Fallout 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door daydreamer, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ShadoW_2k

ShadoW_2k Active Member

Leuk Bevonden:
    3
    Vrijdag dus okay ! kan niet w8ten !

2. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De FRS verkoopt hem de 30e al. Heb net FC2 omgeruilt voor een tegoed bon en vroeg meteen wanneer ze Fallout 3 mochten verkopen en in de computer staat de 30e dus dat is wel relaxed:)

3. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Valt me op dat het niet echt druk is in het topic zo een paar dagen voor de release.

Komt het omdat veel mensen niet de eerste 2 deeltjes hebben gespeeld, en daarom wachten wat de eerste reacties zijn?

Ik kan me wel herrineren dat rond de E3 dit topic storm liep.

4. Kaneda

Kaneda Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb m bij een vriend al gespeeld, en het is echt een supertof spel als je fallout en/of de elder scrolls serie tof vindt. Mja er zijn zoveel toppers deze periode, ik hou m'n geld opzij voor gears 2 en left 4 dead.

5. Fibroidduck

Fibroidduck Feyenoord Till I Die

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem al besteld, maar op www.gamehubs.com dus het duurt nog wel effe voordat ik hem binnen heb, zit dan ook te wachten op reacties van mensen die hem (legaal) gespeeld hebben \o/. Weet eigenlijk ook niet zo goed wat ik van deze game moet denken, maar weet bijna zeker dat het heel tof gaat worden _O_\o/

6. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een preview versie weten te krijgen en was druk aan het spelen maar zondag liep mijn hele xbox vast en nu tript die nog steeds :x

Ik ben erg onder de indruk van de game en hoop ook snel dat die het weer doet want ik moet natuurlijk ook nog aan hun mijn mening/review geven maargoed met waar ik ben kon dat nou niet echt :{

Heb um 'legaal' alleen geloof niet de hele versie?

Laatst bewerkt: 27 okt 2008
  7. Fibroidduck

Leuk Bevonden:
    0
    En, wat vind je nou echt de pluspunten (voorzover je die hebt kunnen beoordelen) en de minpunten van de game? Is het echt zo goed als er beweerd wordt, of is het weer een Assasins Creed verhaal :+

8. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd wat ik heb kunnen spelen....Tja het is toch echt een game waarvan je moet houden! Ik persoonlijk vind het echt een hele vette sfeer hebben en de omgeving is ook mooi! laat zo zeggen als je stalker (dat hele atoom boem gedoe) mooi vond dan spreekt je dit ook wel aan kwa omgeving. praten met mensen en rondlopen doet me wel denken aan oblivion en besturing heb je niet zo 1,2,3 onder de knie viel mij al op maar met een beetje handigheid en veel kijken/lezen/proberen is het best wel een leuk iets! En dat Vats is echt wel gaaf hoor!! Zeker als een vijand je bespring en vlak voor je staat dan is een headshot natuurlijk de beste oplossing!!! O-)

heb veel rondgelopen maar ben er ook wel achter dat sommige dingen nog gewoon te lastig zijn in begin en dat je toch wel van te voren moet weten wat je wilt want ik b.v. weet nu zeker dat ik niet zelfde ga nemen als toen!

Kort gezegt het doet wat die moet doen en dat is toch wel een rpg/shooter mix zijn en dat doet die goed. Verwacht geen COD4 of zoiets dergelijks natuurlijk! De wapens zijn gaaf/cool. de outfits ook! Maar ik wou nog zo'n robot hacken en die dingen voor je laten doen maar dat hacken snap ik nog niet :{

Ja ik vind het een topper en ik kan wel blijven typen hier maar ik zeg maar halve dingen omdat ik de andere helft al ergens anders typ hahahah :emo:

Een must in mijn ogen hou je van een mooie uitgebreidde rpg. En het houdt je zeker een tijd zoet! maar zoals ik al zei ben je slim weet je al van te voren wat je precies wilt. En het is niet echt een makkelijke rpg om in te komen! Maar het loont wel (van wat ik er zo ver van heb gezien)

En V.A.T.S. is bruut 8)

9. Fibroidduck

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat hacken leek me inderdaad ook erg lastig.. snapte het ook niet precies, moet je nou gewoon uit het niets een woord intypen, of zijn er aanwijzingen ofzo (ik weet dat als je iets intypt dat het spel weergeeft hoeveel letters goed zijn). Trouwens, zag nog wel een vet filmpje, weet niet of die al bekent was (zal wel)?
    http://www.youtube.com/watch?v=Y_hq7cRTD0A

10. Speurneus

Speurneus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Denk dat dit (briljante) spel toch ondergesneeuwd gaat worden. Ik, en vele andere met mij vinden dit spel echt bruut maar gaan toch voor Gears. Doordat er zo veel vette games uitkomen heb ik niet het geld om ze allemaal te kopen. Fallout koop ik wel in de lente ofzo.

11. Fibroidduck

Leuk Bevonden:
    0
    Ben hier inderdaad ook bang voor, (bijna) niemand heeft genoeg geld om alle topgames van de komende maanden te kopen. Waarom spreiden ze het niet gewoon wat beter over het jaar :9

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ben vooral blij dat je zegt dat sommige dingen in t begin te lastig zijn, ik vond de meelevellende (is dat een woord?) wereld van oblivion soms te makkelijk. Als je level 20 was kon je eigenlijk alles wel aanpakken. Wat ik van Fallout gelezen heb zijn er echt plekken / vijanden waar je je niet aan met wagen tenzij je sterk genoeg bent. Dat heeft wel wat vind ik,.. de eerste keer moet je met de staart tussen de benen vluchten maar je houdt het in je achterhoofd en een paar levels/upgrades later probeer je t nog eens :) misschien een beetje old school maar die manier van rpg'en spreekt me wel aan

13. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    WTF @6:15

[yt]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/zYxrEX9o6hg&hl=en&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/zYxrEX9o6hg&hl=en&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/yt]

14. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm voor iemand die reviews schrijft, is de korte ''review'' wel erg onduidelijk geschreven. :b: Kan niet wachten, ben erg benieuwd hoe lang het verzenden met Gamehubs duurt, heb hem al tijdje geleden daar besteld. Zal een lange week worden. :x

15. Xboxgamernr1

Xboxgamernr1 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik wacht ff reacties en recensies af.

16. Fibroidduck

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is inderdaad vrij geniaal _O_

17. Stepp1n Raz0r

Stepp1n Raz0r Watch out for Detox

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag bericht gehad van play-asia dat me Fallout 3 C.E. is verzonden \o/

18. Hansie

Hansie Kanonnenvoer

Leuk Bevonden:
    0
    Of tijd. En de marketing is best goed. Door al die geweldige trailers die de sfeer al zetten, heb ik geen vragen waarom Fallout 3 m'n eerste keuze wordt ;)

19. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Gears 2 is beter behapbaar voor veel mensen en zal zeker een populaire (meest populaire?) aanwinst zijn. Maar er zijn ook veel RPG fans die al heel lang op een fatsoenlijk vervolg van Fallout 2 zitten wachten. Heel veel fans...

Vergeet ook niet de PC hoek btw, waarvoor Fallout 3 ook released zal worden. Ik denk dat de verkoopcijfers van Fallout 3 niet tegen gaan vallen, zeker niet als de reviews erg positief blijken te zijn. De originele Fallouts zijn PC games, dus zeker in die hoek heeft deze game potentieel om veel geld in het laadje op te leveren.

Er zijn ook gamers (zoals ik) die voor Fallout 3 en Gears 2 gaan... mij betrap je in ieder geval niet op het overslaan van deze toptitel (hoop ik dan maar even).

20. Grindtegel

Grindtegel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm ik heb zowel Oblivion als GOW1 en waar ik Oblivion best leuk vond, vond ik GOW echt geweldig. Toch heb ik het idee dat Fallout 3 10keer leuker wordt dan GOW2. Ik verwacht er echt heel erg veel van (misschien wel teveel...).

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina