Die kon ik gister ook niet vinden. Toen dacht ik ook ineens aan de lift. Hoeveel opdrachten zijn er eigenlijk bij Ultor?
5 opdrachten, je kan ze zien bij de kranten knipsels. Ff nog een vraag. Ik had de Brotherhood al uitgespeeld. toen ging ik samen met een vriend van mij de eerste missie in coop doen. Deze hadden we allebij al gehaald in single player. Dus we doen de missie in coop. helemaal vlekkeloos gehaald. Kijken we bij die knipsels. Voltooid in coop [ ] Leeg dus. moet je dan een nieuw character maken om ze opnieuw in coop te halen?
Men at work - down under was vroeger mijn lievelings nummer dus ben echt super blij dat hij er in zit ik heb net alle challenges gehaald (behalve de races, chopshop en hitman) en dan speel je echt veel vrij zeg! heb oneindeloos kogels al voor pistol, Shotgun en smg! oh voor de mensen die gek worden van dat ze dood vallen van een gebouw, pak een vliegtuig, spring er uit, doe je parashute uit klappen, druk Y en probeer precies in de auto te landen die op de radar wordt aan gegeven. als je dit doet kun je nooit meer dood vallen aangezien je daar geen damage van krijgt! echt makkelijk
ik heb de laatste missie uitgespeeld Spoiler van ultor maar op het krantenbord in je crib staat er een extra missie hoe kan ik die missie in hemelsnaam spelen heb al paar keer gekeken op internet zie een filmpje met daarin julius die je moet afmaken maar hoe vind ik hem, heb in de 3st saints kerk gekeken die nu een monument is van stillwater met van die aantekens waar je julius hoort praten over de saints... hoe vind ik hem wie kan me helpen /Mod En bedankt hè... Ik heb de spoilertags zelf maar toegevoegd, gebruik aub Spoiler [/ spoiler] als je een deel van het verhaal verraadt! - the Matrix
let op je spoilers Spoiler heb je ook Julius' Dossier gepakt met het telefoon nr. van Dex van het bureau gepakt anders geef hem eens een belletje
Net hitman list begonnen. Ik ben in de buurt waar Shannon normaal komt. Maar nog niet gezien. Word het op de radar aangegeven als hij in de buurt is? Anders heel de tijd zoeken is k**.
Ja het wordt aangegeven., je moet wel ff doen wat er bij de hitman staat he anders blijf je lopen, ik vind persoonlijk deze hitman makkelijker dan in SR1
Ja. In SR1 kom ik echt niemand afmaken al schoot ik hem verrot reed die een paar minuten later weer dat zelfde hoekje om.
In 1 viel het me niet veel op maar om nou te zeggen dat de framerate hier super is, nee. Vooral met wat politie achter je + Saints in je auto die schieten, en botsingen gaat alles echt slecht.
Alleen bij erg drukke momenten...bijvoorbeeld 4 sterren wanted, waardoor er vanalles op je af komt. Ook bij een missie voor het onderscheppen van een vrachtschip. Toen was het soms even niet te doen. Voor de rest weinig last van gehad. Ik vind het een geweldige game. Veel leuker dan GTA4.