Het Grote:Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen Topic Deel 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 24 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MieZ

MieZ Avaholic

Leuk Bevonden:
    8

2. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Geen factuur gehad van UPS.

Geen telefoontje gehad van UPS.

Ik kan best omgaan met de consequenties van het feit dat mijn game "gepakt" is. Vind het ook verder geen probleem, kom nu net zo duur uit als wanneer ik hem hier zou kopen. Waar ik wel van baal is dat ik niets hoor. En dat ik voordat ik naar school ga zie dat hij is opgestuurd. En dan kom ik terug en dan zie ik dat ze hem voor de 2de keer vasthouden. Zo duurt het natuurlijk wel erg lang. Word al sinds vrijdag bij de douane gehouden....

3. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan ook gewoon een mailtje sturen naar ups zonder dat ze een telefoontje hebben gepleegd.
    Adres: brknldata@ups.com
    In het onderwerp zet je je trackID en dan stuur je gewoon je factuur en bewijs van betaling van Paypal (of creditcard) mee.

4. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Ja misschien maar doen, vind het geen stijl echter dat ze het onderscheppen en dat er niets gemeld word.

5. SjuhS

SjuhS Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hmm ik zat er ook aan te denken dat ik het factuur dat ik van gamehubs op mail heb gehad op te sturen. Maar nu zit ik dus met een probleem.
    Ik heb toendertijd ook Live gekocht, moet ik daar dadelijk ook extra voor gaan betalen.
    Live zit niet in de 'fable verzend doos' dus heeft de duane er niks mee te maken, of zit het misschien anders?

6. Timo12

Timo12 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Onder welke categorie moet je dat factuur eigenlijk verzenden? En in het Engels of gewoon Nederlands?

7. MikMakMan

MikMakMan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft iemand hier toevallig dat email adres waar je je betalingsbewijs heen moet sturen? Ik neem aan dat de paypal betalingsbevestiging genoeg is (samen met de tracking code)?

8. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Vandaag wel mijn 14 euro UPS kosten teruggekregen op mijn Paypal met daarbij ook nog een mailtje van hun

Super service. Er werdt ook gelijk gezegd dat Midnight Club LA ook meteen erbij is verstuurd

9. Boony

Boony Dont eat yellow snow

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kom je aan dit email adres dan?
    Wil het wel naar de goeie versturen met vertrouwlijke gegeven zoals bankreknr's enzo

10. Sefke55

Sefke55 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jah en de mijne is net ook onderschept, geen problemen mee dat ik er extra voor moet betalen maar verw88 fable 2 vrijdag al, en nu moet ik w88 tot verdomme weet ik veel. Heb UPS ondertussen maar gemaild over wat ik moet doen met factuur enzo, hopelijk hoor ik morgen iets van ze. En dan wacht ik wel tot december tot ik weer iets koop bij gamehubs

11. Boony

Leuk Bevonden:
    0
    ja naar welk mail adres dan??

en maakt het uit dat je factuur meer dan 22 euro is? mijn eis namelijk 80 euries

12. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn pakketje is sinds 8 uur vanmorgen op de status OUT FOR DELIVERY.
    Volgens mij is de chauffeur de weg kwijt ;)

13. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Mijn status is al de hele dag hetzelfde :mad: Deze:

IN-/UITKLARINGSINSTANTIE EIST EEN VERGELIJKING VAN DE FACTUUR MET DE VERZONDEN GOEDEREN / AFLEVERING GEWIJZIGD

Wat betekent dit? (volgens mij niet veel goeds:mad:)

14. MikMakMan

MikMakMan Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat betekent inderdaad niet veel goeds. De douane heeft hoogstwaarschijnlijk je pakketje onderschept...

15. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Daar was ik al achter ;) De douane heeft mij pakkketje al sinds vrijdag ;)

16. Boony

Leuk Bevonden:
    0
    je moet even factuur opsturen naar ups met factuur als ze deze ontvangen gaan ze hem vergelijken.. zover ik alles uit de berichten ophaal
    adres: brknldata@ups.com

zover ik uit eerdere berichtne heb wete te vinden.. ik ga nu een bericht sturen in ieder geval jullie ook suc6

17. kilon

kilon Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ze leveren pakjes tussen 9:00 en 18:00 uur dus morgen weer een kans;)
    Zul je net zien dat er dan niemand thuis is of zo

18. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Mijn factuur? Is dat het betalingsbewijs van GH wat ik per mail heb ontvangen?

19. Boony

Leuk Bevonden:
    0
    ik had die van je paypal of creditcard hepakt.. maar dat kan ook dezelfde zijn als maar instaat hoe en wat je hebt betaald.

20. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    En hoef je alleen dat te sturen?

Of ook nog andere info?

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina