Fallout 3

Discussie in 'Algemeen' gestart door daydreamer, 10 jan 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jaffi

jaffi pacman

Leuk Bevonden:
    0
    kan je deze game ook spelen als een fps of moet je dat VATS de hele tijd gebruiken
    @6.15 whooh....

2. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    dat kun je zelf toch spreiden O-) ik ben al vanaf juni bezig af en toe een game te pre-orderen die in de komende maanden uitkomt, zo hoef ik niks te missen maar hoef ik niet in een paar maanden tijd €400 uit te geven aan games :thumbs:

@jaffi, ja dat kan , je hoeft V.A.T.S niet te gebruiken (al lijkt het me soms wel handiger om het wel te doen). Beetje zoals Mass Effect, kijken hoe ver je komt met gewoon a la FPS schieten en als het te heet onder de voeten wordt de V.A.T.S gebruiken.

Laatst bewerkt: 28 okt 2008
  3. GUITAR HERO

GUITAR HERO Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat is er dan om 6.15 in dat filmpje? Ik zie alleen dat ie gewoon zijn apparaatje erbij pakt.....

4. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan je eigen weapon maken en je eigen rotzooi grbruiken als ammo, die gast had dus ee nsoort rocket launcher gemaakt en gebruikte teddyberen als ammo om iemand te killen :D

grappig bedacht :D

5. w*s*c*

w*s*c* Yikes!

Leuk Bevonden:
    0
    een 9.6 op IGN!!!!!!!!!!!!!!!
    kan niet wachten!!!!!!!!

6. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Gameplay

[gt]42068[/gt]

[gt]42066[/gt]

[gt]42064[/gt]

7. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
  8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Van Gamehubs

Dat betekend dus dat de game er bij mij voorlopig niet inkomt.

9. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    dat betekent dat die centjes naar een andere pre-order gaan en ik Fallout lekker hier in de winkel koop :D

een game als Fallout of Oblivion is voor mij zn geld dubbel en dwars waard,.. ik heb meer dan 200 uur in Oblivion zitten, als je dat vergelijkt met bijv een Dead Space die ik na 10 uur spelen bijna uit heb en hoogstens nog eens een keertje op Hard ga uitspelen zouden ze voor mijn part €100 voor zo'n vrijetijdverslindende Bethesda RPG kunnen vragen en dan zou het nog uit kunnen :+

10. DriesM

DriesM Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Donderdag of vrijdag?

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Vrijdag.

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    komt me eigenlijk wel goed uit, mochten Fable en farcry van gamehubs dan nog niet binnen zijn heb ik iig iets te spelen komend weekend :)

van alle games die dit najaar uitkomen kijk ik toch het meest uit naar Fallout en Left for Dead

13. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Argh, bestel ik daar ook eens wat...|:- Die refund gaat zeker naar je Paypal account? Daar zit ik al helemaal niet op te wachten, kan ik daar weer achteraan. Balen dit. :mad:

14. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Gaat inderdaad gewoon naar je Paypal account, maar dat is in nog geen minuutje overgemaakt naar je rekening.
    Nou ja, de handeling om het te doen; de transactie zelf duurde bij mij 1 dag.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ik laat t er lekker op staan voor de onvermijdelijke volgende preorder :)

16. Chaos

Chaos Simsalabim

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm, maar heb er wel werk van. En als ik weer iets wil bestellen, moet ik nog bijbetalen ook, want alle prijzen zijn verhoogd. Geen goede eerste indruk bij mij. =( Iemand enig idee waar het spel in NL ''scherp'' geprijsd is? Wil het voor zo'n 50 euro dan wel meteen op de release hebben.

17. Project Zer0

Project Zer0 ..........

Leuk Bevonden:
    13
    http://www.digitala.nl/product_info.php?products_id=1774

Zal kijken of er nog goedkopere zijn. :)

18. Grindtegel

Grindtegel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    www.videogamesplus.ca is een goed alternatief voor GH. Die zijn ook zeer scherp geprijsd en duurde bij maar 5dagen na verzenden eer het spel binnen was. En je kunt daar ook met paypal betalen.

19. Wooffa

Wooffa Deus Ex Machina

Leuk Bevonden:
    3
    Nog even voor de mensen die wilden weten hoe het hacken werkt:

Je logt dus in op een computer en ziet daar een hele hoop tekens staan. Tussen die tekens zitten woorden en één van deze woorden is de code die je moet hebben. Hiervoor heb je een stuk of 4 kansen meestal om hem te raden. Bij ieder woord dat je aanklikt zie je hoeveel letters hiervan overeenkomen met het juiste woord. Zo kun je met een beetje puzzelen dus zien welk woord het moet zijn. Af en toe best lastig overigens.

En ik weet niet hoe het zit met die mensen die al een preview copy gespeeld hebben, maar ik vind het richten in first-person view eigenlijk niet super (ik heb dus een promo copy van de uiteindelijke versie). Fallout moet je vooral spelen als RPG met het V.A.T.S. systeem (wat je gelukkig ook gewoon wíl gebruiken). Als FPS kan ook, maar of het fijn werkt ligt ook aan het wapen dat je gebruikt, want bij sommige snelle vijanden krijg je ook door de slechte reactie het gevoel dat je steeds mis schiet (zelfs al schiet je raak). Samen met de af en toe ietwat karakterloze NPC's en de gare verdwijnende objecten die je in Oblivion ook had toch wel de enige minpunten imo.

20. Ramirez

Ramirez Negima!

Leuk Bevonden:
    0
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina