1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Algemeen] Fable 2 [Deel 4]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Goiz, 19 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zyklon

    Zyklon XFNL Zyklon

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    na een tijdje komt hij vrij in bowerstone bij de inn. maar je hebt hem niet vanaf het begin.

    weet iemand trouwens wat winstgevender is? zoon stalletje kopen? of een huis verhuren met dikke inrichting?
     
  2. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Ik zou gewoon al je overgebleven geld investeren in vastgoed, het duurt een tijdje voordat je het eruit hebt maar het betaald zich zeker terug op de lange termijn.
    Ik bezit nu heel Bowerstone market en het voelt goed! *)
     
  3. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Thankq ripley
     
  4. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Waar kan je veel geld mee verdienen dan? Ik heb alleen het geld dat ik verdiend heb als Blacksmith. Ik heb een klein uurtje zitten hameren tot ik een 5 sterren Blacksmith was, toen had ik zo'n 30.000 goud.
     
  5. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Rips,t geeft een fout melding aan :confused:
     
  6. Zyklon

    Zyklon XFNL Zyklon

    Berichten:
    441
    Leuk Bevonden:
    0
    werken, met je geld een winkel kopen of straat stelletjes of evt een huis. en dan verhuren en dan stroomt het vanzelf binnen. en verder af en toe gewoon ff werken ;)
     
  7. mike0000

    mike0000 Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    ik wil het kasteel kopen.... maar waar is dat ding? ik heb heel bowerstone afgelopen maar kan nergenss het kasteel vinden (waar je dus als jongetje neergeschoten bent en uit het raarm bent gevallen)

    /Mod Toch maar even een spoiler toegevoegd :) - Cookie
     
  8. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Mike,

    let er even op dat je spoilers gebruikt als je dingen over het verhaal verklapt! Dat doe je zo:

    *hier komt je tekst* [!spoiler]. Maar in plaats van het !uitroepteken! gebruik je een /slash/.

    Bedankt. ;)
     
  9. mike0000

    mike0000 Active Member

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    willem.

    ik wist niet eens dat dat een spoiler was.... ben heel bowerstone aan het kopen en wil dat ding ook hebben. maar is het spel gerelateerd dan?

    anders had ik dat wel gedaan als ik het wist. maar nu heb ik dus nog geen antwoord
     
  10. Blackz0r NL

    Blackz0r NL Subject Delta

    Berichten:
    256
    Leuk Bevonden:
    0
    Natuurlijk is dat spel gerelateerd, nu kan iedereen lezen dat je ooit het kasteel kan kopen...
     
  11. Willem

    Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

    Berichten:
    13.173
    Leuk Bevonden:
    686
    Het gaat er om dat je niks over het verhaal verklapt. Zelf heb ik het spel nog niet, dus ik wil zo min mogelijk over het verhaal lezen, snap je? En dan is zo'n spoiler erg handig, want dan weet ik wat ik niet moet lezen wil ik het verhaal gehiem houden voor mezelf! Maar geeft verder niet hoor, kan een keer gebeuren.

    Wat je vraag betreft. Géén idee, haha, zoals ik al zei, heb het spel nog niet. Zal zo wel iemand komen die 'm kan beantwoorden, even geduld! ;)
     
  12. justin2k5

    justin2k5 Active Member

    Berichten:
    329
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe zit het met de Co op, tot nu toe 2 potjes gedaan, maar tijdens battles echt lag, ik ben nog ana het hakken en mijn maat is al klaar ( en ziet mij vechten tegen ghosts)

    Ik heb gehost en hij, beide keren zelfde verhaal.
     
  13. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    NAT allebei open?
     
  14. Crosshope

    Crosshope Active Member

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    als ik naar fable2.com ga kan ik helemaal geen spellen spelen om die dingen te krijgen van die kist die ik niet open krijg :confused: wat moet ik doen weet iemand dat
     
  15. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik ben er heel slecht in, maar goed hier is een poging:

    Je bent op een gegeven moment nadat je de 2e hero (will) hebt bevrijdt aan het rondlopen, onderweg naar een nieuw doel. Gewoon de normale baan volgen, dus geen afwijkende route.

    Je komt dan ergens op een soort toren waar je zo'n blauw shiny apparaat moet ingaan, zodat je ergens anders naartoe gewarped wordt. Niet doen dus, maar gewoon op die toren blijven. Zo'n zwevend stuk steen spawnt die hele tijd 3 ventjes op de toren en die kun je zovaak killen als je wilt todat je dat blauwe ding in wilt stappen.

    (Vlak daarna kom je in het mistige zooitje waar je voor 2 seconden gevangen wordt genomen)

    Aan iedereen met vragen: Het hulptoic is hier te vinden.

    @ vraag hierboven: geen idee, maar damn, let even op je leestekens! 8)
     
  16. Sliv

    Sliv The One and Only

    Berichten:
    1.327
    Leuk Bevonden:
    230
    Dat heeft er volgens mij niks mee te maken.
     
  17. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Ik vroeg me af hoe ik mensen mee naar "the temple of sacrifice" krijg?
    Hoe moeten ze mij volgen naar die tempel?
     
  18. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Volgens mij dpad naar beneden, er staan volgens mij 2 hoofdjes en dat betekend volgen.
     
  19. PowerLines

    PowerLines #Lemonade

    Berichten:
    3.990
    Leuk Bevonden:
    1
    Even een toevoeging bij Hybrid,doe de follow expression en doe simpelweg...erhm,eff de naam kwijt
    Waar je ook Dash moest kiezen
    ,kies die plek bij je maps en dan temple of shadow.Sorry voor mijn onduidelijkheid,maar ben even die naam kwijt.
     
  20. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Kan iemand mij aub vertellen waar een wapenhandelaar in Bowerstone zit? Ik krijg telkens de melding "You should buy a better weapon" boven in beeld, maar ik kan die verekte winkel niet vinden... evenals de bar/inn :eek:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina