ook heel erg benieuwd naar :)

12. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.939
    Denk maandag dat we ze krijgen..

13. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik neem aan dat het bij de meeste over Fable 2 en Far Cry 2 gaat he?

Dus waarschijnlijk morgen dat we ze binnenkrijgen? Plus natuurlijk het bijbehorende bedrag :'-(

14. Boony

Boony Dont eat yellow snow

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je nu iets extra's moete betalen?? ik heb helemaal niets van gh of upc gehoord alleend at die bij de duane ligt via trackcode van ups

@ xbox-freak Hoe betaal je die extra kosten dan?? begrijp niet echt omdat niets van hoor. ik heb spel via paypal betaald..

Laatst bewerkt: 26 okt 2008
  15. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mijn UPS staat inderdaad dat ik ze morgen krijg (als er op dat moment iemand thuis is natuurlijk).

Ik heb overigens geen telefoontje gekregen, dus lijkt het me niet dat ze dan aan de deur om het bedrag gaan vragen. Het zal dus wel een acceptgiro worden na 2 maanden of zo, omdat bji de status wel een keer stond over dat factuur nodig voor vergelijking of zo.

16. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Bij mijn UPS staat nog steeds wat er vrijdag ook stond ;)

En komt UPS op vaste tijden? Of is dat altijd anders?

17. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Tussen 09:00 en 18:00 dacht ik, precieze tijd kunnen ze niet vertellen.

18. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    en als er iemand niet thuis is bezorgen ze dan gewoon aan de buren of proberen ze het een paar keer ?

anders ben ik morgen ziek voor school :+

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Ligt eraan... Soms gaan ze direct naar het postkantoor en dan kun je het de volgende dag ophalen, en soms proberen ze 3x.

20. Dutchman020

Dutchman020 Wtf.

Leuk Bevonden:
    0
    je moet 23,50€ bijbetalen (contant) aan de UPS leverancier (bij 1 game). Je krijgt hem als het goed 1 dag later dan normaal en als je niet thuis bent komen ze de volgende dag (zelfde tijd ) terug. De tijd zie je dan op een blaadje wat je door de brievenbus krijgt Je kan hem dan ook zelf ophalen in het UPS verdeelcentrum bij jouw in de buurt

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina