Ik stem voor... Maar ik denk niet dat wij dat kunnen regelen. Daar heb je de support van de grotere en betere clans van Nederland voor nodig.
Nja, je kan toch ook beginnen met de wat mindere teams? Niet in elk toernooi hoeven top-teams aanwezig te zijn, om het leuk te maken. Hierdoor krijgen mensen ook eerder de neiging om zich in te schrijven, wanneer er top-clans meedoen raken de mensen snel gedemotiveerd. Dit zie je nu ook bij al die Fifa 09-toernooien er is niet iemand die er echt uitschiet.
Als er prijzen zijn worden de toernooien meestal wel serieus gespeeld, en er zijn zat mensen uit de grote clans die ook af en toe op XBW kijken dus die zullen dat dan zien. Zonder prijzen kan natuurlijk ook maar dan wordt er een stuk minder serieus gespeeld verwacht ik.
Met een onlinetoernooi is het gewoon k*t dat je iedereen achter hun reet aan moet zitten dat ze nog moeten spelen. Vind het een vet id maar weet vanuit de praktijk dat het 6/10 k*t gaat of gestaakt wordt. Dus mocht je een toernooi beginnen denk daar goed over na.Gebeurt vaak als je een toernooi speelt zonder prijzen.
tja ik denk niet dat IK dat zou kunnen regelen... Zou op t moment niet eens 5 top teams kunnen noemen!
nee klopt op dit moment stelt het clan gebeuren in nederland niet echt veel voor hoor, call of duty wordt lang niet meer zoveel gespeeld en bijna iedereen zit gewoon op de nieuwe spellen te wachten
ik zou gewoon wachten tot Gears of War 2 en CoD5 volop gespeeld wordt door clans, dus wachten tot half seizoen 1, want dan komen de meeste clans. in het begin zijn er nog niet gelijk heel veel clans, maar na een maandje of 2 wel.
Neeuh... Ik hoop gewoon dat GoW2 gruwelijk vet wordt en dat iedereen zijn/haar clan hier weer komt promoten! Vond dat altijd leuk om te lezen...
nee? Waarmee? xboxworld forum is veel te huge voor alleen de cod5 en gears 2 en halo3communitie, als je een discussie hebt en die zet je vandaag erop ben je morge 15 minuten bezig om je post te zoeken. Geef mij Gamerstyle maar weer terug..
Dat valt allemaal ook wel weer mee. Dit forum heeft tenminste een normaal beleid als het gaat om posten.
Kijk als ik een leuk filmpje heb kan ik hem hier niet posten, als ik wat game nieuws heb van een clan kan ik het niet posten. Misschien ergens maar dan zien al die randoms het van xboxworld het en niet het publiek wat ik juist voor dat filmpje hebt uitgezocht... en clans worden afgekraakt door randoms niet in teamverband kunnen spelen en meestal geen skills hebben.. Dat is ook zo dom
Waarom maak je geen blog, kan jij lekker je nieuws posten en je filmpjes.. en heb je geen last van 'randoms'. Tadaa, probleem opgelost
Ok ok jij snapt mij niet Iedereen post dan dat soort dingen JWz maarja care ik hou er over op. Misschien gaat XBW clan forum lopen als gears 2 uit is
Maar juist wanneer jij nieuws gaat posten, zullen meer mensen hier komen. Waardoor de community vanzelf groter wordt.. Zelf heb ik trouwens het idee dat op Gamerstyle de clans meer worden afgekraakt dan hier, omdat de niet-pro clan hier ook posten, op Gamerstyle kon je niet echt aankomen met je funclan bijvoorbeeld. Om even terug te komen op je vorige post.
Ja gamerstyle was wel is een zootje, maar veel mensen hadden het toch naar hun zin, anders kwamen ze niet steeds terug Todat de maker geen geld meer had en stopte Helaas