dan ben ik daar de schematic van misgelopen denk ik,.. of komt die pas als je Spoiler van het schip af bent
weet iemand of die film ergens te koop is met nederlandse ondertiteling? ik kan hem alleen vinden via internet in winkels znder nl ondertiteling..
allemachtig zeg, wat een finale Spoiler ik begon het rondzeulen met die marker net een beetje zat te worden, komen ze met zo'n grafisch fenomenale bossbattle op de proppen, okay de battle is niet bepaald ingewikkeld of uitdagend maar wat ziet het er allemachtig mooi uit zeg en dat laatste schrikmomentvond ik ook erg geslaagd, kom maar op met deeltje 2
Ik ben nu in chapter 4 en moet met een gun allemaal meteorieten schieten die op het schip afkomen maarik blijf maar doodgaan.. heeft iemand miss wat tips aub????? ik zou ook graag die achievement van 50+ health erbij halen scoren.. maar het lukt me geeneens om met 1 helath te overleven
1 gun tegelijk gebruiken tenzij echt noodzakelijk,.. blijf rond de midden mikken, als je te ver naar de zijkant gaat om 1 target te tracken ben je voor de volgende alweer te laat terug, de meeste komen toch in de midden
Had hetzelfde probleem totdat ik in de gaten had dat het twee kanonnen waren en dat met de left trigger je ook kan schieten. Dus je moet om en om schieten met 1 kanon apart en met twee tegelijk bij de grote meteorieten. Als het goed is moet je het dan in 1 keer halen. Succes
ligt t aan mij of zijn die rig's die je unlocked en kan downloaden gewoon lelijk? ik hou t lekker bij mn level 5 pak, vind die level 6 er niet uit zien.
Ik ben zelf op Normal bezig, en het wordt er later niet bepaald makkelijker op. Ik heb in de safe wel een stuk of 2 Large, 6 Medium en 6 Small medipacks zitten, maar dat maakt het nog steeds niet makkelijk. Heel erg moeilijk is het ook niet, maar ik zit nu in chapter 6 en ben denk ik een stuk of 4 keer dood gegaan in totaal. Heb geen ervaring met Hard though, dus daar kan ik niks over zeggen.
Ik neem aan dat die optie er wel is, aangezien je in één playthrough blijkbaar niet alles helemaal kunt upgraden.
je behoudt al je spullen, upgrades , geld etc (en krijgt er zelfs wat dingetjes bij )maar je kunt NIET van moeilijkheidsgraad wisselen bij je 2e playthough. Is ergens ook wel logisch omdat je anders na Normal met een volledig geupgrade pak en wapen aan hard zou kunnen beginnen waardoor het meteen niet meer Hard zou zijn.
Weet er iemand toevallig of de neergeschoten 'limbs' bijgeteld worden in geval dat je het spel opnieuw zou uitspelen? (op dezelfde moeilijkheidsgraad natuurlijk) Heb gisteren de 'Surgeon' achievement ontvangen (500 limbs), en zit aan chapter 10. Ik verwacht niet dat ik er nog 500 erbij zal hebben tegen einde van de game. Ook in de animatiefilm Dead Space: Dawnfall. Hebben ze als wapen een soort lightsaber maar eerder in de vorm van een kettingzaag. Is dit wapen beschikbaar in het spel? Heb tot nu toe niet alle wapens gekocht dus vandaar mijn vraag.
Aaaah ik heb in chapter 4 heel veel ammo voor mijn plasma cutter verkocht en nu in chapter 6 heb ik ammo tekort balen!! meer mensen die hier last van hebben?
nee, want ik verkoop nooit ammo (zeker niet voor de plasma cutter, die heb ik helemaal geupgrade en is verreweg mijn favo wapen). maar ik kan me voorstellen dat als je ammo verkoopt dat je dan makkelijk zonder komt te zitten. nu is de game wel zo dat je altijd ammo vind voor de wapens die je hebt dus je zou kunnen kiezen om bijv maar 2 wapens mee te nemen en de rest (tijdelijk) te verpatsen, dan vind je zo weer ammo voor die wapens.
Sodeknettttttter Dead Space : Downfall is trouwens wel erg goor haha! Niet echt een super verhaal maar erg spannend
Heeft iemand tips voor het meteoriet schieten? Verschrikkelijk dat ze dat erin hebben gestopt. Totaal andere discipline Ik faal telkens! Goddomme
zie eerdere opmerkingen: Je kan met beide triggers knallen, het zijn 2 kanonnen. Om en om knallen en bij de dikke met twee kanonnen.