Ja oke ik snap je. Maar toen Gears in het hoogte punt stond kon je hier wel je dingen posten wat je maar wilde. En dat zal hopelijk ook wel zo zijn met deel 2. Ik vind in principe ook goed dat er hier veel randoms zijn want die wilen dan weer mee doen met clantoernooien en die zien dat soort ads makkelijker hier dan bijv. op GS
Ik hoop dat Xboxworld zelf een toernooi kan organiseren... Wat ik veel zag op andere fora's en XBW dat clans ze organiseerde en dat er halverwege een stop op het toernooi kwam... Maarja straks 1 maand de tijd om gears 2 door te hebben en dan naar The Gameland in Rome
ik zegXboxworld 4.0! wie deden dat toen ook alweer, volgens mij waren dat three kings en nog iemand. maarja dat toernooi liep als een trein!
Als de betere clans in NL zich laten horen dan komt het wel goed. Maar wie zijn goed op CoD 5 of GoW 2??
Tja opzich lijkt het mij wel leuk om dat te organiseren, maar zonder hulp van iemand die de clans kennen haalt het toch weinig uit.
3 Kings was het bij 2.0 waren we 3e bij 3.0 waren we 2e w00t Weet iemand trouwens wat er met Sirox forum is gebeurd?
Plz begin er niet aan. Ik denk dat je daar eerst maar is ervaring mee op moet doen. Volgens mij heb je echt geen idee hoe je het moet organiseren en het is leuk al zoude er prijzen zijn dus een sponsor voor toernooi is een goed idee...
waarom gaan wij niet promoten binnen xbox live? je stuurt gewoon iedereen een message in je fl met shit zoals mis je het gebeuren ook op xboxworld? en dat soort dingen als er langzaam mensen weer komen en er nieuwsfeitjes gepost worden dan komen clans zichzelf langzaam weer promoten enzo. op dit moment kan niemand het clanleven in de gaten houden aangezien de scene dood is om het zo maar te zeggen. eerst was het regelmatig van heb je dat over die clan gehoord en van wie ze hebben gewonnen enzo. ik wil dat terug proberen te brengen wie helpt me mee? al een paar man is voldoende zolang we maar een zetje kunnen geven in de juiste richting
Ik denk dat iemand gewoon een heel nieuw forum moet maken, alleen Sirox is ook mislukt dus waarom zou een nieuw forum wel werken. Ik denk dat de juiste mensen het Forum moeten oprichten...
Haalt niet veel uit iedereen in de NL clanscene is puber (merendeels) zodra ze in een clan zitten hebben ze de neiging een andere clan keihard de grond in te booren. Veel beginnende clans gaan bijna direct dood puur omdat er zoveel geflamed word. Ik zeg kijk eens naar amerika en hoe die clans met elkaar omgaan met respect en geheel geen geflame ze drukke elkaar netjes de hand en wensen elkaar succes (zoals het hoort). Zolang dat in nederland nog niet het geval is (op een uitzondering na) zie ik de clanscene in nederland niet echt groeien en al geheel de fora's niet.Xbw was goed forum maar er is gewoon teveel bull shit en heeft wat regels dat het netjes blijft. Mensen overtreden de regels en krijgen een ban logies uiteraard maar waarom het uberhoud zo ver laten komen? Je bent hier tegast en als iedereen zich nou eens wat volwassener zou gedragen (jah dat zeg ik ) dan denk ik dat de clanwereld al een stuk beter zou worden in nederland. PEACE
Naja, ik kan er niet eens op komen, ik krijg de heletijd 404 errors. Ik heb nog niks gehoord van een nieuw forum. njaa, dit is ook bullshit. Daar zitten ze ook te flamen hoor, net zo erg als hier.
Maar dat komt denk hier in Nederland meer voor dan in Amerika omdat er: A minder "grote en echt goede" clans zijn, B Het altijd dezelfde mensen zijn in de clans waardoor iedereen elkaars en de minpunten van de clan kent.
Forum is niks mis mee alleen de clan is een beetje aan de dode kant en het forum doet het 90% van de tijd niet
Netjes gezegd. XBW leent zich prima voor clans, alleen het geflame rees af en toe echt de pan uit. Het clan-sub forum had net zoveel gemoddereer nodig als de rest van het forum bij elkaar. Gamen wordt tegenwoordig vaak als sport gezien, maar van sportief gedrag was maar zelden sprake (uitzonderingen uiteraard daar gelaten). Er werd vaak geklaagd over te strenge gedragsregels, maar blijkbaar werkt een board zonder/met minder regels ook niet. Tis maar een computerspelletje
Ja was sport maar altijd 'Sportief' , bij voetbal zal je toch altijd die agressieve Hooligans houde enzzz... Flamen is er altijd, beetje flamen is gezond als het maar niet uit de hand loopt