Achievements Vergeet iedere keer dat deze game al zo snel uit komt. Helaas zit ik ondertussen voor dit jaar al volgeboekt.
De Duitsers krijgen aangepaste boxart. Vind ik eigenkijk ook wel terecht want die andere kan echt niet. Gewone versie Duitse versie Jammer dat deze ook al in November komt, ik heb het dan al aardig druk, had hem liever rond de Kerst gehad ofzo.
Is dit een 1st of 3rd person shooter/game? Ik ben een beetje lui om het op te zoeken. Lijkt me wel een vette game.
Serieus? Basseer jij het kopen van een spel op het wel of niet aanwezig zijn van een A-47?! Geen flauw idee. maar bekijk dit eens: http://www.gametrailers.com/player/usermovies/171951.html
hoop alleen dat het aimen ECHT goed werkt,.. dus van dezelfde kwaliteit als bijv Halo3, Cod4,.. bij The Orange box moest ik heel veel aan de settings tweaken om het lekker te laten werken. (t blijven toch pc devs ) vooral bij de half-life games was ik vaak geneigd om naar een headshot toe te strafen omdat dat makkelijker was dan gewoon aimen. Als ze dit voor L4D voor elkaar kunnen krijgen zou t echt wel eens een topper kunnen worden.
Zal vast wel goed komen maar dit is toch een game die je op de pc moet gaan spelen voor de mods, maps e.d.
ik geloof dat je splitscreen coop met 2 spelers kan doen, de AI neemt dan de 2 andere teamgenoten voor zn rekening.
ik hoop egt dat er een AK-47 in zit mjaa.. heeft de game ook een singleplayer mode want daar heb ik nog helemaal niks over gelezen