FIFA 09 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Viktortje, 12 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Orange

    Orange One of a kind.

    Berichten:
    2.138
    Leuk Bevonden:
    0
    Had een win-streak van 7. Volgende wedstrijd tegen Liverpool hele wedstrijd volop kansen maar krijg er geen een in, tegenstander geen kans gehad, totdat ik de bal met mijn keeper wil uitgooien, stuitert hij via de borst van mijn verdediger recht in de voeten van Torres. =(

    Verlies ik met 0 - 1. Tijden niet meer zo gescholden op een spelletje O-)
     
  2. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Had vanmiddag een leuke wedstrijd, ik was Grenoble, tegen Saint-Etienne (interactive league). Kwam 1-0 voor, toen 2 penalty's tegen, waarvan 1 grote onzin was, hij scoorde ze beiden. Toen maakte ik 2-2 en vlak daarna leek ik opweg naar de 3-2..(75e minuut ongeveer) Ik kwam een beetje vanaf links naar binnen lopen en zijn laatste verdediger liep rechtuit proberend me de pas af te snijden, dus op het moment dat ik bij hem ben doet hij een sliding en net daarvoor deed ik een tikje opzij, hij haalt me dus vol neer, net binnen of net buiten de 16 en ik denk, mooi rode kaart + penalty of vrije trap, maar nee, de keeper pakte de bal op en er gebeurde niks... Was natuurlijk pissig, helemaal doordat hij in de tegenaanval de 3-2 maakte... Toen was ik echt boos en was normaal spelen er niet bij, uiteindelijk nog 2 rode kaarten gekregen geloof ik maar de wedstrijd wel uitgespeeld(ik leave nooit), hij scoorde ook nog de 4-2.. Maar dat interesseert me dan toch niks meer, gewoon raar dat zulke schandalige fouten van de scheidsrechter in een voetbalspel kunnen zitten...
     
  3. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    net is eindelijk een omhaal gelukt 8) Helaas niet gelijk een doelpunt!
     
  4. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    Dat gepost van tig wins achterelkaar gaat me wel een beetje irriteren. Besef wel dat als je 20x achter elkaar wint, dat er wel 20 anderen zijn die zo 'aardig' zijn om van jou te verliezen.

    Dus ja, quitters is enorm irritant en onsportief, maar dat geijdeltuit met tig wins is ook niet echt helemaal 100%.

    Just my .02 cents (en niets persoonlijks tegen niemand, zelf ben ik gewoon niet goed genoeg om zoveel te winnen;))
     
  5. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Net een leuk half uurtje gehad. Ik was een Interactive League Match aan het doen Juventus (ik) tegen Torino. Eindelijk had ik een goed team en ik stond 3-1 voor, match was wat laggy maar niet ernstig. Na de 3-1 kwam ik in het pauze menu dus ik was al bang dat er gedisconnect zou worden. Niet dus ik kreeg een berichtje dat ik een modemcheater was. Ik niet reageren door voetballen, toen een schitterende goal met een lob van 40 a 50 meter. Disconnect.

    Ik bericht terug sturen dat hij een zielepoot is die niet kan winnen. Bericht terug: Dat het pas zielig was als je de modem op standby zet om een laggy connection te creeren. Ik weer terug sturen dat dat onzin was en ik 30 meter van de modem afzit. Hij wou daarna een rematch dus oke. Ajax - Feyenoord (ik). Hij zou wel even winnen en laten zien dat hij goed was. Na 118 minuten stond het nog 1-1 en in de allerlaatste minuut scoorde ik de 2-1. Ik was er nog wel pissed van dus lekker provocerend gejuicht en toen was het afgelopen. Wou hij daarna weer een rematch! Die gaf ik hem niet, genoeg eer op het spel gezet. Dat was wel even leuk :cool:
     
  6. Scorp2111

    Scorp2111 Active Member

    Berichten:
    646
    Leuk Bevonden:
    213
    Lekker he, doe ik ook altijd als zij ook vervelend doen, handen de lucht in en rond de keeper rennen!8)
     
  7. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Gisteren nog 3 potjes gespeeld, alle 3 gewonnen.


    Dit is leuk om te proberen heren.
    Zet voordat je gaat beginnen je keeper maar is in de spits en, in mijn geval, Torres maar in het goal ( dit kan! ). Haal daarna ( na de 1ste helft ) Torres uit het goal en zet hem dan weer terug in de spits. Pak je 2e keeper en zet deze in het goal.

    Je ziet dan als't goed is je keeper in de spits rondrennen in z'n keepers-outfit wat voor veel verwarring zorgt. 9/10 keer schieten je tegenstanders de bal dan keihard naar voren omdat ze denken dat je keeper uitloopt. Je keeper daarintegen staat in een normaal spelers outfit op de lijn.

