Far Cry 2

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 4 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. PineaPPle JOE

PineaPPle JOE Registered Abuser

Leuk Bevonden:
    74
    ja, het is gewoon een geweldig spel.
    kan er niks anders over zeggen

2. robindeb91

robindeb91 Bier is lekker

Leuk Bevonden:
    0
  3. Killjoy1984

Killjoy1984 PSV EINDHOVEN

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel far Cry 2 op de PS3, En ik moet zeggen dat ik het een top spel vindt.
    De respawns heb ik geen last van aangezien ik guard post's ontwijk.
    Ik sneak er wel langs af. Ook veel spannender. Van te voren je weg goed verkennen om met zo min mogelijk geweld op de plaats van bestemming te komen om daar je missie uit te voeren.
    Als je als een of andere debiel zo snel mogelijk de missie wil klaren met big ass machineguns moet je een ander spel kopen.
    Het enige minpuntje wat ik kan vinden in het spel is dat de plek van de briefing en de daadwerkelijke missie soms erg ver van elkaar verwijderd zijn.

4. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    ik blaas ze altijd gewoon op met een rocky, kan toch meteen weer kogels voor dat ding halen dus waarom niet 8)

5. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Wat overdreven, maar vooral ook kinderachtig :'). Alsof andere games wel perfect zijn. Dit soort rijtjes kan je voor elke game maken. Als ik even een andere bekende game van nu erbij pak.

Fable 2:
    1. vastlopers
    2. laadtijden
    3. te makkelijk
    4. tegenstanders met een dom ai
    5. slechts een beperkt aantal keuzes
    6. met taunts kan je nou ook niet de meeste diepgaande conversaties voeren
    etc etc

En ja ik heb Fable 2 besteld en ik vind het een top spel, maar elk spel heeft zo zijn min en pluspunten..

6. RedDevil_NL

RedDevil_NL Ginger Kid

Leuk Bevonden:
    0
    Even voor wie het nog niet wist...
    Nvidia heeft een BETA driver update voor Far Cry 2.
    Zoek hier de juiste (ook in Beta's zoeken) voor jou besturingssysteem.

Start eerst je game op met de oude driver, zet hem op Direct X 10. Dan afsluiten, en driver installeren.

7. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Beetje makkelijk ja.

"de gunstore houder zien er altijd hetzelfde uit"

Kom op zeg dat is bij ieder spel bijna zo.

8. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Juist 'm, bij Resident Evil 4 zag je ook steeds en overal dezelfde wapens dealer.. Boeiend \o/\o/\o/\o/\o/

9. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    weet iemand hoelang je de tijd hebt om een game te ruilen bij Free recordshop, staat achter op de bon 14 dagen voor gekochte producten , maar vallen games daar ook onder ?

10. PineaPPle JOE

Leuk Bevonden:
    74
    voor gebruikte meestal een dag
    ongebruikte en geseald 1 of 2 weken ;)

sorry maar ik denk dus dat je al te laat bent.
    ruil m anders op de xboxworld baazaar of marktplaats. :)

11. Rebel8319

Rebel8319 XBW Addict

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem vandaag gehaald (far cry2) maar valt me erg tegen , omdat ik niet zo dit type SP hou , maar ik wou de MP gewoon checken , en ik vind hem jammergenoeg erg tegenvallen , SP is wel goed als je ervan houdt

Maar ik ga hem ruilen voor Fable 2 , tenminste weer is wat anders dan een shooter :9

12. Bavihoane

Bavihoane Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    weet er iemand of er al maps te krijgen zijn waar je de diamanten kan vinden?

13. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    e voila

Diamond Locations in the North District.

Diamond Locations in the South District

Diamond Location in the Desert District

14. EVERT NL

EVERT NL *

Leuk Bevonden:
    0
    Vanavond heb ik voor het eerst het spel gespeeld. Even wennen maar het is machtig mooi! Speelt lekker, vette omgevingen en goed uitgewerkte gameplay. Hier gaan vele vette uren inzitten; Live en SP.

Laatst bewerkt: 28 okt 2008
  15. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik kan me in een aantal punten goed vinden.

-Zo zijn de respawns echt tergend irritant. Ik bedoel, je hebt ze net allemaal doodgeschoten en twee minuten later staan ze er weer. Het is helemaal irritant als je dan ook nog eens flinke tijd moet reizen. Echt frustrerend!
    -Balans in het reizen / de missies vind ik niet goed. Met de missies ben je echt in een scheet klaar (tot nu toe). Het reizen duurt zo veel langer dan de missie zelf.
    -AI is slecht. Vaak zien gasten je niet eens, ookal sta je één meter naast ze. Of als je er eentje doodschiet, dat de ander ernaast gewoon blijft staan alsof er niets aan de hand is.
    -Je hebt 80 duizend kogels nodig om een gast dood te schieten. Is dit zo realistisch?!

16. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Respawns heb ik niet meer veel last van, reizen.. Euhm tja het is een hele grote map en dit dwingt je om veel van Afrika te zien. Ik vind dat niet erg, en als je ergens snel wilt zijn pak je de boot of de bus (icm een stukje auto rijden). De Ai vind ik wisselend maar ik heb het nooit dat ik naast een gast sta en dat ze mij niet zien ( ik speel de game op normal). Ik heb niet ontzettend veel kogels nodig om een gast te killen. Maar een wapen die geupgraded is does the job...

17. Grindtegel

Grindtegel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het spel steeds leuker worden naarmate ik verder kom (zit nu op zo'n 23%). Betere wapens en upgrades hiervan scheelt al de helft met neerknallen. Meestal besluip ik de vijand en knal ik hem door zijn kop met mijn silenced pistol. Wel eerst even de area scouten of er geen snipers op toren zitten want die zien je wel heel erg snel. Het rondreizen valt mij ook heel erg mee. De omgevingen zijn zo mooi, door rond te rijden/varen kan ik er ontzettend van genieten en af en toe een diamandje vinden is dan ook leuk.

Waar ik wel van baal is dat ik ergens mijn golden AK47 kwijt ben geraakt en geen idee heb waar. Ben nog niet terug gegaan naar de oorspronkelijke vindplek, weet iemand of ie daar opnieuw spawnt?

18. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een gouden Ak-47 hebt gekocht zit hij als het goed is weer in het gebouwtje naast de arms dealer... En anders heb je hem misschien in zo'n crate gedaan ( check safehouse )

19. Grindtegel

Grindtegel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kun je ook een gouden ak47 kopen dan? Volgens mij niet namelijk. Helaas heb ik hem niet in een kistje gestopt...

20. cfreak24

cfreak24 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar nogmaals, het verschilt per persoon hoeveel je je ergert aan die kleine minpuntjes. De combinatie van al die kleine minpuntjes hebben er voor mij voor gezorgd dat ik de game heb terug gebracht. Maar het zeker geen slechte game. Misschien koop ik hem over een flink tijdje als die afgeprijsd is weer. Maar met al die vette games die er al uitgekomen zijn en nog moeten uitkomen en mijn financiële status ligt de lat behoorlijk hoog voor mij:)

Ja games vallen er ook onder. Ik had Vrijdag de game gekocht en gister wilde ik hem terug brengen en dat kon zonder problemen. Heb gevraagd of ik een tegoed bon mocht en dat moch ook gewoon. Zolang de game gewoon in prima staat verkeerd is het geen enkel probleem. Echt relaxed.

Laatst bewerkt: 28 okt 2008
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina