Lara staat bij mij aan het eind van een duur traject. 24 oktober - Fable 2 31 oktober - Little Big Planet 7 november - Gears of War 2 14 november - Naruto The Broken Bond 21 november - Tomb Raider Underworld Deze titels ben ik van plan om te kopen, toevallig iedere week een nieuwe titel. Alleen over Fable 2 twijfel ik nog, maar Tomb Raider ga ik wel halen.
De achievements: Spoiler edit: Er is iets mis met de lijst. Hang on.. edit2: Het programma waar ik screens mee neem werkt niet mee. Hier is gewoon de link: http://www.consolemonster.com/achievement.php?id=0000001111&platform=360
time trials, volgens mij was dit één van mijn frustraties in Anniversary, vooral in het Egyptisch level met die mega irritante pilaren aan het einde waar je opmoest springen en vervolgens met een rappel naar een andere pilaren moest manoeuvreren...
ja inderdaad. ik vind zowiezo time trial niet passen bij tomb raider.. het gaat om dingen ontdekken in een level en niet om er zo snel mogelijk door heen te rennen
Wow exclusive, zeker net zo exclusive als gears of war. Vast, durf te wedden dat ze hem na een jaartje naar de pc porten.
Maar dan nog. Exclusive is ie als ie niet naar de PS3, Wii, DS of PSP gaat. Volgens mij tellen ze de PC niet mee als het om exclusiviteit gaat.
Nog een trailer. Maar het is allemaal zo donker, dat staat me echt tegen. In die trailers zie ik Lara amper. Kunnen er geen puzzels worden opgelost in het daglicht? [GT]41919[/GT]
tnx leuke trailer. vind het wel meevallen hoor. zo donker vind ik het ook weer niet.. en het is een grot he
Misschien staat mijn beeldscherm dan te donker afgesteld, maar ik zie haar echt niet Maar goed, ik houd wel van lichte omgevingen zodat er ook nog van de graphics te genieten is. Bij het donkere zie je het toch allemaal niet zo goed. De zonnige omgevingen vond ik in Legend ook het leukst. Maar ik heb het meest genoten van Nepal, dat sneeuwveld. Ik ben dol op sneeuw, misschien omdat het een onbekend fenomeen is in Nederland. Het is even wachten op de volledige versie hoe de verhoudingen liggen.
Tomb Raider Underworld demo verschijnt morgen Nieuws | 27 oktober 2008 - De eerder beloofde demo van Tomb Raider: Underworld is voorzien van een releasedatum. Volgens Eidos zal de demo morgen, dinsdag 28 oktober, op Xbox Live Marketplace te downloaden zijn. De demo zal bestaan uit een gedeelte van het Thailand level uit de volledige game. De volledige versie van Lara Croft Tomb Raider Underworld ligt vanaf 21 november in de Europese schappen. In Tomb Raider: Underworld zal Lara Croft afreizen naar oude ruïnes in de Middellandse Zee Deze ruïnes herbergen het ultieme wapen uit de Noorse mythologie, het wapen van de Thor. Lara zal tijdens een van haar expedities opzoek gaan naar het wapen, maar tijdens haar reis ontdekt ze een gevaarlijke kracht, die, wanneer losgelaten, de hele beschaving kan wegvagen.
Moet je Gold hebben om die demo te kunnen downloaden, en zoja kan dit als ik mijn 48-hours Gold kaartje activeer? Wilde laatst Mercenaries 2 proberen, maar toen had ik gold nodig. Vandaar!
Demo staat online Content: Tomb Raider: Underworld Demo Price: Free Availability: All Xbox LIVE regions Dash Text: [ESRB: T (Teen) BLOOD,MILD SUGGESTIVE THEMES,MILD VIOLENCE,VIOLENCE] Explore everything. Stop at Nothing. Download the Tomb Raider: Underworld demo now! Size: 1,3 GB