Project Gotham Racing 4 [deel 3]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Pasquale NL, 2 okt 2008.

  1. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Hoop wel dat hij dan gemaakt is Bonbridge, kan me nog vele COD partijen voorstellen die niet lukte met joinen. Was wel altijd gezellig als het dan uiteindelijk wel lukte...Gister lukte het ook niet met Halo :eek:
     
  2. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Vanavond om acht uur online zijn! Wanneer er meer mensen mee willen doen zend me een friend invite en ben om 8 uur online! Ik hoop dat we met genoeg mensen zijn.

    Edit: Het gaat al niet meer door er zijn weer eens afmeldingen...
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2008
  3. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Weeral een nieuwe foto Maxx? ;)

    Ik heb PGR4 ook net gekocht, maar ik vind hem op het eerste gezicht slechter dan PGR3. Maar PGR3 kan ik niet spelen omdat hij enorm bekrast is, dus voldoet PGR4 wel even :lol:
     
  4. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Jongesn, ik neem mijn woorden terug.
    Heb PGR4 nu al wat langer gespeelt en vind hem enorm goed.
    Vooral de weerseffecten zijn erg leuk: regendruppels op de wagens, plassen op de weg, sneeuwtapijten enzovoort.
    Dit heeft uiteraard effect op je wagen, wat elke race weer leuk en uitdagend maakt.
    Enkel doet mijn muziek soms wat raar met hier en daar een happering of versnelling, maar dat is niet zo erg.
    Ook zitten er veel circuits van PGR3 in, wat niet echt stoort maar dan ben je de circuits wel al gewoon.
    Maar zeker een aanrader als je PGR3 leuk vond.
     
    Laatst bewerkt: 26 okt 2008
  5. Bonbridge

    Bonbridge Hi!

    Berichten:
    2.488
    Leuk Bevonden:
    3
    Heeft iemand tips voor de Behemoth Reversed A challenge op platinum. Dat is de laatste Platinum die ik nog moet. Maar ook echt de moeilijkste. Al de Platinum + races waren allemaal een stuk makkelijker als deze. Ik gebruik de Mercedes CLK GTR en heb het wel eens met de FXX geprobeerd maar ik vind de CLK duidelijk fijner. Meestal word ik op het laatste stuk nog net ingehaald. Ik moet deze gewoon hebben. Tips misschien?

    Binnenkort wil ik ook weer een Team domination avondje regelen. Die moet ik ook gewoon hebben :)
     
  6. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Klopt PGR3 heeft meer charme,en deel 4 is eigenlijk hetzelfde met nieuwe wagens en net iets meer steden en weer verwachtingen.

    En ik had eigenlijk gehoopt op een waardige afsluiter,en dat vind ik PGR4 gewoon niet.
    Een mooie game maar te weinig inovatie,de Motoren makan wel iets goed voor mij maar te slechte besturing.
     
  7. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Wie heeft zin om tegen deze rot te racen?
    Met het weekend ofzo?
     
  8. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    we moeten binnekort weer pgr4 put it pwikkkk
     
  9. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0
    Is dit dan het laaste deel? :eek: Erg jammer, begin het spel net zo leuk te vinden.
    Ik race nu ook met het dashboardview en ik moet zeggen dat dit erg vet is.
    Ik gebruikte vroeger gewoon altijd een camerastandpunt waarmee je heel de wagen zit, maar met het dashboardview heb je meer gevoel van snelheid vind ik.
    Wat mij wel tegenvalt is de limiet van de Kudos in de events, kan je bv maar tot 4000 of 9000 Kudos gaan maar niet verder. Erg jammer :'-(
     
  10. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Er gaan geruchten over de ronde op een opvolger PGR 5,maar er word nog wat wazig over gedaan.
    Wel begint het steeds meer erop te lijken dat Turn 10 de volgende PGR gaat maken,de makers van Forza 2.

    Maar ik laat me er niet door gek maken,we zien het wel.:)
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2008
  11. geertbargeman

    geertbargeman Kampioen 2018 - 2019

    Berichten:
    5.545
    Leuk Bevonden:
    308
    En dan direct die brommers eruit, want dat was echt een epic fail.
     
  12. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Om eerlijk te zijn heb ik het nu wel gezien met de opzet van PGR,een nieuw deel zit ik niet zo op te wachten.

    Wel lijkt me het mooi als ze een beetje een soortgelijke game zouden maken,maar dan sim gerichter en dat je dan ook je eigen wagens kunt bestickeren.
    Ook meer Europese steden zoals Parijs en Rome zou ik heel erg graag op next gen willen aanschouwen,en Isle of man niet te vergeten.
    Nee het moet geen Forza of Gran Turismo achtige toestand worden,de fun moet wel blijven natuurlijk.
    De Motoren vond ik wel tof,maar reageren gewoon erg abrubt wat gewoon niet goed in verhouding staat met de wagens algemeen.

    Er werd in het begin vertelt dat er PGR achtige games zouden gaan komen,maar PGR heeft een hele grote fanbase die de klassieke deel 2 weer terug willen.
    En lijk me dat een logische zet om zo door te gaan op de PGR serie,maar na het teleurstellende deel 4 denk ik er nu anders over.
     
  13. strapping young lad

    strapping young lad Active Member

    Berichten:
    2.668
    Leuk Bevonden:
    0
    Grappig.. bij mij is dit precies andersom.
    Ik wil dat de PGR formula nooit veranderd, ze moeten alleen maar blijven toevoegen vindt ik.
    Zo vindt ik de motoren echt geweldig, rijden prima (ahum, test drive!) en zijn een mooie aanvulling... verder vondt ik deel 4 juist weer terug gaan naar hoe deel 2 was, alleen nog net niet goed genoeg.. het was een beetje een hybride van PGR2/PGR3.

    Zo hebben we forza voor sim, en PGR voor arcade/sim.. prima deal toch?
    Dat plus het feit dat bizarre al met een andere race titel bezig zijn, en MS niet dom zijn, die willen dat PGR verder gaat.. dus krijgen we denk ik meer racetitels dan we aankunnen in 2009.
     
  14. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ben ik met je eens over die formule,en dat moet ook blijven.
    Maar wat ik bedoel met sim gehalte is gewoon kwa de handling nog iets meer perfectioneren dan dat die al is eigenlijk,maar ook over de kop slaan zou leuk zijn maar dan wel niet teveel schade natuurlijk.
    De Motoren zijn zeker een aanwinst,alleen de handling laat nog wat te wensen over en mogen ze ze iets meer gewicht meegeven zoals de wagens nu dat ook al een klein beetje hebben.

    Over het Kudo's systeem was ik juist wel blij dat dat niet meer zo overdreven was als deel 3,en dat je moet werken om ze te verkrijgen.
    Maar dat is dan weer persoonlijk,aangezien de meeste het juist minder vinden.

    En dan nog over de Career mode,maar die is echt teleurstellend en dat vond ik van deel 2 ook weer helemaal briljant uitgewerkt dat met ook die SUV type races.
    Echt geweldig,ook een punt wat zeker terugmag komen.:b::thumbs:
     
  15. Probailer2

    Probailer2 Casual gamer

    Berichten:
    716
    Leuk Bevonden:
    0

    Kan me geen SUV races herinneren in PGR2, lang geleden ook :p
     
  16. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Klopt, het bedrijf Bizarre Creations is over genomen door Activision. Ze wouden in deel 5 Off-Road dingen erin stoppen en woestijnen :'). Best triest, maargoed gerucht van een jaar geleden ofso dus daar zullen ze vast vanaf zijn gestapt

    Over de kop? Het is een arcade racer, dan krijg je helemaal het gebeuk online. Alstublieft niet zeg :eek:.

    SUV racers in PGR2? Tell me! Kan het me niet voor de geest halen want ook al reed je zelf in een SUV, dan had de tegenstander echt wel een andere auto dan een SUV.

    Ik ook niet..
     
  17. MaxxRaptor

    MaxxRaptor Eigen aanduiding

    Berichten:
    2.637
    Leuk Bevonden:
    36
    Ja dat SUV racen was geloof ik een aparte klasse,maar ik weet even niet meer of je indeed alleen die wagens in de race hebt.

    Nog even over dat over de kop gaan,nee je hebt gelijk online word dat echt een probleem.
    Nee dat ofroaden vind ik ook een minpunt,en hopelijk dat ze dat er mooi uitlaten.
    Wel hoop ik dat je de wagen uniek kunt bestickeren,klassieke evenementen mogen terug.
    En een frisse blik gevuld met andere steden,wat dachten jullie van die lange San Fransisco brug?
    Of is de Brooklyn brug groter?
     
  18. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Dit zou een mooie brug zijn:
    Viaduc de Millau
    [​IMG]
    [​IMG]

    Ben uitgekeken op die Amerikaanse bruggen. :mad:
     
  19. Metal Mark

    Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.661
    Leuk Bevonden:
    454
    Persoonlijk vind je die bruggen helemaal niks :9 Saaie lange rechte stukken... Alle mappen uit deel 2 in een nieuw hoesje + Amsterdam 8)
     
  20. DulleNL

    DulleNL I'm a little teapot Magic Member

    Berichten:
    36.665
    Leuk Bevonden:
    313
    Maar bij deze brug loop je een groter risico om na een stuurfout de diepte in te kelderen. :+
    Voeg wat extra spanning toe.

    Ok, in het echt niet, maar dat zouden ze wel in de game kunnen verwerken. :p
    Die vangrails gewoon weghalen.

    En A'dam moet er natuurlijk in komen (of Eijsden, maar dat zie ik niet zo snel gebeuren)
     

Deel Deze Pagina