    Geweldig :) Gisteren geprobeerd en 2-0 in de 2e helft achterstaan om vervolgens met 6-2 te winnen haha.
     
  8. xbox-king

    xbox-king Active Member

    Berichten:
    122
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je een herhaling hebt geupload kan je hem dan later nog aanpassen op je xbox 360,
    dat je camerapositie veranderd en dat dit dan ook op de site van ea komt te staan? (die verandering)
     
  9. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij niet, dat moet je vlak voor het uploaden doen volgens mij.
     
  10. inoway

    inoway Questing

    Berichten:
    1.633
    Leuk Bevonden:
    144
    LOL (maar wel een 'kleding' bug dus;))

    Dat kan niet, maar je kan wel opnieuw uploaden, bv 2-3x vanuit verschillende stanpunten (de flv flash videos kan je vanaf de EA site dan ook weer downloaden voor eigen gebruik en bv op YouTube zetten (want je hebt maar 5 slots) of een eigen videootje maken --> http://www.youtube.com/watch?v=ztBXFlVpJ-E&fmt=18
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2008
  11. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey, ik heb een omhaal geuplaod? maar hoe krijg ik hem dan te zien op die ea site?
     
  12. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren tegen een gast gespeeld, hij Valencia, ik inter. Hij staat de eerste wedstrijd met 1-0 voor, ik in de 85e minuut de 1-1 terwijl hij echt beter was, ik kwam er niet lekker uit. Met pingels verloren met 4-5. Dit heb ik pas 1x gewonnen terwijl ik toch al 5x pingels heb moeten nemen ofzo, ligt me niet echt.

    Daarna revanche natuurlijk, ik win gemakkelijk met 4-0 en hij maakt geen schijn van kans, 1 schot op goal van hem en ik 16 op goal.

    Hier kan ik met me pet niet bij, hebben jullie dit ook weleens? Een revanche en dan lukt alles wel ineens en ben je gewoon veruit de beste van de wedstrijd. Ik heb er verder geen verklaring voor, echt raar dat het spel je dan ineens wel goede passes laat maken ofzo.
     
    Laatst bewerkt: 28 okt 2008
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.035
    Leuk Bevonden:
    5.854
    Klik.
     
  14. Messo

    Messo Active Member

    Berichten:
    49
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het mogelijk om via Live een competitie tegen de computer te spelen met 3 man in een team? Wil graag met 3 man in een team spelen en dan een toernooi of competitie spelen waarbij de andere teams door de computer bestuurd worden...

    Als dit niet kan wat is dan leuk om online te doen met 3 man? Be a pro vinden we niet zo leuk
     
  15. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Pfff, net gewoon tegen een gast gespeeld die echt alle bugs kon. Ik scoorde, hij trapt af en trapt op een bepaalde manier naar het goal. Mijn keeper neemt de bal AAN IN HET DOEL!!!! Zo scoorde hij 2x.

    Uit een corner de bal precies zo nemen dat de keeper de bal in eigen goal slaat, ook 2x gebeurd. Leuk spel man!! :thumbs:
     
  16. BUZZA

    BUZZA dit is mijn internet

    Berichten:
    625
    Leuk Bevonden:
    0
    Gelukkig kun je het relativeren met het feit dat die dude geen leven heeft :+
     
  17. FR-thaan

    FR-thaan Active Member

    Berichten:
    898
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik was gister bezig die achievement van die interactive league te halen, maar toen ik m'n 5e winst haalde telde die hem niet, ik dacht, oke, 1 keer kan gebeuren, maar m'n 6e winst telde die weer niet..Terwijl het hier gewoon gaat om 6 volledig uitgespeelde wedstrijden! Op Easportsfootballworld staan ze ook als winst.. Alleen ze staan niet in m'n statistiekenboek en ik heb geen achievement... :confused: Iemand ook dit probleem of iemand een oplossing?
     
  18. tmffirework

    tmffirework Willem II Tilburg!

    Berichten:
    1.789
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt! Hoe komt het eigelijk dat mijn kwaliteit toch wel wat minder is als de rest van de filmpjes?
     
  19. domiendj1

    domiendj1 Active Member

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een vraag,ik heb xbox live gold 3 maanden,ik heb alles geactiveerd maar ik kan niet in een competitie deelnemen , want dan komt er te staan : Door beperking van je xbox live-lidmaatschap kun je deze functie niet gebruiken,iemand die mij kan helpen?
     
  20. Loonens

    Loonens Mclovin!!

    Berichten:
    1.928
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat houden die overige online-modes trouwens in? En wat kan je ermee doen??

    Die 10 vs 10 snap ik wel en die klassement games ook, maar die mode met de Fifaclubs? En interactive league? Ik heb toenstraks wel een club aangemaakt, maar kon verder niet spelen of wat dan ook, snapte er weinig van. Overal staan afkortingen maar nergens staat uitgelegd waar ze voor staan :+
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina