[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 7]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Tco, 10 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. WinterBase

WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    654
    Ik ben nu Taken aan het kijken. Echt een enorm goede film. Goede actie, daarnaast is het verhaal echt meeslepend. Aanrader!

2. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    I.p.v. Rush Hour 2 heb ik Meet Dave gekeken. Opzich best wel een vermakelijke film. krijgt een 7 van me.

3. Tco

Tco The Chosen One

Leuk Bevonden:
    1

_O_ _O_ _O_

:lol: :lol: :lol:

4. Joene90

Joene90 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Mijn broertje had laatst verteld over een gast die tijdens Wanted voortdurend met z'n laserlampje op Angelina Jolie's vrouwelijke vormen zat te schijnen. Een medebezoeker riep kappen nou met dat ***lichtje, en voila, het 12 jarige mormel hield op. Verschrikkelijk kinderachtig...

5. MM90

MM90 -xxx-

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had eenzelfde geval bij I am Legend. Er zat een meid voor me die net zo gruwelijk irritant als lekker was. Ze bleef maar kletsen en doordraven over van alles en nog wat. M'n vrienden en ik stoorden ons er vreselijk aan totdat ik hardop zei "Hou nou je kop is joh." Met ingekrompen nek draaide ze zich naar me om, en de 2 patsertjes naast d'r durfde ook geen inbreng te geven.

Ook ik heb daarna het grootste gedeelte van de film zonder afleiding kunnen volgen.

6. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Net Rush hour 2 gezien. Net als het eerste deel van Rush Hour vond ik deze ook weer geweldig:D Eindpunt, een 8,5.

En nu weet ik inderdaad ook wat je met je "Gefillte Fish!!" bedoeld:+

Laatst bewerkt: 27 okt 2008
  7. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Vorige week naar tropic thunder geweest! Man wat een kutfilm. Geen enkele humor in te bekennen, over the top geacteerd en gewoon slecht in elkaar gezet.
    Vond hem zo slecht dat ik er serieus over nagedacht heb om in de pauze maar weg te gaan, bleek dat er geen pauze kwam.|:-
    2/10

Ik ergerde me kapot aan een vrouw die om alles, maar dan ook echt alles moest lachen. En dan ook zo overdreven hard zodat de hele zaal het hoort! Zat met kapot te ergeren en was niet de enige in de zaal.

8. Remco

Remco Guest

Ik snap niet dat wanneer je deel 1 een 9 geeft, deel 2 een 8 geeft.. RH2 is veel beter, grappiger dan 1..

'I'll bitchslap you back to bangkok!' :lol:

Laatst bewerkt door een moderator: 27 okt 2008
  9. Bram87

Bram87 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Mwa dat is jou mening. Ik vond deel 1 echt super goed. Deel 2 vond ik ook super. Maar als ik moet kiezen tussen deel 1 en 2 kies ook voor deel 1;)

Edit://

Ik weet het goed gemaakt met je..... ik zal het punt wat opkrikken. Ik maak van die 8 een 8,5.:cool:

Laatst bewerkt: 27 okt 2008
  10. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Gisteravond maar The Happening zitten kijken. Best vermakelijk als je thuis zonder internet zit. Had verwacht dat het een enorme k*tfilm was, maar vond hem best te pruimen.

11. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Forgetting Sarah Marshall

Eerste 20 min is even doorbijten, maar als die in het hotel komt wordt het een leuke film, met leuke humor.

8/10

12. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Film dagje.

Max Payne

Ik vond hem best wel goed. Het verhaal klopt niet helemaal en de Bullet Time is een gemis. Maar ik had wel een Max Payne gevoel met de donkere sfeer, de sneeuw, en de sirenes van de politie, dat zijn wel punten waar ik het gevoel kreeg. Meer gewoon een goede film niet de topper waar ik op gehoopt had, maar gewoon degelijk.

7.5/10

Blood Diamond

Ik had hem al een keer gezien maar niet helemaal goed. Het is een topper met een goed verhaal, en een goed uitgevoerde geweldadigheid.
    Ik had nooit verwacht dat Di Caprio een zo goede acteur zal worden na Titanic, hij speelt de rol perfect en dat accent is helemaal top.

9/10

13. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Wanted.
    Best aardig. Iets te veel over the top, wat mijn ding niet bepaald is.

14. Graveheart

Graveheart Groovy XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.548
    Toffe film. Lekker veel droge humor. :cool:

15. Flix

Flix Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    warschijnlijk hebben ze dat expres zo gedaan zodat niemand m tijdens de pauze kan boeken:+

Ik zat laatst ook in de bios met mn meisje. en op het moment dat de film aan het beginnen was(net na de reklame dus) kwamen er nog een stel Marokkanen binnen, nu hoeft dat niet persé slecht te zijn maar in dit geval helaas wel.
    Wij zaten ongeveer op de 11e rij van achter, en voor ons zat niemand meer. De jongens die als laatst binnen gekomen waren vonden het nodig om met zn 8e verspreid over de voorstaande ±10 rijen te stationeren maar wel luidruchtig met elkaar blijven communiceren. Iedereen ergerde zich er stuk aan maar niemand durfde er uiteraard wat van te zeggen, Dus deed ik dat maar. ik verzocht de jongens meerdere malen stil te zijn maar uiteraard werd mijn verzoek met een hoop gescheld en geklaag afgewezen. Toen vroeg ik het wat opdringender. toen gingen ze met zn 8e precies voor mij zitten om mij natuurlijk uit te dagen. Uiteindelijk naar een flinke woordwisseling kwamen de andere bezoekers zich er ook maar mee bemoeien waarna de jongens eindelijk stil waren. Maar toen het pauze was werd ik wel ff opgewacht.
    Nu laat ik mij gelukkig niet snel intimideren maar het ging er wel redelijk hard aan toe, zelfs bijna tot vechtend aan toe. gelukkig kwam net de bios manager erbij en stuurde de jongens weg.

Vind het gewoon te triest voor woorden als je het voor andere zo moet verzieken zeg... Bah!

16. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    kutjochies dat, gewoon aanpakken die idioten. Ook veel last van hier bij mij in de buurt, verschrikkelijk.

Pulp Fiction

Al zovaak gezien en toch maar weer is gaan kijken en wat issie toch weer goed, absoluut 1 van mijn favoriete films.

9.5

17. pindakaas

pindakaas pindakaasNL

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand RocknRolla al gezien? Ik hoor/lees er wisselende verhalen over..

18. Soeperman NL

Soeperman NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren nog maar eens een keer Juno gekeken, hij blijft toch lief. Ik heb er geen andere woorden voor. :)

19. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Nog niet, maar als het goed is ga ik er deze week nog heen.
    Heb er ook wisselende verhalen over gehoord, maar ga er sowieso wel heen:)

20. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Heb RocknRolla al gezien :)

Als Snatch je favoriete film aller tijden dan zoals bij mij dan kan de film natuurlijk alleen maar tegenvallen. Sommige dingen doen me tijdens de film echt denken aan Snatch . . . . . alleen dan minder geniaal :{, soms zelfs beetje slap aftreksel.

Waar was de snelheid, de geniale lines en toffe karakters. En vooral waar was de echt geniale humor van Snatch en Lock Stock.

Begrijp me niet verkeerd hoor, best aardig filmpie 6.5/10 ofzo. Maar Snatch geef ik echt een 10/10, Lock Stock 9/10 dus dan valt hij toch best tegen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina