Het Grote:Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen Topic Deel 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 24 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    En is het 100% zeker 23.50 euro?

Dat is logisch inderdaad. Maar die 7 euro zal ik terugkrijgen!! :evil:

Laatst bewerkt: 26 okt 2008
  2. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind nog altijddat je alleen 19% btw over het betaalde bedrag moet betalen ipv het bedrag zoals het in Nederland te krijgen is.
    Maar ga daar maar eens over discussieren met zo'n mannetje. Daar heb ik ook geen zin in:)

3. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Dus ze zijn eigenlijk gewoon beledigd dat je niet in Nederland hebt gekocht?? :lol::lol:

Wat een losers :9

4. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Dat kan ik niet met zekerheid zeggen. Ik weet dat je inderdaad alleen BTW moet betalen (19%). Maar de douane neemt dan wel 19% van de marktwaarde in NL (65 euro waarschijnlijk). Dat zou neerkomen op 12.35€. Daarnaast rekenen ze nog 10€ administratie kosten wat op 23.35 neer zou komen.

Op zich heb je gelijk, maar denk eens hoe makkelijk je hier misbruik van kan maken...
    Ik koop bv een Playstation 3 met 10 games en 3 controllers uit Japan, wat in totaal bijvoorbeeld 600 euro zou zijn. Ik spreek af met de koper dat ik eerst 20 euro geef, dan laat binnenkomen, en daarna 580 euro betaal. Dan zou ik maar een heeeeel klein bedrag aan BTW kwijt zijn. :)

Laatst bewerkt: 26 okt 2008
  5. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Maar ik heb volgens mij eens op internet gelezen dat je die 10 euro administratie kosten niet hoeft te betalen als je met UPS hebt besteld :confused:

Maar dat zal dan wel niet zo zijn =(

6. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Tja, daar weet ik niets over. Ik zou er eens achteraan gaan als ik jou was ;).

7. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Dat ga ik ook doen ;)

Maar voor Fallout (die ik dus met UPS heb besteld) hoef ik me geen zorgen te maken? Die wordt vanzelf omgezet naar Registered Mail? En die 7 euro wordt teruggestuurd?

Maar alvast iedereen bedankt voor de antwoorden :) Ben wanhopig (maar dat was waarschijnlijk al te merken :+).

8. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dus ik moet straks 3x23.50 aan de deur gaan betale?
    dikke pech want dat heb ik niet :+

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Dan nemen ze het weer terug :+

10. Mr Tom 666

Mr Tom 666 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sorry hoor maar ik vat er geen fok van :p kan iemand me uitlegge wat ik gewoon moet doen om een game te bestelle bij gamehubs? en niet met allemaal van die moeilijke woorde :p

11. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    gewoon spel bestellen met de gratis verzendkosten.
    klaar :)
    creditcard nummer invoeren
    nog meer klaar :)

12. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    1. Ga naar site
    2. Zoek game uit
    3. Doe game in winkelwagen
    4. Druk op betalen
    5. Kies betaal optie
    6. Ga betalen
    7. Wacht tot de game door de brievenbus valt
    8. Doe [INSERT GAME NAME HERE] in je console.
    9. Geniet.

13. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Nu is die midnight club nog altijd niet verstuurd.:mad:

14. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Voordat iedereen er vandaag over gaat beginnen:

10/27/2008
    07:40:00 ROTTERDAM NL OUT FOR DELIVERY
    07:40:00 ROTTERDAM NL IMPORT SCAN

Die van mij word vandaag geleverd als het goed is, klote dat ik niet thuis ben tot 4uur (tussen 1 en 2 wel), hopen dat ze na 4'en komen :+

(fable trouwens)

15. x76xdemonx76x

x76xdemonx76x straightedge est1992

Leuk Bevonden:
    41
    als mijn spellen vandaag komen, zal ik toch moeten wachten op de postbode.. en die komt hier zo rond 1400 uur, en ik ben dan nog aan t werk. maar ja iig geen extra naheffing... :)

zou trouwens wel erg vroeg zijn 5 dagen verzendtijd vanuit GH naar hier via gewone post... :)

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Nope, het is heel simpel.

1 Game = 23,50. 13,50 voor omzetbelasting en 10,00 voor administratie UPS.
    2 Games = 37,00. 27 voor omzetbelasting en 10,00 voor administratie UPS, per game die je meer hebt betaal je maar 13,50 meer. Die 10 euro is maar een keer.

17. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.939
    Pnwed.

18. vibuthi

vibuthi Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een maand of 1.5 geleden Fable en nog 2 games bij Gamehubs besteld en krijg nu, voor Fable ook :"IN-/UITKLARINGSINSTANTIE EIST EEN VERGELIJKING VAN DE FACTUUR MET DE VERZONDEN GOEDEREN / AFLEVERING GEWIJZIGD " te zien. Gamehubs heeft echter geen telefoonnummer van mij, de factuur heb ik niet meer (harde schijf gecrashd, email pleite) en als ik aan gamehubs een nieuwe vraag, staan de andere 2 games waarschijnlijk ook op diezelfde factuur. Iemand een idee hoe dit verder gaat? Zou ik een brief krijgen? En slaan ze me dan ook meteen aan voor die 2 andere games?
    En wat gaat me dat kosten? De eerste game zal me een tientje of 2 kosten, maar ik neem aan dat ze voor de overige 2 games geen inklarings/administratiekosten berekenen, en dat ik, omdat ze op dezelfde factuur staan, alleen de belasting betaal.

Wat een puinhoop zeg, als de Douane echt 100en pakketjes van Gamehubs onderschept heeft zou je toch zeggen dat ze inmiddels donders goed wseten wat die spellen kosten, dit heeft verdacht veel weg van pesterij.

Edit: Ik lees de berekening hierboven nu pas , 50 euro voor 3 games, ik ga dus iig niet proberen een nieuwe factuur te krijgen, ben ernstig geneigd ze Fable 2 lekker te laten houden, en m vandaag maar in de winkel te gaan scoren.

Laatst bewerkt: 27 okt 2008
  19. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Dat heeft er niet veel van weg ;) Dat is gewoon zo ;)

Die eikels willen ons met zijn allen gewoon effe kloten in die periode van topgames ;)

btw ik heb dezelfde status als jij ;)

20. Un4

Un4 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Schiet lekker op zo. Bestelling heeft vandaag weer dezelfde status gekregen als vrijdag, terwijl die UPS gast zei dat ik niets hoefde te doen en dat het vandaag zou worden geleverd.

Wil gewoon m'n games, die extra heffing boeit me eigenlijk vrij weinig.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina