ik heb Fable dus uitgespeeld nou moet ik zeggen dat ik het einde best wel heel erg goedkoop vindt.
je red die 3 helden om met je mee te knokken, dus ik dacht na de derde van ow kijk nou gaat het feest pas echt beginnen.....
maar helaas kom je 1x terug in de spire, en 1 schot met de gun is genoeg om het einde te bereiken, ik werd op deze manier best wel hard uit mijn droom en fable waas geramd!
iemand die hier net zo over denkt mischien?
dan komen we bij de moeilijkheids graad van het spel. ik ben niet 1x dood gegaan niet 1 keer een ressurection drank hoeven gebruiken of geen 1x knockdown gekregen van enemy wat ik dus wel zeer jammer vindt eigenlijk. ook zitten al mijn spells en abilities op lvl 4 maar de enemys gingen met bosjes tegelijk neer op het eind ook, dus waarom een level 5 spell krijgen??
dit alles geeft mij toch een redelijk zure nasmaak, vind de game geweldig maar dat ik na 11 uurtjes spelen het gehele spel doorlopen heb met een groot aantal side quests ook voltooid, en helemaal good en pure.
en ook met tegen de 800 achievement punten aan.
wat ik mij ook nog afvraag hoe ik nu verder moet nu ik mijn hond dus kwijt ben.
er zijn een hoop dingen te krijgen met die hond. dus dat gaat voor mij nu niet meer door of hoe moet ik dat zien
?
ik heb namelijk de keuze gemaakt voor de many en mijn familie en hond op te offeren,,,, waarom iedereen terug moet komen die door de spire dood zijn gegaan en mijn hond en familie niet begrijp ik dan ook niet echt.... maar kan ik nog enig zinds in komen omdat het spel bedoeld is een keuze te maken tussen good en evil.