Het Grote:Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen Topic Deel 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 24 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Admin reactie:
    Admin: Hey mate, we have already stated that this game is Asia version. The boxart have both languages which are English & Chinese. And Netherlands customs stopped your package is out of our control.

Volkomen terecht, wat een azijnpisser.

2. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Kan ik overigens niet gewoon bellen waar mijn pakketje blijft en misschien geven ze me dan de info dat ie nu wel of niet komt? (en of er een heffing is)

3. Gkid

Gkid Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    lol, mijn pakketje is binnen en ik heb niks hoeven betalen en zit ook geen papiertje bij ofzo?

ze hadden me wel gebelt voor een betalingsbewijs maar blijkbaar maakte dat niet zoveel uit :+

4. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Lol, ff gebeld xD er is een probleem met de douane /doh.

Kennelijk moeten ze m'n pakketje 3 dagen lang checke voordat ze de waarde weten -_-''. Alleen kan ik hem dus vandaag niet meer verwachten.

Laatst bewerkt: 27 okt 2008
  5. (Smart)ass

(Smart)ass Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Van Gamehubs zelf is de grammatica ook niet al te best hoor

Toen ik vroeg of je de limited edition gratis kreeg als je prince of persia pre-ordered.
    Had ik namelijk van iemand gehoord.

6. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Is er iemand zijn midnight club La al verstuurd ? Bij mij heeft gamehubs die nog altijd niet verstuurd

7. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Ik moet nog 17,98 voldoen aan UPS... hoe komen ze in godsnaam aan zo'n bedrag? Dat is gewoon bijna 50% boven op iets.. diefstal. Gewoon invoer kosten o.i.d. betaal ik graag maar dat extra geld wat UPS erboven op durft te plakken is een misselijke manier van handel drijven.

8. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    leuk...
    Dan zal ik maar niet meer bellen voor ze helemaal gek worden daar.
    Wel minder. Net deze week had ik tijd en vandaag was iemand thuis om het pakket aan te nemen, enkel dan nog vrijdag.
    En dit weekend viert mijn moeder haar 50ste verjaardag en heb ik dus ook geen tijd. Jeej!:'-(

9. Kevf

Kevf Hardcore poster

Leuk Bevonden:
    983
    ik hoop echt dat GH een beetje gespaard wordt door zijn klanten......
    Zij kunnen er per slot van rekening niks aan doen, maar als ik alle reacties op de site lees.

10. Ebrithil

Ebrithil Active Member

Leuk Bevonden:
    39
    Gamehubs treft geen blaam, het is het corrupte bedrijf UPS waar ik nooit meer zaken mee ga doen.

11. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8
    Tja, mensen zijn zich blijkbaar niet bewust van het risico van importeren en kunnen niet met de consequenties omgaan als het een keer verkeerd gaat.

Mijn pakketje is ook onderschept en ik heb ook een fijn bedrag aan de douane moeten betalen, maar daar hoor je mij niet over klagen. Natuurlijk is het vervelend, maar dit is de eerste keer in al die jaren dat ik games importeer dat ik een aanslag krijg. Heb dat bedrag van die aanslag er al lang uit :)

Wacht maar tot je een RROD krijgt, dan zul je zien hoe blij je met UPS bent!

12. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Vind alleen dom dat nog steeds bij status staat dat ie vandaag nog aankomt enzo =/ heb geen probleem met dat douane gebeuren had ik allang door alleen dat ze nu 2/3 dagen lang m'n pakketje moeten controleren op waarde vind ik wat té ver gaan.

Is het nu overigens wel veilig om via gamehubs games nog te bestellen tot 1 december...? (wil GoW 2 nog bestellen =/)

13. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    whats RROD?

14. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Kreeg een telefoontje heb gegevens naar hun toe gestuurd en als het een beetje meezit heb ik morgen m'n game(s). Met heffing natuurlijk xD.

15. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    He, wtf. Krijg net een factuur van UPS binnen dat ik nog 23,49 moet betalen. Vorige week had ik toegestemd voor een eenmalige bemachtiging, hebben ze niet er af gehaald en nu dit. Zal ze morgen wel bellen, apen. :emo:

Lekker langzaam doen ze ook, krijg ik straks nog gezeik dat het te lang duurt en ik extra mag betalen ofzo, paupers. Morgen een belletje plegen.

16. Un4

Un4 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ben nog steeds niet gebeld, en de status is ook onveranderd. Dat eerste kan je UPS in ieder geval wel aanrekenen...

Maargoed morgen aan de slag met Fallout 3 dus heb nog wel even geduld... ;)

17. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    hoe the fok kom jij aan Fallout 3! :eek:

18. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ok, heb een mailtje gestuurd met factuur en paypal bewijs van betaling en bij mijn status staat nu dit:

Wat betekent dit allemaal? Waarom vragen ze opnieuw om een vergelijking van de factuur?

EDIT: laat maar. Staat nu weer bij In transit

19. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Waarschijnlijk krijg je morgen het pakketje met heffing (same here)

20. Animal nl

Animal nl Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zelfde hier.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina