\o/ De dagelijkse update en eindstand \o/ Challenge update - 10/27/2008 The Gamerscore Challenge titled Sjacco's Herfstvakantie Challenge is over... and Valentiney3 has been proclaimed the winner... sweeping in to snatch the title from SjaccoPopino on the last day! However don't get too comfortable... we just found out the princess is in another castle... err... wait... wrong challenge. When you count it up on the final day, all 18 challengers gained 1310 points. Valentiney3 added 520, DulleNL added 210, Atmaxar added 195, MaJya added 120, Shad0w NL added 85, Ryd4n added 60, DeltaJ88 added 60, Ypuh added 25, No Limit NL added 25, HybridTheory85 added 5, and Xboxgamernr1 added 5. There can be only one first place... but thanks goes out to the other 17 for being good rivals. Eindstand Team Valentiney +9642 Team Sjacco +8931 Gefeliciteerd aan iedereen van Team Valentiney ! Het was een leuke, spannende en vooral gezellige challenge! Volgende keer weer een XboxWorld.nl Challenge! Om precies te zijn, vrijdag 7 november! Zal komende week het topic ervoor maken! Bedankt iedereen voor jullie deelname :b:!
De XboxWorld.nl Challenges zijn niet in team verband! Maar als het goed is, wil Priest het graag tegen mij opnemen, dus dan zullen er twee teams gemaakt worden! Maar tegen die tijd horen jullie daar nog wel meer over!
Doe dan een extra teamchallenge ofzo een week later, want de XBW.nl challenges moet je FFA houden, vind ik!
Jij pokert ?! Of gebruikt men in de game wereld ook gg....?? FFA? Maar zoals ik al zei, eerst de XBW Challenge en daarna een challenge tusen Priest en mij als het door gaat!
Iedereen hier vind team challenges leuker dus waarom niet eigenlijk? Als er komende weken een teamchallenge is doe ik ook wel een keer mee. Anders kan ik er wel een starten?