Het Grote:Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen Topic Deel 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 24 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Ik lees momenteel heel veel dat games die via gamehubs besteld zijn onderschept worden door de douane.
    Is dat altijd zo het geval of is de douane met een groot onderzoek bezig oid?

2. Project Zer0

Project Zer0 ..........

Leuk Bevonden:
    13
    ROTTERDAM,
    NL 27/10/2008 13:43 AFGELEVERD
    27/10/2008 7:03 WORDT AFGELEVERD
    27/10/2008 7:03 IMPORTSCAN
    27/10/2008 7:00 BESTEMMINGSSCAN
    27/10/2008 7:00 IMPORTSCAN
    27/10/2008 6:18 BESTEMMINGSSCAN
    ROTTERDAM,
    NL 25/10/2008 8:00 AANKOMSTSCAN
    25/10/2008 8:00 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE / VRIJGEGEVEN DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. NU IN-TRANSIT VOOR AFLEVERING
    KOELN (COLOGNE),
    DE 25/10/2008 3:47 VERTREKSCAN
    KOELN (COLOGNE),
    DE 24/10/2008 22:45 AANKOMSTSCAN
    DUBAI,
    AE 24/10/2008 18:00 VERTREKSCAN
    ROTTERDAM,
    NL 24/10/2008 12:26 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE
    DUBAI,
    AE 24/10/2008 14:30 AANKOMSTSCAN
    ROTTERDAM,
    NL 24/10/2008 9:07 PAKKETGEGEVENS VERWERKT DOOR IN-/UITKLARINGSINSTANTIE. WACHTEN OP VRIJGAVE
    CHEK LAP KOK,
    HK 24/10/2008 10:17 VERTREKSCAN
    PAMPANGA,
    PH 24/10/2008 3:41 VERTREKSCAN
    PENANG,
    MY 23/10/2008 19:00 HERKOMSTSCAN
    MY 23/10/2008 4:56 FACTURERINGSGEGEVENS ONTVANGE

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Als je nog iets had doorgelezen had je geweten dat na 1 december iedereen gratis mag importeren tot 150 euro, en dat de douane nog even snel wil cashen.

4. vibuthi

vibuthi Active Member

Leuk Bevonden:
    0

Zo zie je maar weer: "different strokes for different folks" , mij lijkt het juist bijzonder onaangenaam om altijd bereikbaar te zijn ;)
    (mijn vrienden kunnen me gewoon via msn roepen, dus helemaal onbereikbaar ben ik niet)

Ik lees dat er dus nog best kans bestaat dat ik geen rekening hoef op te sturen? Het geld maakt me niet zoveel uit, maar ik wil inmiddels wel Fable spelen. (Alhoewel een maandje extre vertraging voor wat bugfixing wellicht niet verkeerd zou zijn begrijp ik =()

Edit: Dat hele verhaal van "even snel nog cashen" door de douane lijkt me eerlijk gezegd onzin, ze toen gewoon hun werk. Ze hebben er daar kennelijk lucht van gekregen dat er enorme hoeveelheden games werden geimporteerd via Gamehubs en daar zijn ze extra op gaan letten, zo hebben ze altijd gewerkt, moeten ze daar maar op hun handen gaan ziten tot December?

Laatst bewerkt: 27 okt 2008
  5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Zou me niks verbazen hoor, het is toch best logisch dat als ze horen dat ze na 1 december veel minder inkomsten hebben, dat ze tijdens deze drukke dagen nog even extra goed gaan controleren?

6. Ypuh

Ypuh Active Member

Leuk Bevonden:
    203
    Naheffing kan tot 6 week na de aankoop d.m.v. een acceptgiro in rekening gebracht worden. Tenzij het als "Gift" verzonden word en UPS dat niet geloofd. Dan zul je aan de deur moeten betalen.

7. Reckuuza

Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#NEKDIE#NEKNEKNEKNEK

Leuk Bevonden:
    17.937
    Fable 2 binnen. Prachtige Japanse boxart.
    Lag bij de buren. Geen naheffing. Latiii. Dat die gasten 6 weken later nog ff komen aankakken, pech voor hun, maar dan heb ik t spel inmiddels al uitgespeeld en verkocht, dus kunnen ze het spel ook niet innemen.
    Daaag douane. :+

8. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467

hoop dat ie voor mij ook biji de buren ligt te wachten,.. als ze meteen geld willen zien kunnen ze lang wachten tot ik een keer door de week thuis ben.:+

9. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Echt, sommige reacties in de Feedback van Gamehubs, domme kleuters. Ik neem:

OMFG! Chinees op mij boxart, lezen ezel, je hebt kans dat die van jouw uit Azie komt. Beetje janken, en kwa UPS kan Gamehubs ook niks aan doen, had je gewoon moeten weten.

Echt sommige mensen, wat meer kennis en je komt er achter dat Gamehubs je alleen maar helpt. ( 7 euro terug UPS, pakketjes veranderen en geld terug. ) Echt, sommige winkels in Nederland zijn niet eens zo vriendelijk.

10. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Hoe ziet de boxart er nu uit dan? Ikzelf heb er totaal geen problemen mee, maar misschien gaat m'n neefje dan zitten zeuren.. :emo:

11. SjuhS

SjuhS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    'so I had also can buy the game in the Netherlands'
    was duidelijk de mooiste zin :p

damn wanneer komt die ups man bij mij op de stoep

12. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    En door zulke reacties kunnen ze nog wel eens besluiten om de hele toko te sluiten.

13. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb dat ook. Dacht mooi vanmiddag te kunnen spelen, is het: IN-/UITKLARINGSINSTANTIE EIST EEN VERGELIJKING VAN DE FACTUUR MET DE VERZONDEN GOEDEREN / AFLEVERING GEWIJZIGD.

En ook bij mij staat dat hij nog altijd 27 oktober wordt afgeleverd. Ik heb nog geen telefoontje gehad. Dus er bestaat nog hoop dat ik het vandaag binnen krijg, maar ik vrees het ergste.

14. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856

Ik vind hem juist wel wat hebben, maar echt die reactie slaat totaal nergens op. :'-(

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    En Far Cry 2 ongeveer hetzelfde?

16. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856

Boxart van Gamehubs

Boxart NL

17. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Dit is mijn status:

18. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb je eigenlijk bij de Far Cry 2 van Gamehubs de extra missies? Denk het zelf niet.

19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Wow, JAP versie FTW :).

Thanks. Nu maar hopen dat het een beetje opschiet, ik heb er spijt van dat ik gamehubs heb zitten promoten. Het is nu veel te druk geworden daar :p.

20. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ik heb dezelfde status als hierboven.

En ohja: Ik heb de factuur binnen van UPS. Dus als jullie niet willen betalen mag je 7% rente erbovenop plus een toeslag voor te late betaling ;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina