Ik heb een maand of 1.5 geleden Fable en nog 2 games bij Gamehubs besteld en krijg nu, voor Fable ook :"IN-/UITKLARINGSINSTANTIE EIST EEN VERGELIJKING VAN DE FACTUUR MET DE VERZONDEN GOEDEREN / AFLEVERING GEWIJZIGD " te zien. Gamehubs heeft echter geen telefoonnummer van mij, de factuur heb ik niet meer (harde schijf gecrashd, email pleite) en als ik aan gamehubs een nieuwe vraag, staan de andere 2 games waarschijnlijk ook op diezelfde factuur. Iemand een idee hoe dit verder gaat? Zou ik een brief krijgen? En slaan ze me dan ook meteen aan voor die 2 andere games?
En wat gaat me dat kosten? De eerste game zal me een tientje of 2 kosten, maar ik neem aan dat ze voor de overige 2 games geen inklarings/administratiekosten berekenen, en dat ik, omdat ze op dezelfde factuur staan, alleen de belasting betaal.
Wat een puinhoop zeg, als de Douane echt 100en pakketjes van Gamehubs onderschept heeft zou je toch zeggen dat ze inmiddels donders goed wseten wat die spellen kosten, dit heeft verdacht veel weg van pesterij.
Edit: Ik lees de berekening hierboven nu pas , 50 euro voor 3 games, ik ga dus iig niet proberen een nieuwe factuur te krijgen, ben ernstig geneigd ze Fable 2 lekker te laten houden, en m vandaag maar in de winkel te gaan scoren.
Laatst bewerkt: 27 okt 2008