Het Grote:Ik wil games/accessoires/hardware uit het buitenland bestellen Topic Deel 4

Discussie in 'Algemeen' gestart door Kevf, 24 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    onbegrijpelijk zeg... maakt mij net zoals zo velen hier niet uit dat ik moet betalen maar ik wil gewoon het spel.

2. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    En ze weten de prijs allang, wow wat een ongelofelijke eikels daar. :eek:

3. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben echt kwaad op dat tering UPS. Gamehubs treft geen blaam(ook al zou hij eigenlijk met de registered mail meegegaan moeten zijn).

Gisteren heeft iemand de hele dag bij mij thuis zitten wachten op het pakketje omdat dat zogenaamd op die tracker stond, god wat een eikels.

4. Rydan

Rydan Active Member

Leuk Bevonden:
    18
    Wat is het telefoonnummer van UPS? ik ga maar eens bellen, want vandaag is de status na weer wat scan gelul: CLEARING AGENCY etc.

Ik ga even bellen, vragen wanneer die *^$%&*(^%^&( het nou eindelijk gaan opsturen.

5. Gre

Gre Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb Far Cry 2 via Gamehubs gekocht en gisteren binnengekregen. Vrijdag bericht gekregen dat het werd verzonden. Heb het pas deze morgen in de brievenbus gezien, ik had hem dus gerust gisterenavond kunnen spelen maar was vergeten de brievenbus te checken. Ik moet niks bijbetalen, maar ik woon in Vlaanderen, de Belgische douane zal hier niet zo streng zijn.

6. goodworm

goodworm Defqon.1

Leuk Bevonden:
    6
    Maar ben je nou alleen de klos als je je games laat bezorgen via UPS:confused:

7. Ryu Suyanto

Ryu Suyanto Ryu Suyanto

Leuk Bevonden:
    0
    Als je via tracking ziet dat je game bij door een clearing angent ofzo gaat zit de kans dik in dat je naheffing moet betalen.

8. Project Zer0

Project Zer0 ..........

Leuk Bevonden:
    13
    Voor de mensen die Fallout 3 bij Gamehubs hebben besteld:

"REGION NOT COMPATIBLE
    We regret to inform all our customers who have bought Fallout 3 (XBOX360) as we have just received a confirmation that Fallout 3 (XBOX360) is not region which does not compatible with PAL XBOX360 console.

We will arrange a refund for those who have bought Fallout 3 (XBOX360) as soon as possible. For those who have not received their refund within 5 days time, please contact us again to check the status of the refunding.

Once again, we are sorry for the inconvenience caused."

Hun engels is ook niet 100% maar je kan er wel uit begrijpen dat Fallout 3 niet Region Free is.

9. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Oeh, tegenvaller. :eek:
    Ik had het nog niet besteld, maar was het wel aan het overwegen.

10. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.715
    Ik heb nu al 2 keer Delivery rescheduled achter elkaar. Eerst gisteren en nu vandaag. Maarja, ze moeten ook altijd mij hebben :'-(

11. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Midnight club la is vandaag verstuurd met gamehubs wanneer heb ik het nu via ups ?

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    jij woont in belgie toch? met een beetje mazzel heb je hem dan vrijdag binnen

13. PRO EVO6

PRO EVO6 STERCHELE

Leuk Bevonden:
    0
    Ja Belgie vrijdag zou mooi zijn.Ik hoop voor het weekend toch

14. Nielesss

Nielesss Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Donderdag is Far Cry 2 verzonden via Registered Mail. Iemand anders de game al binnen gehad? Hij komt vanaf Gamehubs. Ik heb wel een tracking ID gekregen, maar die werkt niet naar NL toe.

15. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    same here, met Registered mail hoef je hem waarschijnlijk nog niet te verwachten, als je mazzel hebt heb je hem voor het weekend binnen

16. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Zo snel zal hij er nog niet zijn, misschien Donderdag of Vrijdag, maar ga maar uit van een week erna.

17. Gdzr

Gdzr Hmmm?

Leuk Bevonden:
    62
    Mijn fable is vorige week dinsdag verzonden. ook nog niet binnen, dus denk dat je misschien tot volgende week moet wachten.

18. Bankschroef

Bankschroef Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb net contact opgenomen UPS had namelijk hetzelfde probleem als jou. Volgens UPS is het gewoon wachten op de douane.

Laatst bewerkt: 28 okt 2008
  19. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.610
    Shit, lees net dat Fallout 3 region protected is.. Dus die gaat niet door!
    We krijgen ons geld terug, hoop echt dat ik het gewoon terug gestort krijg ipv een waardecoupon ofzo, want ik heb verder geen andere games op het oog die ik niet al besteld heb :p.

20. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    ja, je krijgt je €€ gewoon teruggestort op je paypal

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina