Problemen met je Xbox 360? Defect? Bekraste DVD's en Kassa [deel 14]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 1 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nl Killer JJ

    Nl Killer JJ xxx AFCA xxx

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo,

    ik heb de error melding E74,
    ik heb al de Errorcode zitten lezen en kwam uit op: 1022, AV kabel defect.

    betekent dat, dat ik gewoon een nieuwe AV Kabel moet kopen (heb namelijk al 1 besteld bij Bol),
    of heb ik het kutte probleem dat ik moet opsturen enz. enz. (daar heb ik helemaaaaal geen zin in want kan ik COD5 niet spelen op Releasedate8))

    ik hoop dat iemand weet wat ik moet doen.
     
  2. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    vraag het hier maar even:

    Mijn xbox 360 is vrijdag opgehaald en ik wil even kijken wat de status is via xbox.nl Ik log in en kijk bij registratie en reparatie en daar staat in eens mijn xbox 360 niet meer geregistreerd.
    Hoort dit zo als je xbox 360 wordt gerepareerd of is dit iets anders (moet ik mijn xbox 360 opnieuw registreren)?
     
  3. Lenny-t

    Lenny-t Melted Forest XBW.nl VIP

    Berichten:
    12.445
    Leuk Bevonden:
    79
    Mja als je niks doet kan je ook geen COD5 spelen op de releasedate :+
     
  4. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik weet niet precies wat je bedoelt maar je hoeft het niet te registreren.

    1)Ga naar http://service.xbox.com/servicesignin.aspx
    2) klik op: Controleer de status van je reparatie met behulp van het nummer van je serviceaanvraag
    :cool: bij serviceaanvraagnummer je referentiecode geven en de onderste spreekt voor zich ;)

    Als het goed is moet die het zo wel doen hoor :eek:
     
  5. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Bedankt voor je antwoord :thumbs:, maar ook dit al geprobeerd en de xbox 360 wordt niet gevonden. Ondertussen al gebeld met xbox, maar degene aan de telefoon kon ook niet op het netwerk komen ofzo en ik moet morgen maar weer bellen. Hopen dat het dus een fout van microsoft/xbox is.
     
  6. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Misschien ligt het ook aan hoe je je postcode typt ?

    Ik deed het eerst met 3033GF toen pakte die hem niet volgens mij maar met 3033 GF weer wel.

    Trouwens zijn er veel mensen die hun oude xbox versie's (2005,2006) terugstuurden naar Microsoft en er eentje van 2008 ontvangden ? Want ik wil het liefst toch een nieuwere versie want dat geeft mij toch weer een zekerder gevoel.
     
    Laatst bewerkt: 27 okt 2008
  7. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Ook al geprobeerd zoals jij voordoet: eerst hoofdletters, daarna ook kleine letters geprobeerd. Ik hoop dat het morgen is opgelost en anders xboxsupport maar bellen.
     
  8. Phantom X

    Phantom X Active Member

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    0
    Idd nu je het zegt de mijne doet het ook nu niet meer dus ligt toch echt aan hun 8)
     
  9. Chillco

    Chillco Active Member

    Berichten:
    1.197
    Leuk Bevonden:
    6
    Dan ben ik niet de enige, maar het is wel klote :mad:.
     
  10. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Hier hetzelfde probleem, kan opeens ook de status niet meer inzien. Lekker is dat. Console is afgelopen vrijdagochtend afgeleverd door UPS in Duitsland, afgelopen weekend stond er echter aldoor dat de console nog niet ontvangen was en nu kent hij opeens het referentienummer helemaal niet meer. Hopen dat ze hem niet helemaal kwijt zijn, anders wil ik wel graag een nieuwe Elite terug :):
     
  11. Matrix

    Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

    Berichten:
    7.643
    Leuk Bevonden:
    1.471
    Het kán je AV kabel zijn, maar het kan ook de scalarchip in je Xbox zijn die het probleem geeft. Je had het beste Microsoft kunnen bellen, want zij bieden je dan allereerst een gratis kabel aan om te kijken of dat helpt. Je zult moeten wachten op je kabel en als die het probleem niet oplost, je Xbox alsnog opgeven voor reparatie.
     
  12. lukeman

    lukeman Up and running...

    Berichten:
    489
    Leuk Bevonden:
    0
    Hm, de status kun je nu opeens weer wel controleren. Afgelopen vrijdag werd mijn xbox door UPS in Duitsland afgeleverd maar er staat op de site nog steeds dat ze op de console wachten... Dat schiet dus niet op! :mad:
     
  13. christvs

    christvs Active Member

    Berichten:
    661
    Leuk Bevonden:
    0
    Het hoeft niet per se accuraat te zijn. Mijn xbox ontvingen ze op vrijdag maar de status versprong pas naar ontvangen op woensdag!

    Mijn xbox is nu weer in handen van de UPS op weg naar huis:).
     
  14. Nl Killer JJ

    Nl Killer JJ xxx AFCA xxx

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat word dus repareren, nieuwe kabel erin gedaan hielp niks..
    nu maar ff met MS bellen..
     
  15. Dreamslayer

    Dreamslayer Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn xbox leest mijn Saints Row 2 niet meer. Ik heb hem besteld bij gamehubs, en het is dus de ntsc versie. Ik heb er gewoon 2 dagen normaal mee kunnen spelen, maar nu stopte ik hem er weer in, en toen las hij hem niet. 'To play this disc put it in an xbox360 console'. Wat kan ik hieraan doen?
     
  16. Straatrat

    Straatrat Active Member

    Berichten:
    195
    Leuk Bevonden:
    2
    Iemand een idee hoelang het nu nog duurt? hehe ja ik weet ongeduldig :D
     
  17. Nl Killer JJ

    Nl Killer JJ xxx AFCA xxx

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het zo dat als je de E74 hebt, dat je voor je reparatie moet betalen als je geen garantie meer hebt,
    want ik had een jaar garantie en is net verlopen.
    en voor de RROD is het zo dat het met 3 jaar word verlengd ofzo. is dat ook met de E74 zo??
     
  18. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Je hebt sowieso 2 jaar standaard en 3 jaar op rrod.
     
  19. Nl Killer JJ

    Nl Killer JJ xxx AFCA xxx

    Berichten:
    17
    Leuk Bevonden:
    0
    ja? ik las net namelijk nog op xbox site dat mn garantie was verlopen en ik heb hem sinds 08-08-2007, dus ik snap dat niet..:confused:
     
  20. Mastat

    Mastat Active Member

    Berichten:
    2.159
    Leuk Bevonden:
    10
    Dat klopt niet, heb ik ook, gewoon bellen.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina